Aparthotel Lena Mare ***

Aparthotel Lena Mare

We hebben een aantal aanbieders voor Lena Mare voor je op een rij gezet:

3 tips over Aparthotel Lena Mare

Kyro, 16-8-2014

Veel restaurantjes in de buurt, ga vooral eens naar Fileraki, Thassos en Theritas (deze licht onder aan de berg en loop je zo tegen aan). Dit zijn plaatsen waar de grieken zelf eten en je het echte Griekse eten voor weinig geld kunt krijgen. Met 4 man waren we met voorgerechten en drinken meestal nog geen € 50.00 kwijt. (incl. Ouzo en wijn)

Als u een excursie wilt boeken dan doe dit bij een van de Griekse aanbieders dat is veel voordeliger dan de touroperators. (Veel muggen dus neem crème mee.)

Stefan, 22-7-2014
Restaurant Skondros aan het strand was onze favoriet maar bij de Pumphouse en Lemon Garden kun je ook uitstekend eten. Huur een auto via Maria! Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Niels, 16-7-2013

Koffie TIP: Freddo's Music Bar, lekker ontspannend in 1 van de lounges een cappuccino nemen of natuurlijk iets anders. Ze hebben daar van alles, gewoon koffie kennen ze daar niet. Een uitgebreide lijst drankjes voor een goede prijs. Te vinden aan de Hoofdstraat.

En voor het diner: Fuego Beach Bar, Aan het strand zie je de zon ondergaan met lekker eten en een gratis cocktail van het huis.

Of het restaurant tussen Beachside en Filorian, aan het strand. 4 Maal echt lekker gegeten.

We hebben een aantal aanbieders voor Lena Mare voor je op een rij gezet: