Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag33°21°

23 reviews over Aparthotel Lena Mare in het Nederlands

Wat een heerlijke accommodatie!!!

Judith
28-8-2017

Dit kleinschalige complex is zo ontzettend relaxed. Heerlijke bedjes aan het zwembad. Het zijn er maar 16, maar omdat alle gasten hun eigen ritme hebben, wordt er nauwelijks "gereserveerd". Wij hebben bijna elke dag een ligbedje gehad, Het zwembad heeft een prima temperatuur en er liggen luchtbedden, ballen en banden in die door iedereen te gebruiken zijn. Onze kamer was gerenoveerd. Hierdoor waren wij blij verrast. Want op de plaatjes op de site zag het er iets ouder uit. Maar niet alle kamers waren gerenoveerd zagen we. Airco op de kamer en een heerlijk balkon. Een lunch bij het zwembad is prima en ook nog betaalbaar. Een tosti is 2.00 en een bakje gebakken aardappels (aanrader) rond de 3.50 dacht ik. Een salade is wat duurder en ze hebben allerlei broodjes. S'avonds even aan de bar een drankje doen, is lekker rustig en gezellig. Het plaatsje is leuk, maar er zijn in de buurt leukere (toeristische) plekjes te vinden. Echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

heerlijk rustig gelegen appartement

Albert
9-8-2016

Ruim appartement met klein keukenblok met zeer ruim balkon. De badkamer is klein, douchen in het bad. Was aan de krappe kant, maar prima te doen. Het complex is rustig gelegen en op ongeveer 5 minuten verwijderd van de hoofdstraat van Acharavi. De mooie bar van Lena Mare heeft beperkte kaart tegen redelijke prijzen. Lena Mare is een mooi goed onderhouden complex. Om de dag word het appartement schoongemaakt (schoonmaak kan iets beter) en worden de handdoeken gewisseld. Het zwembad is klein, maar is netjes en voldoet prima.
In Acharavi is volop gelegenheid voor een hapje en een drankje, maar onze voorkeur gaat uit naar het nabij- aan de kust gelegen Roda. Roda is lopend in een goede 30 minuten te bereiken, maar gezien de temperatuurhebben wij in alle gevallen voor een taxi (€ 7,00 per ritje) gekozen. Hier regelmatig gegeten bij Skouna.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Yvonne
30-8-2015

Een super appartementencomplex, kleinschalig en lekker rustig en heel aardig personeel .Iedere dag werden onze bedden opgemaakt en om de dag kregen we schone handdoeken. Wij hebben ons 2 weken heel goed kunnen vermaken. Een supervakantie!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Gewoon Superrrrr

Kyro
16-8-2014

Dit appartement is gewoonweg heerlijk, vakantie vieren. Het personeel Maria, Helena en Vassilis geven je het gevoel of je thuis en family bent. s`nachts heerlijk rustig gelegen en toch heel dicht bij het centrum van Acharavi en het strand. Als je weg gaat dan laat je wel een traantje net als het personeel. Hier voel je je thuis!!!!!! en kom je zeker nog eens. Terug tenminste wij wel!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Heerlijke locatie

van der Wal
22-7-2014

Lena Mare is een prima accommodatie voor een ontspannen vakantie. Ruime schone appartementen en alle medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Op loopafstand van Acharavi en het strand.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad!!

Stefan
22-7-2014

De kamers zijn voor griekse begrippen zeker prima. Vooral vanuit het oogpunt dat je gezien het klimaat het appartement waarschijnlijk alleen gebruikt om te slapen. In de het appartement bevind zich een aircounit (kamer of slaapkamer) wat niet optimaal is. Wij hadden het geluk dat de unit in de slaapkamer zat. De badkamer is keurig maar klein en douchen doe je in het bad (met glazen scheidingswand). Schoonmaak is zeer goed (om de dag) incl handdoeken en opmaken van het bed. De beheerster Maria is hartverwarmend net als Helena en Vasillis. Bij de bar kun je een simpel hapje eten en een drankje drinken tegen zeer acceptabele prijzen, Kortom, zeer relaxte sfeer, heerlijk rustig gelegen en prima service. Onze boys van 10 en 14 hebben zich uitstekend vermaakt en wilden niet naar huis ;).

Acharavi centrum is 3 min lopen, het strand 10/15 min. Voor oudere jeugd is er minder vertier. Er zijn geen disco's o.i.d. in Acharavi,

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Zeer centraal gelegen met mooie kamers

Celineee
27-5-2014

Archaravi is zeer centraal gelegen, veel restaurants, bars en enkele winkels. Als je bij Lena Mare bent kom je tot rust en merk je helemaal niet dat je in een levendige omgeving bent. Mooie, ruime en schone kamers. Worden dagelijks schoongemaakt. Ruim zwembad met genoeg ligbedden en schaduw.

Een echte aanrader om te gaan eten in Archaravi is Lemon Garden en Pumphouse, dagelijks helemaal vol. Heerlijk eten en een gezellige sfeer.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een plek om zeker terug te komen

sophie
24-9-2013

Zelden een accomodatie gehad waarbij je, je bijna op vakantie thuis voelt. De mensen waren ontzettend vriendelijk, het complex is klein en daarom knus en de bar schenkt lekkere cocktails. Op een prima afstand van t centrum en mooi hoog gelegen. Let wel, t is een zeer rustige streek en t stikt er van de muggen. Be prepared!!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Klein met veel charme!

Niels
16-7-2013

We hebben een geweldige vakantie gehad in Lena Mare. Een echte aanrader voor een niet al te druk complex. Het is heel erg compact en niet groot, je leert er makkelijker mensen kennen dan op een grote massa camping. Er is een zwembad waar je lekker kan afkoelen met er omheen vele ligbedden en 2 loungesets. Het personeel is zeer vriendelijk, 's avonds is het leuk om aan de bar een cocktail te nemen en kletsen met barman Vassilis, altijd een goeie sfeer. Als we ooit nog terug gaan naar Corfu zullen we zeker overwegen om te verblijven in Lena Mare!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Prima!!

Marjan
11-11-2012

Lena Mare is een niet te groot appartementen complex. Wij hadden een 2 kamer appartement, lekker groot. Het zag er mooi uit zonder gebreken. Het appartement werd bijna elke dag schoongemaakt dus ook prima verzorgd. De mensen zijn er erg vriendelijk en behulpzaam. Ook het zwembad wordt elke dag schoongemaakt en zag er keurig uit. Je kan er lekker ontbijten, maar ook aan de eenvoudige maaltijden die er geserveerd worden wordt de nodige aandacht besteed. Het is er heerlijk rustig en binnen 5 minuten ben je in de straat waar de nodige restaurants en winkels zijn. Vooral in de taverne vlakbij het appartemt en Odysseus was het prima eten. Eigenlijk was het bij alle restaurants waar we gegeten hebben goed eten. Het strand is 10 minuten lopen dus goed te doen. De excursies die door diverse touroperators wordt verzorgd waren ook prima! Kortom een prima plek om vakantie te vieren

Gereisd Met oudere kinderen in september 2012

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Lena Mare in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Lena Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.