Appartement
8,6

151 reviews over Appartement Ippocrates in het Nederlands

Echt fantastisch om daar te verblijven!!

Willem Huisman,
1-12-2018

geweldige eigenaars, schone doch eenvoudige appartementen, 20 meter van het strand, aan het strand hebben de eigenaars Maria en Fanis een super restaurant waar je tegen alleszins redelijke prijzen super lekker kan eten/drinken. Dorp op loopafstand met ook hier volop eetgelegenheden en bars, supermarkten etc.etc.

Gereisd met partner in mei 2018

Super

Kaylee,
9-9-2018

Super goede locatie. Supermarkt zit tegenover het gebouw, het centrum op een 5 a 10 minuten lopen en het strand is nog geen 20 meter lopen.

De kamer was “oudbollig”, maar schoon en functioneel. De bedden sliepen heerlijk en hadden geen kuilen.

De douche was een minpunt. De straal was zo zacht dat het haar amper gespoeld kom worden.

Verder hebben wij een super vakantie gehad. De eigenaren en medewerkers zijn super aardig en behulpzaam.

Gaan zeker een keer terug!

Gereisd met partner in september 2018

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

TOP mooie ligging

Klaver,
22-9-2017

Prijs/kwaliteit prima, hele hartelijke mensen

Gereisd met partner in april 2017

Lekker genoten van de zon en de omgeving

Anneke en Arie van Lomwel,
21-9-2017

Eenvoudig appartement met simpele voorzieningen. Alles wordt keurig schoongehouden, zelfs de vaat die op de aanrecht stond was gedaan. We waren ook erg te spreken over de vriendelijke en behulpzame uitbaters. Verder alles op een steenworp afstand van het strand. Legio eet- & drinkgelegenheden om de hoek met uitzicht op het strand.

Gereisd met partner in september 2017

Johan Nieuwpoort,
9-9-2017

Lekker dicht bij strand goed restaurant gratis strandbedjes en fijne eigenaars.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wederom weer helemaal goed!

Fam van Doorn,
12-7-2017

Wij waren hier voor de 3 keer op rij en volgend jaar zitten we er weer.

Het is een ** appartement en vandaar voor inrichting een 7. Neemt niet weg dat het ruim voldoende is. Ja de douche is wat krap, maar de 16 jaar dat wij op de Griekse eilanden komen nog nooit groter meegemaakt. Verder nog wat men zeker moet doen: Huur een quad of scooter/motor en trek er op uit, eet lekker je ontbijtje bij Faros Restaurant, desnoods ook je lunch en/of Diner. In het dorpje Acharavi eet je lekker bij The Pumphouse je avondmaaltje. Neem een ijsje en/of koffie bij Freddo's.

Eet op het pleintje in het dorp Doukades.

Valt er dan niks te klagen? Neen voor ons niet. Wil je luxe en veel geld betalen moet men kiezen voor de resorts en all inclusive.

Dan over de mensen bij dit appartement: Ervaar het zelf maar, kan alleen zeggen dat wij niet de enige zijn die hier meerdere keren zijn geweest.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch locatie

Gerrie Schuurman,
8-7-2017

Alles op steenworp afstand het strand de zee en de supermarkt.

Rolstoel toegankelijk.

Uitmuntend restaurant.

Erg vriendelijke Eigenaren, zeer behulpzaam.

U voelt zich er meteen thuis.

Schitterende locatie om van hieruit het mooie Corfu te verkennen.

U komt er zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige locatie, studio wat sober

Jan van Dam,
1-7-2017

Ippocrates ligt vlak aan zee, maar ook op loopafstand van het dorp. De schoonmaak is om de dag. Ik had appartement 3 met een balkon aan de achterant met volle zon in de middag. Bedden prima en een douche aan een haakje wat niet gebruikelijk is in Griekenland. Voor 2 personen lijkt een studio me te krap. Zeer vriendelijke uitbaters die ook het uitstekende restaurant Faros runnen. Ontbijt maken kan, maar koken lijkt me een kunst. Geeft niet, want je gaat toch uit eten.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Geweldig we gaan in juni weer

Henk Braam,
13-4-2017

Dat je bij Faros geweldig kunt eten

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ippocrates in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ippocrates zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.