Appartement Ippocrates

inrichting basic maar voldoet

TOP mooie ligging

Klaver
22-9-2017

Prijs/kwaliteit prima, hele hartelijke mensen

Lekker genoten van de zon en de omgeving

Anneke en Arie van Lomwel
21-9-2017

Eenvoudig appartement met simpele voorzieningen. Alles wordt keurig schoongehouden, zelfs de vaat die op de aanrecht stond was gedaan. We waren ook erg te spreken over de vriendelijke en behulpzame uitbaters. Verder alles op een steenworp afstand van het strand. Legio eet- & drinkgelegenheden om de hoek met uitzicht op het strand.

Johan Nieuwpoort
9-9-2017

Lekker dicht bij strand goed restaurant gratis strandbedjes en fijne eigenaars.

Wederom weer helemaal goed!

Fam van Doorn
12-7-2017

Wij waren hier voor de 3 keer op rij en volgend jaar zitten we er weer.

Het is een ** appartement en vandaar voor inrichting een 7. Neemt niet weg dat het ruim voldoende is. Ja de douche is wat krap, maar de 16 jaar dat wij op de Griekse eilanden komen nog nooit groter meegemaakt. Verder nog wat men zeker moet doen: Huur een quad of scooter/motor en trek er op uit, eet lekker je ontbijtje bij Faros Restaurant, desnoods ook je lunch en/of Diner. In het dorpje Acharavi eet je lekker bij The Pumphouse je avondmaaltje. Neem een ijsje en/of koffie bij Freddo's.

Eet op het pleintje in het dorp Doukades.

Valt er dan niks te klagen? Neen voor ons niet. Wil je luxe en veel geld betalen moet men kiezen voor de resorts en all inclusive.

Dan over de mensen bij dit appartement: Ervaar het zelf maar, kan alleen zeggen dat wij niet de enige zijn die hier meerdere keren zijn geweest.

Fantastisch locatie

Gerrie Schuurman
8-7-2017

Alles op steenworp afstand het strand de zee en de supermarkt.

Rolstoel toegankelijk.

Uitmuntend restaurant.

Erg vriendelijke Eigenaren, zeer behulpzaam.

U voelt zich er meteen thuis.

Schitterende locatie om van hieruit het mooie Corfu te verkennen.

U komt er zeker terug.

Prachtige locatie, studio wat sober

Jan van Dam
1-7-2017

Ippocrates ligt vlak aan zee, maar ook op loopafstand van het dorp. De schoonmaak is om de dag. Ik had appartement 3 met een balkon aan de achterant met volle zon in de middag. Bedden prima en een douche aan een haakje wat niet gebruikelijk is in Griekenland. Voor 2 personen lijkt een studio me te krap. Zeer vriendelijke uitbaters die ook het uitstekende restaurant Faros runnen. Ontbijt maken kan, maar koken lijkt me een kunst. Geeft niet, want je gaat toch uit eten.

Geweldig we gaan in juni weer

Henk Braam
13-4-2017

Dat je bij Faros geweldig kunt eten

tegenvaller

gina
4-12-2016

De ligging van dit appartement is niet bepaald geweldig. Wel vlak bij zee maar geen zeezicht !!! Veel drukte voor de deur's avonds en later.... De mensen die het appartement runnen doen wel hun best maar komen een beetje onecht over gemaakt vriendelijk dus !! Zijn wij niet gewend van de Grieken. Zou er niet weer heen gaan.

Perfecte plek

De Jong
6-9-2016

Restaurant om de hoek, supermarkt aan de overkant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ippocrates in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ippocrates zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ippocrates scoort een 8.21 uit 10 op basis van 149 reviews.