Géén boekingskosten

• 6Waardering

16 Reviews over Thinali Gardens

• 5Andrzej07-03-2012

nigdy więcej

nietolerancyjna i nieprzyjazna para administratorów

• 2judje06-01-2012

nooit meer!

Voldeed totaal niet de volwachtingen. Kamers waren niet fatsoenlijk gepoetst. Badkamer ronduit smering! En keukenblok spekvettig!! De service was beneden pijl, om niet te zeggen onbeschoft. Absoluut geen aanrader.

• 5A.M. Krijgsman19-10-2010

Oude accomodatie

Ik sluit me aan bij de vorige schrijvers. Ja wij hadden ook een oud huisje in de schaduw, waar geen was meer kon drogen en de muggen al op de groene deur wachtte om binnen te komen. Muggen is te erg...meer muskieten want ze steken overdag ook. Het huisje stonk naar de riolering, misselijk makend en we sliepen op een soort britsen. Houten ledikanten met superhard matras. Verder wel oud maar schoon. De tuin vonden we mooi, alleen zijn er deze tijd geen snacks, cappucino etc aan de bar meer te verkrijgen. En je wordt bediend door de eigenaar zonder shirt...onesthetisch. Eigenaar komt ongeinteresseerd over. Verder hele fijne vakantie van 8 dagen, heerlijk eten voor weinig langs het strand, fijn strand en we hebben heel goed weer gehad. Aan te raden is een vliegenmepper mee en een insectenpen tegen de jeukende bultjes.

• 6Dennis Zwaan12-09-2010

Het is oké, niet meer dan dat.

Bij aankomst kon er nauwelijks een begroeting vanaf door de eigenaar, hij stelde zich niet eens voor. We waren amper de bus uit of we werden meteen het kantoor in gedirigeerd. Er liep iemand mee om de kamer te wijzen, maar vroeg niet eens of hij iets kon dragen terwijl wij onze handen vol hadden. Toen we weggingen en de sleutel inleverden was oké het enige wat hij zei. De kamer was oké. Het bed kan aanzienlijk beter, maar slecht wil ik het niet noemen. Alles was behoorlijk schoon, en op de Zondag na werd er elke dag schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Het is wel erg oud allemaal, en daardoor op sommige punten ook vies. Vieze kitranden, licht beschimmeld douchegordijn. Allemaal niet wereldschokkend, maar goed is anders. Het zwembad en de keuken hebben we niet gebruikt. Op 100 meter afstand zit restaurant Navigator met een vrij toegankelijk zwembad, en een zeer goede kaart waar je ook kan ontbijten. Bovendien ligt het pal aan het strand. Lage prijzen, en een goede service!!!!

• 2M.Roth12-09-2010

nooit meer

Net terug van een "last minute", 8 dagen, in Acharavi. Bij aankomst in Thinali Gardens met stomheid geslagen..... Na "ontvangst", van een erg naar zweet stinkende meneer, werden we naar ons appartement gebracht. Wat een HOK!! (want meer was het echt niet). Om wat voorbeelden te noemen: Een peertje aan het plafond, 3 gore slaapbanken (om op te zitten?), een afschuwelijk hard bed, een douche bakje waar je amper in kunt staan (met een vies douche gordijn), stinkende douche putjes (direct verbonden met het riool, dus geen stankafsluiter erop) Kortom: Een drama! Gelukkig was het redelijk schoon, de schoonmaakster deed echt haar best. De ligging was is vrij goed, klein stukje lopen naar een leuk ouderwets strandje. Acharavi is een leuk plaatsje met hartelijke mensen en leuke restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Maar verwacht geen bruisend uitgaansleven. Het eiland Corfu is een mooi groen eiland, huur een auto en je ziet prachtige natuur. Ondanks het HOK, wel een heel leuke vakantie geh

• 7Bram van Eerdt23-08-2010

Mooi van buiten, van binnen zeer eenvoudig

Het appartementencomplex is zeer geschikt wanneer je tevreden bent met bedden waar je de spiraal doorheen voelt, één pan, geplette muggen van de vorige gasten op de muur, een hele kleine douchecabine en een bar die niet gebruikt wordt. Gastheer was niet echt vriendelijk, maar de schoonmaakster deed wel erg haar best. Verder een prima vakantie gehad door de goede ligging van het appartement en het leuke aanzicht dat het complex gaf. Het heeft een prima prijs/kwaliteits verhouding. Wij hebben gekozen voor dit complex omdat het een zwembad had, maar gezien de vele gratis toegankelijke zwembaden had dit niet gehoeven.

• 8Wal03-07-2010

Super Appartement

Wij vonden Thinali Gardens nog echt lekker rustig, grieks. Zeker voor herhaaling vatbaar.. Bedankt voor de goede service!!

• 7Robert15-06-2010

Het heeft ons positief verrast

Voordat we op vakantie gingen hebben we de reacties over Thinali gelezen en we verwachtten dan ook niet veel. Bij aankomst werden we echter verrast door de ruim opgezette locatie met een riant zwembad en een nieuwe eigenaar die wel goed Engels spreekt. Ons tweekamer appartement was van binnen oud, maar de bedden sliepen prima en ook het sanitair was in orde. Verwacht van de keuken overigens ook niet al te veel. Wij gebruikten hem alleen om water te koken voor koffie en thee. Verder loont het zich ook niet om zelf te koken als je bekijkt dat je voor minder dan € 15 p.p. vrijwel overal goed kunt eten! Tip: Pumphouse.

Locatie ligt vlakbij het strand met grote stenen aan het begin (2 bedden en een parasol uren kosten €5 pd). Neem dus waterschoenen mee! Als je verder de zee in loopt is er zand, dus beter voor beachballen :)

Auto huren absoluut doen, maar dan zelf regelen ipv via touroperator. Scheelt de helft in prijs!

Spiros, bedankt voor alle goede zorgen!

• 7henk tazelaar07-02-2010

mooie ligging envoudig maar gezellig

Wie van rust houd en direct naar kiezel strand wil met een zwak aflopende zee ben je daar echt op vakantie. Er zijn genoeg eet gelegenheden en het kleine centrum op loopafstand met goede restourands Huur een auto daar. Het is echt goedkoop en verken het eiland. Het is de derde keer dat we er komen .Waarom voor luxe kiezen als je er toch bijna niet op je appartement bent,Er is ook een heerljke tuin met ligbeden en zwembad op je locatie.

• 9Sonja02-02-2010

Zeker voor herhaling

Echt grieks appartement, lekker relaxd. Erg vriendelijke mensen. Badkamers erg klein, verder een heel groot 3 kamer appartement. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Hotel Thinali Gardens info

• AirconditioningNiet beschikbaar