Appartement Tereza

Appartement Tereza
8,6

6 tips over Appartement Tereza

deniseverweij_1, 17-8-2015
Heerlijk en goedkoop eten en vriendelijke mensen bij restaurant 'Navigator' en 'Faros'.
deniseverweij_1, 17-8-2015
Rijd met de auto naar Palaiokastritsa en huur een motorbootje. Super mooi daar!
familie Spinder, 5-9-2014
Ga eens met de boot naar Corfu-stad. Erg leuk!

We hebben een aantal aanbieders voor Tereza voor je op een rij gezet:

familie kolfschoten, 25-7-2013
Koop in de supermarkt tabletten voor de antimuggen stekkers en je hebt geen last meer van de muggen in de appartementen
jan en susan van oosten, 31-5-2012
zeer rustige plek echt iets voor rustzoekers en gezinnen met kinderen door de langzaam aflopende zeediepte heerlijk om te wandelen en te fietsen verder prima eetgelegenheden tips de navigator direct aan de boulevard en faros ook aan de boulevard hoofdstraattips de pumphouse en de lemongarden kortom prima vakantie gehad weer voor de zoveelste keer.
H., 27-6-2011

Kom je in de zomer, neem airco. Speciaal tegen de warmte en.....tegen de muggen.

www.valentinestaverna.nl

Een particuliere site over acharavi/corfu

We hebben een aantal aanbieders voor Tereza voor je op een rij gezet: