Géén boekingskosten

Appartement Matoula

GriekenlandCorfuAcharavi

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Matoula voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 24 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

24 Reviews over Matoula

• 8Mw. Jonges28-04-2019

Heerlijk! Als je niet op zoek bent naar veel luxe.

Leuk complex, eenvoudige appartementen. Wij hadden er een op de begane grond met groot overdekt terras en een tuin, waar de kinderen veel hebben gespeeld. Twee aparte ruime slaapkamers, dus iedereen een echt bed, met stevig matras. Veel kastruimte in de slaapkamers. Eenvoudig gedateerd keukentje met eettafel, enigzins krap van opstelling en verder geen woongedeelte. Maar hoeft ook niet want je kan heerlijk buiten zitten. Minpunt de badkamer/douche die nogal versleten en schimmelig was. Ondanks dat er goed werd schoongemaakt. De vloer van de hele badkamer werd nat als je douchte, dus ook het toilet. Geweldig zwembad. Kinderbadje vrij diep dus bandjes om! Locatie geweldig, korte wandeling naar strand met heerlijke restaurantjes aan zee en het centrum met nog meer fijne restaurants en grote supermarkt. Tip: Eet bij Lemon Garden met de kids! Authentiek Grieks eten in leuke tuin waar speelgoed ligt, dus kids vermaken zich prima.

• 8W. Van Zanten30-10-2018

Geweldig genoten maar geen derde keer..

Voor de tweede keer geweest. Heerlijke schone appartementen en overal lekker dichtbij zoals strand en centrum. Superlieve mensen behalve bad/bar man heeft een grote voorkeur voor Engelse, beetje jammer verder alles super!

• 8Charlotte01-08-2018

Prima locatie

Schone en ruime appartementen. Alle complimenten voor Dimitra die elke dag kwam schoonmaken en de bedden kwam opmaken. Receptie was ook prima, vriendelijke dames. Minpunt vonden wij dat het zwembad wordt uitgebaat door andere mensen, je betaald voor kussens voor op de ligbedden en ook de drankjes zijn duurder dan ergens anders. Eigen drank of eten (chips etc) mag niet worden meegenomen naar het zwembad. Er zaten ook erg veel muggen, wij hebben bij de supermarkt in de hoofdstraat van die stekkerdingen gekocht en dat werkte prima. Let bij het uit eten gaan op de zonsondergang, dan zijn ze schijnbaar een half uur lang erg actief. Ga dus ruim ervoor of erna. Het is 5 minuutjes lopen naar het strand Erg leuk; de bingo op zondag, wordt georganiseerd bij het appartementencomplex. Must see/do/taste; Fuego beach bar, het personeel is zo ontzettend super! Ook een aanrader is The Pumphouse in de hoofdstraat (bij de oude pomp midden op de weg)

• 7JJ22-05-2018

Geen warm welkom in schoon maar gehorig complex

bij aankomst om 22 uur niemand aanwezig, receptie onbemand/bar gesloten. Na lang zoeken enveloppe gevonden met onze naam waar een sleutel met kamernummer in zat. Weer zoeken naar het juiste appartement; oubollig maar schoon al kon de badkamer wel een opknapbeurt gebruiken. Met dorst en honger van de reis zelf uit moeten zoeken waar we nog wat te eten of te drinken konden halen was want alles op het complex was dicht. Gelukkig het dorp dichtbij gevonden. Op zondag winkels dicht, nog steeds geen receptie dus weer creatief moeten oplossen. Halverwege vakantie 's nachts brandalarm door gasten die aankwamen, ook niemand troffen en dachten de bel voor de receptie in te drukken. Niets of niemand (ook brandweer) reageerde op het alarm, geen telefoonnummer om iemand te bereiken. Hebben met alle gasten 1,5 uur buiten in de herrie gestaan. Appartement goed wel extreem gehorig (hoort buren plassen).Ligging prima schoonmaak ook, receptie waardeloos.

• 8M Kamperman15-04-2018

Heel relaxte vakantie met een tienerdochter

We vonden het een heel fijn appartement, basic inrichting maar alle belangrijke dingen waren aanwezig. Prima zwembad, vriendelijk personeel en 's avonds ook leuk om nog even met de andere gasten te kletsen bij het zwembad. Super dicht bij het strand met leuke eettentjes en ook een gezellig feestje voor jong volwassenen bij de Fuego beach bar. Echt een mooie plek en lekker gegeten!
    Iedere avond een spectaculaire zonsondergang. We zijn met de bus naar Sidari geweest. Bus stopt 300m van het appartement in de hoofdstraat, waar een paar winkels en supermarkt zijn. De rit duurt ongeveer 25 min met mooie uitzichten over de kust. D'amour beach bar restaurant was erg leuk en gelachen met waterfietsen. Het was wel behoorlijk vol op de strandjes van Sidari maar dat mocht de pret niet drukken. Je kunt in de hoofdstraat van Acharavi ook makkelijk excursies boeken, bv leuke boottochtjes van een dag.

• 8van Heeckeren22-09-2017

geweldig mooi verblijf. niet al te groot.

Mooie ligging, echt 100 mtr van het strand met gezellige barretjes en ligbedden. Bij de een voor niets bij de ander voor een klein bedrag per dag. 150 mtr recht een winkelstraat met diverse winkels en barretjes/restaurants. Mooie accommodatie met zwembad en kinderbadje. mooie kamers met goede bedden. zeer vriendelijk personeel. voor 11 dagen 3x schoon beddengoed en zonodig iedere dag schone handdoeken en badlakens. wel even op de grond leggen. een aanrader voor ouderen en gezinnen met kinderen. Een auto is aan te bevelen. ongeveer een uur rijden naar Corfu stad. maar ook een mooie omgeving.

• 10Anita25-08-2017

Nette, eenvoudige appartementen

Matoula is ons prima bevallen. Netjes en schoon. Dichtbij centrum en zee. Veel fijne, betaalbare restaurants op loopafstand. Enige minpunt waren de vele muggen 's nachts. Neem zelf Citronella kaarsjes o.i.d. mee!

• 8Wilma15-08-2017

Het was hier fantastisch!

Apparetment was top, lekker ruim en netjes, minpunt airco is erg duur! Maar hadden wij niet nodig dus geen probleem, Zwembad ook heerlijk minpunt betalen voor vieze kussens verder super vriendelijk personeel, we willen allemaal weer hier terugkomen!!

• 9Frans Klaassen30-07-2017

Geweldig

Prijs/kwaliteit is dik in orde. We hadden een zeer ruime studio op de begane grond. Een mooie palmboom was ons uitzicht. Ferfecte ligging t.o.v. strand en winkels. We zijn er 3 weken geweest en we hebben geen dag spijt gehad. Wellicht volgend jaar weer op herhaling.

• 8Irma08-07-2017

Prima appartement, chagrijnige cocktailmaker

Ontvangst zeer netjes, receptie krijgt dikke 10. Schoonmaak ook niets op aan te merken. De man die cocktails maakt was chagrijnig. Mijn dochter werd keer weggestuurd toen ze gebruik wilde maken vd wifi

Appartement Matoula info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)