Appartement Tereza

8,5

88 reviews over Appartement Tereza in het Nederlands

Prima plek

Wilma Aalvanger, 3-8-2017

Goed onderhouden kleinschalig complex met ruime appartementen.

Fijne plek voor mensen die van een rustige omgeving houden.

Het strand ligt op zo 150 meter afstand.

Hoewel het strand grotendeels uit kiezels bestaat, loop je na een paar meter in de zee al op zand. De zee is het eerste stuk ondiep, maar goed in te zwemmen met het zicht op Albanie.

Het complex is vooral geschikt voor mensen die zichzelf weten te vermaken, entertainment is er niet.

We zijn erg hartelijk ontvangen door Tereza en haar familie, vonden het erg vriendelijke mensen, in voor een praatje.

Het eten is goedkoop en erg lekker.

Als je iets van de omgeving wilt zien is het wel aan te raden een auto te huren.

Heerlijk appartement, supervakantie!

Wouter Westeijn, 18-7-2017

Wat een heerlijke vakantie was het op Corfu! Pico Bello ruim 3 kamer appartement in een heerlijk kleinschalig complex gerund door de vriendelijk Tereza en haar familie. Vlak bij zee en het centrum van Acharavi gelegen. Klein maar prima zwembad met meer dan voldoende ligbedden zonder gedoe met handdoeken leggen. We hebben meerdere keren overheerlijk gegeten bij Tereza. Absolute aanrader!

Een week om nooit te vergeten !

Wilma Kuiper, 10-7-2017

Ik ben dit jaar voor het eerst in mijn leven écht met vakantie geweest !! Heb voor de eerste keer gevlogen !! Iets waar ik van genoten heb !! Werd bij Tereza apartments letterlijk met open armen ontvangen , wat geweldig lieve mensen zijn dit !! Het voelde als een Warm Bad !! Behulpzaam bij alles !! Netjes schoon appartement !! Alles ruikt héérlijk fris. Je kunt er óók voor weinig geld heerlijk eten. Eftichia ,Theodoros.Tereza ,Dimitris en Danai ik had het gevoel dat ik familie achter liet toen ik naar huis ging. Ik draag jullie voor altijd in mijn hart !!! Ik ben alweer aan het sparen 😛😛😘😘

We hebben een aantal aanbieders voor Tereza voor je op een rij gezet:

Geweldige plek met ontzettend lieve mensen

Monique van Meel, 9-7-2017

Nette appartementen met een ontzettende lieve en leuke familie die het verzorgd.

Op zich een keurig complexje. Ruime balkons, prima prijs-kwaliteit verhouding. De bedden zijn erg hard, maar dat is in Griekenland vaak het geval (tip: met de dekens onder het matras is het goed te doen, zelfs voor mij als rugpatient;)).

Wij vonden Tereza en haar moeder echter zeker niet vriendelijk of hartelijk: chagrijnig is het beste woord.

Veel last ervan hadden we niet (we waren veel buiten het complex), maar toen de constructie van ons douchegordijn instortte bij het open en dichtdoen van het gordijn, kregen we toch een verwijten! Alsof we rekstokoefeningen eraan hadden gedaan of iets dergelijks... Verder is het echt prima hoor, maar een bevlogen, aardige benadering miste ik wel. In Nederland zijn zelfs politie agenten vriendelijker als ze je aanhouden voor een bekeuring...:(. Begrijp deze houding totaal niet van hen

Als je niet veel verwacht van gastvrijheid en schoonmaakservice (2 x per week vieze wc papierprullenbakjes legen...) prima te doen.

Μου λείπεις

Klazina, 24-6-2017

Oftewel ik mis je ! Helaas het zit er weer op. 3weken warmte in dubbele zin ! De warmte van de Griekse zon en de warmte van de Griekse mensen. Alles was weer goed geregeld , een schoon appartement , heerlijk zachte lakens en 2 maal per week schone zachte handdoeken !!! Heerlijk eten door Tereza bereid. Ik zou zeggen probeer het eens !! De (h)eerlijke Griekse keuken , alles vers !! Een zwembad om je op te frissen en anders de zee bijna binnen handbereik ! Heerlijk relaxed !! En dát is vakantie !! Tip: wees aardig voor deze mensen , je krijgt het dubbel en dwars terug !! Wij komen zéker terug !!

Mooie​ en rustige plek op Corfu

Cinthia Freeke, 7-5-2017

Het twee kamer appartement was prima. De keuken niet heel erg geschikt om te koken door de twee kleine pitjes maar prima voor ontbijt en lunch. Bedden lagen goed, wel een deken extra gevraagd en gekregen, heb zelf liever een dekbedje. Mooie tuin en heerlijke ligbedden bij het zwembad. Het enige wat tegenviel was de vriendelijkheid vd eigenaresse. Ze was veelal wat nors en kwam inderdaad vermoeid over alsof alles haar teveel was. We kregen op dag twee al het verwijt dat onze kinderen te hard op de trampoline sprongen.... Maximaal één kind op de trampoline, tenzij haar eigen dochter erbij stond, gewoon raar en onvriendelijk. Afgezien daarvan een heerlijke vakantie gehad. Acharavi is klein maar heeft een goede supermarkt, veel leuke restaurantjes en leuke cadeau shops. Het ligt op het noorden dus wel meer wind dan op de rest vh eiland. In de zomer​ is dat waarschijnlijk juist heel fijn.

fantastisch

greecelover, 12-3-2017

Het verblijf was zeer confortabel, aardige mensen, en het strand dat er nabij was was heerlijk!

Fantatisch een dikke 10

patricia Zuidhoorn, 9-10-2016

Het is een zeer gastvrij en vriendelijk familiebedrijf.

Heerlijk rustig en schone appartementen.

goed verzorgd eten en drinken.

Een echte aanraden, zeker ook voor gezinnen.

mooi uitzicht op zee.

Fantastische plek

Liesbeth wijnstok, 28-8-2016

Tereza appartementen zijn ruim, schoon en netjes. Wij hadden 3 kamer appartement en ruimte genoeg. Uitzicht op zee! Zwembad is een geweldige plek! Alles wordt netjes onderhouden en Tereza zelf is een lieve aardige vrouw evenals haar moeder. We hebben zelfs oma ook nog ontmoet. 4 generaties bij elkaar. Dochter van Tereza mee geteld. We zijn 10 dagen geweest en 3x zijn de bedden verschoond en kregen we schone handdoeken . Ligt vlak aan zee en dorp op 2 km afstand. Je kunt langs het strand naar het dorp. Enigste nadeel zijn de muggen s avonds. Neem muggenspray enzo mee. Wij hebben genoten , een prima plek op het mooie eiland Corfu!

We hebben een aantal aanbieders voor Tereza voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tereza in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tereza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tereza scoort een 8.54 uit 10 op basis van 90 reviews.