Hotel Thinali Gardens

6Voldoende

16 reviews over Hotel Thinali Gardens

• 2judje06-01-2012

nooit meer!

Voldeed totaal niet de volwachtingen. Kamers waren niet fatsoenlijk gepoetst. Badkamer ronduit smering! En keukenblok spekvettig!! De service was beneden pijl, om niet te zeggen onbeschoft. Absoluut geen aanrader.

Gereisd met partner in januari 2012

• 5A.M. Krijgsman19-10-2010

Oude accomodatie

Ik sluit me aan bij de vorige schrijvers. Ja wij hadden ook een oud huisje in de schaduw, waar geen was meer kon drogen en de muggen al op de groene deur wachtte om binnen te komen. Muggen is te erg...meer muskieten want ze steken overdag ook. Het huisje stonk naar de riolering, misselijk makend en we sliepen op een soort britsen. Houten ledikanten met superhard matras. Verder wel oud maar schoon. De tuin vonden we mooi, alleen zijn er deze tijd geen snacks, cappucino etc aan de bar meer te verkrijgen. En je wordt bediend door de eigenaar zonder shirt...onesthetisch. Eigenaar komt ongeinteresseerd over. Verder hele fijne vakantie van 8 dagen, heerlijk eten voor weinig langs het strand, fijn strand en we hebben heel goed weer gehad. Aan te raden is een vliegenmepper mee en een insectenpen tegen de jeukende bultjes.

• 6Dennis Zwaan12-09-2010

Het is oké, niet meer dan dat.

Bij aankomst kon er nauwelijks een begroeting vanaf door de eigenaar, hij stelde zich niet eens voor. We waren amper de bus uit of we werden meteen het kantoor in gedirigeerd. Er liep iemand mee om de kamer te wijzen, maar vroeg niet eens of hij iets kon dragen terwijl wij onze handen vol hadden. Toen we weggingen en de sleutel inleverden was oké het enige wat hij zei. De kamer was oké. Het bed kan aanzienlijk beter, maar slecht wil ik het niet noemen. Alles was behoorlijk schoon, en op de Zondag na werd er elke dag schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Het is wel erg oud allemaal, en daardoor op sommige punten ook vies. Vieze kitranden, licht beschimmeld douchegordijn. Allemaal niet wereldschokkend, maar goed is anders. Het zwembad en de keuken hebben we niet gebruikt. Op 100 meter afstand zit restaurant Navigator met een vrij toegankelijk zwembad, en een zeer goede kaart waar je ook kan ontbijten. Bovendien ligt het pal aan het strand. Lage prijzen, en een goede service!!!!

• 2M.Roth12-09-2010

nooit meer

Net terug van een "last minute", 8 dagen, in Acharavi. Bij aankomst in Thinali Gardens met stomheid geslagen..... Na "ontvangst", van een erg naar zweet stinkende meneer, werden we naar ons appartement gebracht. Wat een HOK!! (want meer was het echt niet). Om wat voorbeelden te noemen: Een peertje aan het plafond, 3 gore slaapbanken (om op te zitten?), een afschuwelijk hard bed, een douche bakje waar je amper in kunt staan (met een vies douche gordijn), stinkende douche putjes (direct verbonden met het riool, dus geen stankafsluiter erop) Kortom: Een drama! Gelukkig was het redelijk schoon, de schoonmaakster deed echt haar best. De ligging was is vrij goed, klein stukje lopen naar een leuk ouderwets strandje. Acharavi is een leuk plaatsje met hartelijke mensen en leuke restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Maar verwacht geen bruisend uitgaansleven. Het eiland Corfu is een mooi groen eiland, huur een auto en je ziet prachtige natuur. Ondanks het HOK, wel een heel leuke vakantie geh

• 7Bram van Eerdt23-08-2010

Mooi van buiten, van binnen zeer eenvoudig

Het appartementencomplex is zeer geschikt wanneer je tevreden bent met bedden waar je de spiraal doorheen voelt, één pan, geplette muggen van de vorige gasten op de muur, een hele kleine douchecabine en een bar die niet gebruikt wordt. Gastheer was niet echt vriendelijk, maar de schoonmaakster deed wel erg haar best. Verder een prima vakantie gehad door de goede ligging van het appartement en het leuke aanzicht dat het complex gaf. Het heeft een prima prijs/kwaliteits verhouding. Wij hebben gekozen voor dit complex omdat het een zwembad had, maar gezien de vele gratis toegankelijke zwembaden had dit niet gehoeven.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7henk tazelaar07-02-2010

mooie ligging envoudig maar gezellig

Wie van rust houd en direct naar kiezel strand wil met een zwak aflopende zee ben je daar echt op vakantie. Er zijn genoeg eet gelegenheden en het kleine centrum op loopafstand met goede restourands Huur een auto daar. Het is echt goedkoop en verken het eiland. Het is de derde keer dat we er komen .Waarom voor luxe kiezen als je er toch bijna niet op je appartement bent,Er is ook een heerljke tuin met ligbeden en zwembad op je locatie.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9Sonja02-02-2010

Zeker voor herhaling

Echt grieks appartement, lekker relaxd. Erg vriendelijke mensen. Badkamers erg klein, verder een heel groot 3 kamer appartement. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 6Leurs24-08-2009

zeer eenvoudig, slechte schoonmaak

Eenvoudig appartement, dompige kamers en een hele slechte schoonmaakster, pas op de laatste dag (na 7 dagen) schone lakens op het bed gekregen. mensen van Thinali Gardens zijn wat op leeftijd en spreken zeer slecht Engels en Duits, alleen zeer eenvoudige communicatie was mogelijk.

Ligging van het appartement was helemaal super, je bent binnen een minuut aan het strand en aan de boulevard, aan het eiland verder niets aan te merken! Nog niet super touristisch, dat is wel prettig.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Sonja03-04-2009

Prima!

Prima gelegen appartementen, dichtbij strand! Eenvoudig maar wel compleet ingericht, je bent zo in het gezellige centrum, je kunt dus de drukte opzoeken maar je zit er niet midden in. Het driekamerappartement is ruim genoeg voor 4 volwassenen. Wij hebben het hier heerlijk gehad!

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

• 7Hans23-08-2008

Simpel maar OK

Goed gelegen complex , tussen de hoofdstraat en het strand. Let op, strand is vnl kiezels. Mooi, aangenaam warm zwembad 1.00 m - 2.30 meter diep. Voldoende ligbedden en parasols. Appartementen zijn qua ruimte zeker OK. Echter indien met 5 personen, moet er iemand in de keuken slapen op soort slaapbank , echter geen gordijnen aanwezig. Badkamer is zoals vaak in Griekenland, met deels kapotte accessoires en krap bemeten. Maar we hebben een fijne vakantie gehad. Het grootste "probleem" is communicatie met de eigenaars van het complex. Een man en vrouw , op leeftijd, die nauwelijks iets anders spreken dan Grieks. Zelfs met handen, voeten etc. is er soms niet uit te komen. Vrijwel het enige dat ze kennen is "my friend, my friend".

Gereisd met familie in augustus 2008

Hotel Thinali Gardens info