Appartement Tereza

Meer appartement info

105 reviews over Appartement Tereza

• 10Harbert12-10-2020

Heerlijk rustig

Wat een zalige rust !!!! Natuurlijk niet voor de eigenaren van dit kleinschalige complex, want die hadden natuurlijk graag meer gasten gehad. Jammer voor hun want ze hebben het hier goed voor elkaar !! Overal was aan gedacht alles coronaproof !! Overal handgel, je wordt bij de bar met mondkapje op bediend. Maar nog steeds dezelfde vriendelijkheid als altijd !! Lekkere snacks en drankjes bij de bar en de zee vlakbij. Ook het centrum van het dorp met supermarkt en leuke restaurantjes op loopafstand. Wij komen volgend jaar weer terug Tereza 😘 Op ons kun je rekenen !!

Gereisd met partner in oktober 2020

• 10Klazina11-10-2020

Tereza Corona proof

Na een paar gecancelde vluchten hebben wij toch nog een reis geboekt naar Tereza apartments Acharavi. Hier aangekomen zagen wij dat alles volledig coronaproof was. Alles was brandschoon !! Schone handdoeken en bedlinnen werden buiten op een tafeltje neergelegd omdat ze zelf dan niet in het appartement hoefden te komen. Alles volgens het protocol. De warmte en de vriendelijkheid van de mensen was zoals wij dat gewend zijn 😍 Dus wij hebben ons zeer welkom gevoeld 😊Ik hoop voor deze familie dat ze volgend jaar weer een volledig seizoen zullen kunnen draaien 😘 Wij komen in ieder geval weer !!

Gereisd met partner in september 2020

• 2019
    10Sina20-10-2019

Één met de mensen en het eiland

Als je eens heerlijk rustig op vakantie wil naar het prachtige eiland Corfu ga dan in oktober naar Tereza apartments !! Je wordt één met het eiland én de prachtige mensen die er wonen !! Ook op het appartementencomplex is het heerlijk rustig, sowieso omdat het een kleinschalig complex is een familiebedrijf. Wij hebben heerlijk weer gehad, natuurlijk heb je kans op een dag met regen maar de meeste dagen waren nog 25 graden of meer.......... Kortom heerlijk weer. Doordat het zo rustig is merk je langzaam dat er restaurants en hotels en appartementen gaan sluiten maar er zijn er altijd nog genoeg open bijvoorbeeld The Pumphouse een héél goed restaurant !! Wij komen zeker weer genieten van de rust 😍😍 Lieve familie van Tereza apartments héél graag tot ziens 💋

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Nicky en Henk09-09-2019

Héérlijke vakantie

Wat hebben wij ontzettend genoten tijdens deze vakantie. Complex is zeer goed verzorgd. Kleinschalig complex met een klein zwembad en een speeltuintje voor de kinderen. Het personeel en eigenaresse zijn zeer vriendelijk en behulpzaam! Wij gaan zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Nick J06-09-2019

Heerlijk verblijf!

Heerlijke acht dagen gehad bij Tereza en haar familie, het 3 kamer appartement was heerlijk ruim en groot voor griekse standaarden , het zwembad was elke dag heerlijk rustig en het eten en drinken bij de poolbar was prima. Restaurants en bars op loopafstand in de buurt. Complimenten voor de service en schoonmaak , wij komen hier zeker een keer terug.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Patrick en Crystal04-09-2019

Aanrader indien rust gewenst.

Aangenaam kleinschalig en prettig appartementencomplex. Dagelijks goed onderhoud rondom het complex en van het zwembad. Kamer wordt bijna dagelijks schoongemaakt en bedden opgemaakt. Personeel / eigenaresse zeer vriendelijk, staat open voor een leuk gesprek.

Al met al hebben wij een heerlijke 2 weken vakantie gehad. Tereza, dankjewel...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Hans en Linda28-08-2019

valt tegen

Van de goede tot uitstekende reviews eerder vermeld heb ik ernstig mij twijfels, Trump zou zeggen fake reviews. Appartementen zijn klein en erg lawaaierig, badkamer nog kleiner ongeveer 2 vierkante meter, er is niet altijd warm water, matrassen hard en de schoonmaak laat ook te wensen over. De familie van het complex komt niet vriendelijk over en we kregen een dag na aankomst nog doodleuk te horen dat we na 8 dagen nog van appartement moesten verhuizen vanwege een overboeking, terwijl we maanden van te voren gereserveerd hadden en niet eerder hierover zijn ingelicht of de reisorganisatie waar we bij geboekt hadden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Joris en Irma28-07-2019

Uitstekend en rustig gelegen complex

Kleinschalig en rustig gelegen complex met alle kamers richting zee gericht. Zee ligt op circa 150 m van het strand bestaat in het begin uit grote kiezels daarna langzaam aflopend in zee met zand. Het complex in het geheel wordt netjes schoon gehouden. De poolbar en eetgelegenheid wordt door de eigenaars zelf geregeld. Alles in gemoedelijke sfeer. Een plek om terug te komen! Genoeg bedjes met dikke kussens bij het zwembad. Eigen zeer ruim afsluitbaar parkeer terrein bij het complex. Restaurants, bars en winkels enz op loopafstand. Gratis kluisje (met sleutel) op kamer. Airco € 5,- per dag en werkte goed. Enige minpunt: zelf voor toilet papier zorgen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Sineke03-07-2019

Uitkijken naar oktober ❤️

Wij zijn weer terug geweest bij Tereza apartments en zagen daar dat er weer veel veranderd was in de kamers en de badkamers, wat doet de familie er toch veel aan om de appartementen op te knappen !!! Applaus daarvoor 👍 Het was er weer heerlijk vertoeven. Regelmatig uit eten geweest zoals bij Ixnilatis en The Pumphouse altijd goed eten daar !! Een Quad gehuurd bij Sunriders in Roda !! Wij kijken alweer uit naar oktober 😍

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Marcel24-06-2019

Tot ziens in oktober

Wij waren al vaker bij Tereza apartments en zagen dat er weer veel veranderd was in de kamers en vooral ook in de badkamers !!! Een mooie upgrade !! De vriendelijkheid was daarentegen nog net zo, van harte en écht gemeend !! Kortom wij hebben weer een hele fijne tijd gehad !! Ευχαριστώ Ευτυχία και Τερέζα 😘😘

Gereisd met partner in juni 2019

Appartement Tereza info