Appartement Matoula

Appartement Matoula
8,3

3 tips over Appartement Matoula

Erik Stronks, 28-8-2014

Een toer over het eiland raad ik zeker aan. Je ziet dan in 1 dag alle mooie plekjes van het eiland. En dat is echt fantastisch.

Odyseus kun je ontzettend lekker eten voor weinig geld. Dit ligt in de hoofdstraat die door Acharavi loopt. Een nadeel is dat het stand kiezel strand is. Je kunt voor Fuego(restaurant) een bedje huren. Dit is heel goedkoop en je kunt er de hele dag lekker liggen.

IdaW, 28-7-2013
Ga eten bij Fuego bar vlak voor de zon onder gaat en ga dan zitten op de bankjes die gericht zijn naar de zee. De zonsondergang en het uitzicht zijn daar echt fantastisch! Restaurant Pumphouse (bij de rotonde op de hoofdstraat) is ook een echte aanrader. Laat je tafel vol zetten met allemaal voorgerechten (verschillende mezes) en je hebt een superavond met onwijs lekker eten!
mmwestdijk, 29-6-2013
de wegen in Corfu zijn matig en slecht verlicht,dus neem een klein zaklantaarntje mee en wat betere schoenen.ook waren er in juni veel muggen.

We hebben een aantal aanbieders voor Matoula voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef