Appartement Matoula

AppartementHotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag27°14°
Appartement Matoula
8,4

20 reviews over Appartement Matoula in het Nederlands

Heel relaxte vakantie met een tienerdochter

M Kamperman, 15-4-2018

We vonden het een heel fijn appartement, basic inrichting maar alle belangrijke dingen waren aanwezig. Prima zwembad, vriendelijk personeel en 's avonds ook leuk om nog even met de andere gasten te kletsen bij het zwembad. Super dicht bij het strand met leuke eettentjes en ook een gezellig feestje voor jong volwassenen bij de Fuego beach bar. Echt een mooie plek en lekker gegeten!

Iedere avond een spectaculaire zonsondergang.

We zijn met de bus naar Sidari geweest. Bus stopt 300m van het appartement in de hoofdstraat, waar een paar winkels en supermarkt zijn. De rit duurt ongeveer 25 min met mooie uitzichten over de kust. D'amour beach bar restaurant was erg leuk en gelachen met waterfietsen. Het was wel behoorlijk vol op de strandjes van Sidari maar dat mocht de pret niet drukken.

Je kunt in de hoofdstraat van Acharavi ook makkelijk excursies boeken, bv leuke boottochtjes van een dag.

geweldig mooi verblijf. niet al te groot.

van Heeckeren, 22-9-2017

Mooie ligging, echt 100 mtr van het strand met gezellige barretjes en ligbedden. Bij de een voor niets bij de ander voor een klein bedrag per dag. 150 mtr recht een winkelstraat met diverse winkels en barretjes/restaurants.

Mooie accommodatie met zwembad en kinderbadje. mooie kamers met goede bedden. zeer vriendelijk personeel. voor 11 dagen 3x schoon beddengoed en zonodig iedere dag schone handdoeken en badlakens. wel even op de grond leggen.

een aanrader voor ouderen en gezinnen met kinderen. Een auto is aan te bevelen. ongeveer een uur rijden naar Corfu stad. maar ook een mooie omgeving.

Nette, eenvoudige appartementen

Anita, 25-8-2017

Matoula is ons prima bevallen. Netjes en schoon. Dichtbij centrum en zee. Veel fijne, betaalbare restaurants op loopafstand. Enige minpunt waren de vele muggen 's nachts. Neem zelf Citronella kaarsjes o.i.d. mee!

We hebben een aantal aanbieders voor Matoula voor je op een rij gezet:

Het was hier fantastisch!

Wilma, 15-8-2017

Apparetment was top, lekker ruim en netjes, minpunt airco is erg duur! Maar hadden wij niet nodig dus geen probleem, Zwembad ook heerlijk minpunt betalen voor vieze kussens verder super vriendelijk personeel, we willen allemaal weer hier terugkomen!!

Geweldig

Frans Klaassen, 30-7-2017

Prijs/kwaliteit is dik in orde. We hadden een zeer ruime studio op de begane grond. Een mooie palmboom was ons uitzicht. Ferfecte ligging t.o.v. strand en winkels. We zijn er 3 weken geweest en we hebben geen dag spijt gehad. Wellicht volgend jaar weer op herhaling.

Ontvangst zeer netjes, receptie krijgt dikke 10. Schoonmaak ook niets op aan te merken. De man die cocktails maakt was chagrijnig. Mijn dochter werd keer weggestuurd toen ze gebruik wilde maken vd wifi

Prima appartement

Henk, 15-6-2017

Schoon en bijzonder ruim appartement. Aankleding van appartement is bijzonder karig. Weinig sfeer.

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Tip: Net buiten Acharavi richting Roda, is een rijwielhandelaar die bijzonder goede fietsen verhuurd.

Voor ons niet meer

Saskia en Tanja, 26-10-2016

Bij aankomst werd ons enthousiast verteld dat wij een upgrade hadden. Dit hield in dat wij na twee dagen voor 10.00 in de ochtend naar een andere studio moesten verhuizen waar wij niet blij mee waren op vakantie. In de kamer waar we nu zitten staat de schimmel op de lampen en op de douchewand. De schuifwand van de douche sluit niet (deuren en ramen van onze "studio" ook niet trouwens) en de strips zijn met purschuim weer vastgemaakt. Het ergste zijn de bedden. Er zitten beestjes in ons hoofdkussen (we hebben maar nieuwe gehaald in de supermarkt) en het bed is keihard. Ik durf niet onder het beddengoed te kijken. Het keukenfornuis zit meteen achter de voordeur. Voorzichtig binnen komen dus als je aan het koken bent. Ligging van de appartementen wel vlakbij winkels en strand. Zwembad is ok en het eten daar ook.

goed prijs/kwaliteit

rm.verbruggen, 5-9-2016

Appartementen eenvoudig maar hebben alles wat je nodig hebt en superschoon. Bedden liggen prima. Douchecabine wat krap maar je wordt er handig in. Service is top. Dames bij receptie regelen alles voor je van een dokter die langskomt tot autohuur. Zwembad oké met voldoende bedjes. Kan wel merken dat het einde seizoen is. Aantal parasols kapot. Kraan bij damestoilet stuk. Ook jammer dat de jacuzzi het niet deed. De barman zei dat hij het gewoon niet deed maar later hoorden we ook van mensen dat je er schijnbaar voor moet betalen. Verder niet meer naar gevraagd. Al met al een prima locatie, centraal gelegen tussen dorp en strand.

Geweldig

H.romkes, 12-9-2015

Prachtige ruime schone appartementen. Geweldige ligging dicht bij het strand en dicht bij het centrum. Erg vriendelijk personeel. Goed onderhouden complex, met goed verzorgde tuinen. Prachtig en gezellig complex. Ook geschikt voor gezinnen. We verbleven hier 15 dagen en is ons erg goed bevallen..prachtig eiland . Mooie dorpjes waar je makkelijk met de lijnbus kunt komen. Bus stadion dicht bij in de Hooftstraat. Grote supermarkt om de hoek. Warme bakker dichtbij. Echt een aanrader . Lekker eten aan de boulevard. Faros en fuego kun je heerlijk eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Matoula voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Matoula in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Matoula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Matoula scoort een 8.38 uit 10 op basis van 20 reviews.