Géén boekingskosten

Appartement info

Meer appartement info

31 Reviews over Villa Maria

• 7Nagidos17-10-2016

Rustig gelegen, maar een beetje oudbollig.

Rustig appartementencomplex met 3 appartementen op de begane grond. Het middelste is het grootste: met slaapkamer, keuken, woonkamer en douche. De buitenste twee zijn echt kleine 1-kamer appartementen. 2-Kamer appartement: De keuken is ruim en redelijk ingericht en er zijn 3 elektrische kookplaten. De woonkamer is groot genoeg om te verblijven. De slaapkamer is ook groot, maar de bedden zijn keihard. Je moet echt een deken op het matras leggen om te kunnen slapen. De douche/het toilet moeten echt gerenoveerd worden: het is oude meuk en veel dingen zijn kapot. Al met al een super rustig appartement met een mooie tuin, maar je moet wel "spartaans" bloed hebben om de bedden en de douche aan te kunnen. Het appartement is super schoon, dat moet zeker vermeld worden.

• 3jan vd Bosch16-09-2014

niet waardig vakantie "villa""

We zijn hier geweest in de week van 6 september t/m 13 september 2014, we worden niet een hartelijk ontvangen,eigenaar kan geen engels, de kamers zijn slecht onderhouden, de douche is slecht, schimmel zit op de muur, wc staat pal naast de douchebak, zodra je gaat douche en de ander zit op de WC wordt deze ook gelijk mee gedoucht.... waardeloos! neem je klamboe mee, want het stikt vd muggen!! van ons krijgen ze een zwaar onvoldoende, we hadden het geboekt via SUNWEB! daar zijn we niet te vreden over, hun doen nix voor je!!

• 9Nel05-06-2014

heerlijk rustig

Villa Maria ligt heel privé in een rustig zijstraatje tussen de "hoofdweg" en het strand in een grote tuin en tussen akkers en een weilandje. We verbleven 3 weken in het 2 kamer-app. (+ 2 studio"s) met een ruime kamer, slaapkamer en grote keuken met genoeg kastruimte en ingericht met oven, waterkoker, koffiezetapparaatje, broodplank en genoeg bestek, borden en glazen, enz. De badkamer is basic maar met genoeg warm water de hele dag. Voor en achter een terras met zon en schaduw en prachtig uitzicht . We hadden een klamboe mee voor om het bed, maar de eigenaar was horrengaas aan het aanbrengen. Maria en haar man spreken geen engels (hij zegt helemaal niets). Maria houdt alles goed schoon . Op de 1e. etage wonen haar 2 zoons met hun jonge gezinnetje waar je niets van hoort en ziet, alleen rond 6 uur komt (jaja ) oma Maria met haar 2 kleindochtertjes (Maria en Maria) in de tuin spelen. Houd je van rust is dit een aanrader ! De winkels, restaurants, zee en bergen zijn op loopafstand.

• 7Jacoline05-06-2013

Heerlijk rustig

Het is een heel klein complex met op de begane grond drie appartementen. Wij hadden een heel groot appartement met een slaapkamer, zitkamer en grote aparte keuken. Zoals bekend zijn in Griekenland de bedden erg hard en ook hier was de badkamer op zijn grieks! Bij aankomst werd ons het appartement gewezen en meer contact met de eigenaar is er niet geweest. Wij vonden dat geen probleem, wij hebben het heerlijk rustig gehad er waren zelfs geen andere gasten. Let op: er staat dat er een kiezel/zandstand is. Het strand is hardstikke kiezel en als je in het water bent heb je pas zand. Er is geen zwembad bij het complex maar je mag gratis gebruik maken van andere zwembaden, b.v. Eriva en Matoula.

• 9Anoniem07-06-2011

Super vakantie gehad!

