Appartement Tereza

Laatste review

Fijn weerzien

Hans,
18-10-2018

Weer terug geweest bij Tereza apartments om te zien of het er nog steeds zo plezierig vertoeven is. En die vraag kan ik voor ons beantwoorden met een volmondig JA !!! We hebben het er weer erg naar de zin gehad. Goed schoon appartement zoals altijd. Veel leuke restaurantjes in de omgeving zoals Ixnilatis en Medusa echt smullen is het hier. Lekker bakje cappuccino bij het zwembad of een heerlijke verse jus d'orange. Kortom een fijne vakantie !!!!! Tereza en Eftichia heel hartelijk bedankt voor de goede zorgen !!!

Kenmerken

18-10-2018

Super!

Monique,
21-6-2018

Voor de 2e keer hiernaartoe geweest en wederom weer goed bevallen. Verder is het vlakbij het strand en zijn er heerlijke restaurantjes te vinden op loopafstand.

Helaas weer thuis !

Klazina,
19-6-2018

Helaas weer thuis na 3 heerlijke weken bij Tereza appartementen !! Ons 2e thuis zeggen wij altijd !! Wij hebben het weer prima naar de zin gehad !! Heerlijk weer , goed gezelschap , lekker eten !! Meer kan een mens toch niet wensen ? Een aanrader is restaurant Ixnilatis vooral als je van Verse vis houdt !! Lieve familie weer bedankt voor de goede zorgen !! Wij missen jullie nu al weer !! ❤

Geweldig weerzien

Wilma kuiper,
19-6-2018

Ik ben weer terug geweest op Corfu !! En het was er nog net zo geweldig als ik in gedachten had !! Heb dus weer genoten van alle warmte en vriendelijkheid van mijn" Griekse familie " Onvergetelijk !! De rust die je daar vind kun je weer een jaar op teren !! En ik zal jullie missen Eftichia , Theodoros , Tereza en Danai !!!! Wie weet zien we elkaar nog eens terug 😘😘

Prima, voor een keer.

Nicole,
3-6-2018

Pluspunten: ruim appartement, 150 meter van de zee, restaurantjes genoeg in de directe omgeving.

Nadelen: iedere dag precies hetzelfde ontbijt, kei harde bedden, douche gordijn😬, weinig enthousiasme van de gast vrouw, toilet papier moet in een emmer.

Prima plek

Wilma Aalvanger,
3-8-2017

Goed onderhouden kleinschalig complex met ruime appartementen.

Fijne plek voor mensen die van een rustige omgeving houden.

Het strand ligt op zo 150 meter afstand.

Hoewel het strand grotendeels uit kiezels bestaat, loop je na een paar meter in de zee al op zand. De zee is het eerste stuk ondiep, maar goed in te zwemmen met het zicht op Albanie.

Het complex is vooral geschikt voor mensen die zichzelf weten te vermaken, entertainment is er niet.

We zijn erg hartelijk ontvangen door Tereza en haar familie, vonden het erg vriendelijke mensen, in voor een praatje.

Het eten is goedkoop en erg lekker.

Als je iets van de omgeving wilt zien is het wel aan te raden een auto te huren.

Heerlijk appartement, supervakantie!

Wouter Westeijn,
18-7-2017

Wat een heerlijke vakantie was het op Corfu! Pico Bello ruim 3 kamer appartement in een heerlijk kleinschalig complex gerund door de vriendelijk Tereza en haar familie. Vlak bij zee en het centrum van Acharavi gelegen. Klein maar prima zwembad met meer dan voldoende ligbedden zonder gedoe met handdoeken leggen. We hebben meerdere keren overheerlijk gegeten bij Tereza. Absolute aanrader!

Een week om nooit te vergeten !

Wilma Kuiper,
10-7-2017

Ik ben dit jaar voor het eerst in mijn leven écht met vakantie geweest !! Heb voor de eerste keer gevlogen !! Iets waar ik van genoten heb !! Werd bij Tereza apartments letterlijk met open armen ontvangen , wat geweldig lieve mensen zijn dit !! Het voelde als een Warm Bad !! Behulpzaam bij alles !! Netjes schoon appartement !! Alles ruikt héérlijk fris. Je kunt er óók voor weinig geld heerlijk eten. Eftichia ,Theodoros.Tereza ,Dimitris en Danai ik had het gevoel dat ik familie achter liet toen ik naar huis ging. Ik draag jullie voor altijd in mijn hart !!! Ik ben alweer aan het sparen 😛😛😘😘

Geweldige plek met ontzettend lieve mensen

Monique van Meel,
9-7-2017

Nette appartementen met een ontzettende lieve en leuke familie die het verzorgd.

Op zich een keurig complexje. Ruime balkons, prima prijs-kwaliteit verhouding. De bedden zijn erg hard, maar dat is in Griekenland vaak het geval (tip: met de dekens onder het matras is het goed te doen, zelfs voor mij als rugpatient;)).

Wij vonden Tereza en haar moeder echter zeker niet vriendelijk of hartelijk: chagrijnig is het beste woord.

Veel last ervan hadden we niet (we waren veel buiten het complex), maar toen de constructie van ons douchegordijn instortte bij het open en dichtdoen van het gordijn, kregen we toch een verwijten! Alsof we rekstokoefeningen eraan hadden gedaan of iets dergelijks... Verder is het echt prima hoor, maar een bevlogen, aardige benadering miste ik wel. In Nederland zijn zelfs politie agenten vriendelijker als ze je aanhouden voor een bekeuring...:(. Begrijp deze houding totaal niet van hen

Als je niet veel verwacht van gastvrijheid en schoonmaakservice (2 x per week vieze wc papierprullenbakjes legen...) prima te doen.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tereza in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tereza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.