Typisch Grieks appartement. Simpel ingericht, maar meer heb je eigenlijk niet nodig. Enige nadeel de douche, erg klein en overstroomt snel. Dichtbij het strand en de restaurantjes. Aanrader om een quad te huren. Kan al voor 20 euro per dag. We hebben genoten

• 8marieke heerschop22-07-2010

Heerlijk rustige plek!

Wij vonden dit een prima locatie! Vorig jaar waren we in Gouvia maar Acharavia is veel minder toeristisch en daardoor minder druk. Absolute aanrader is restaurant Navigator rechts om de hoek aan het strand. Vriendelijke mensen en heerlijk eten, ook voor overdag (gratis zwembad) prima toeven! 's Avonds vonden wij Roda erg gezellig, veel Engelse pubs/clubs met live muziek, en het is maar een klein half uurtje lopen langs het strand, taxi terug kost 6 euro. Het appartement zelf vonden wij prima, echt Griekse inrichting dus eenvoudig. we hebben 1x schone handdoeken en beddengoed gekregen. Op onze vertrekdag mochten we van de eigenaar het appartement de hele dag nog gebruiken terwijl wij 's avonds om 20.00 uur pas vertrokken, fantastisch dus! Oh ja nog 1 ding: neem iets mee tegen de muggen! Een klamboe is nog het beste.

• 8Helma Weijenberg11-10-2009

Sober maar uniek

Rustig dicht aan het strand gelegen villa. Inderdaad geen contact met de verhuurders gehad. Zijn wel rond en om de villa aanwezig. Tijd van het jaar gunstig ivm temp water. Omgeving weinig toeristies vinden wij geen probleem.

• 6Renate en Peter24-09-2009

groot maar geen service

Wij zijn net terug van 8 dagen corfu, waar we het goed naar ons zin hebben gehad. Maarrrr...villa Maria is ons niet zo goed bevallen. Bij aankomst om half twee in de nacht vonden we de sleutel in de deur, niemand die ons verwelkomde. Pas drie dagen later zagen we de schoondochter. Wij hadden nl. een briefje op de deur gehangen dat er 1 laken bij aankomst al vies was ( wel gewassen maar met bloedvlek erop) en dat we geen wc papaier meer hadden. Deze schoondochter vroeg onbeleefd wat dat briefje te betekenen had en dat ze al 15 jaar dit appatement uit baatte en altijd maar 1 rol wcpapier geeft en de rest moet je zelf kopen. Nou, ik kom al 15 jaar in Griekenland en had dit nog nooit mee gemaakt! De kosten van zo een rolletje zijn naturlijk geen probleem, maar de bahdneling van dat mens wel. Verder goede duche, lekker harde straal, goede beddebn, wel een beetje hard, maar daar houd ik van en is vrij normaal in Griekenland. je kunt hier beter niet naartoe gaan, ga voor iets meer naar Hippoc

• 5R.Mewe06-10-2008

dit is duidelijk GEEN topper

De ligging is prima.Lekker rustig dichtbij het strand dorp en buurtsuper.Maar...1 keer pw. schoonmaak{ook van de poepdoekjes emmer} 1 keer pw. schone handdoeken badkamer onder de schimmel keukenkastjes en inhoud te vies om te gebruiken.Bedden zijn echt te hard om op te slapen.Aardige eigenaren ? Geen idee niemand gezien. Al met al nooit meer villa Maria!!!!!!!!

• 8Ed de Koning23-09-2008

een aanradertje

September 2008: wij hadden een mooi 2 kamerappartement met aparte ruime keuken. Het enige minpuntje is de onhandig geplaatste douchebak en douchegordijn (typisch Grieks) de waterstraal is krachtig en er is een boiler, we hadden op elk moment warm water Rondom het kleinschalige gebouw ligt een grote tuin met ligbedden en palmen die schaduw geven Het strand ligt op ca 300 meter en doorgaande weg op 100 meter, soms hoor het verkeer

Appartement Villa Maria info

• CafeNiet beschikbaar