Appartement Ionian Blue

51 reviews over Appartement Ionian Blue

• 2019
    9R.kleve13-10-2019

Top!!!

Prachtige locatie, ruime kamers, topservice, super vriendelijke eigenaren, auto heb je wel nodig als je wat van de omgeving wilt zien

Gereisd met partner in september 2019

• 8Den ouden27-09-2019

Volgend jaar weer

Heerlijk rustig en gezellig complex. Mooi zwembad en aardige bediening. Vevoer is een must, overal ver vandaan

Gereisd met partner in september 2019

• 8Sjaak Rijk10-09-2019

Heerlijk verblijf

Heerlijk rustig gelegen. Loopafstand van de zee. Fijne ruime kamer. Behulpzame mensen.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Victor20-08-2019

Aan te bevelen!

Deze zomer hebben we met onze 2 kinderen 2 weken bij Ionian Blue doorgebracht en 2 fantastische weken gehad.

Een keurig onderhouden, kleinschalig complex van zo’n 10 appartementen/ studio’s. Wij hadden nummer 6 met een slaapkamer beneden voor de ouders en eentje boven op de vide voor de kinderen. Eenvoudig maar voldoende ingericht en uitgerust. Het appartement wordt iedere dag, behalve zondag, schoongemaakt en met grote regelmaat krijg je nieuwe handdoeken.

De tuin met het grote zwembad en een bar / restaurantje is werkelijk top! De ligbedden zijn heerlijk.

Ionian Blue ligt net buiten Acharavi en zoals meerdere recensies al zeggen, dan is een huurauto wel lekker. Deze hadden wij in Nederland al vanaf het vliegveld geboekt, maar je kunt ook beslissen om met de transferbus naar Ionian Blue te gaan en dan via hen een auto te huren. Van wat ik hoorde zijn het hele redelijke prijzen die ze kunnen aanbieden.

Hele aardige eigenaren ook.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Angela16-08-2019

fantastische vakantie gehad

Mijn vriend en ik hadden een studio geboekt en wij hebben elke dag van de vakantie onwijs genoten van dit mooie complex. vooral de ligbedden aan het zwembad zijn fantastisch!

wij hopen hier zeker nog eens terug te komen. eigenaren waren ontzettend lief en deden veel voor je.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Diana de Boer09-08-2019

Rustig, fijne ontvangst en fantastisch zwembad!

We zaten in een heel fijn appartement... een 3- appartement. In de appartement waren 2 goede slaapkamers aanwezig...de derde kamer was eigenlijk de keuken waar tevens de slaapbank in stond. Die slaapbank hebben wij niet hoeven gebruiken, maar die was in een niet zo beste staat. De slaapkamer boven is een niet afgesloten slaapkamer. Er waren 2 airconditioners aanwezig... in beide slaapkamers 1.. je betaalt hiervoor 5 euro per airconditioner per dag. Zeker de moeite waard!

Het zwembad is waanzinnig fijn en de ligbedjes eveneens!

De locatie is afgelegen, maar over het algemeen héérlijk rustig. Ongeveer 3 minuten lopen naar het strand en 15 minuten lopen naar het plaatsje Acharavi. Heel goed te doen! Echter wel langs de weg... dus lopen in de berm.

Het eten bij Ionian Blue is heel prima en de eigenaren zijn vriendelijk. Special thanks to John en David...topgasten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10therese14-07-2019

fantastisch

rust zwembad zee lekker eten mooie accommodatie. alleen Nederlanders doordat eigenaar alleen zaken doet met touroperator afstand naar de winkelstraat is zeker 20 min lopen . de weg is niet fijn de auto's rijden te hard .dus beter via het strand of het pad voor het volgende complex wij hebben fietsen gehuurd zodat je wat sneller bent naar A en B ik vind dit echt een aanrader als je voor rust komt en niet voor drukte bij het complex kan je lekker vertoeven aan het zwembad . en heerlijk eten . het 1kamer appartement is netjes redelijk goed bed en een mooie keuken voor de badkamer geld zoals overal in griekenland veel kalkaanslag en weinig water uit de douchekop . ruim terras elke dag wordt er schoongemaakt .en krijg je schone handdoeken als je die nodig hebt

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Fam. Groningen25-06-2019

Leuk, maar overal ver vandaan

Appartement was netjes, wij hadden groot appartement, was beneden vernieuwd, maar boven nog oud. Koken kun je nauwelijks, erg weinig bestek en servies. Karige inrichting maar wel netjes. Je hebt hier echt een auto nodig, want de afstanden die aangegeven staan voor winkels en restaurants is echt wel een stukje verder lopen dan getoond. Lopen is te doen, maar dan niet met flessen water en zware boodschappen, en dan voor het donker wordt, want dan wordt je bijna van de sokken gereden want er is geen voetpad naar Acharavi. Strand is ' avonds ook geen optie want dan komen de muggen los.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Barbara22-06-2019

Heel goed!

Het is een prachtig complex met aardige behulpzame eigenaars. Alles is goed onderhouden en schoon. Je kunt er prima eten zowel ontbijt lunch en diner. De prijs is ook prima. Er heerst een relaxte sfeer. Zwembad is best groot en onze kinderen hebben zich hier prima in vermaakt. Naar het strand is ongeveer 5 minuten lopen en goed te doen. Voor de winkels en restaurants heb je wel vervoer nodig die liggen wat verder weg. Al met al een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Andor14-06-2019

Fantastisch klein maar zeer gezellig ressort! Als je van plan bent om alleen maar op je kamer te gaan zitten, zit je hier niet goed...... De kamers zijn duidelijk 3 sterren waard. Het ressort zelf en de service daarin tegen verdienen 5 sterren!

Gereisd met partner in juni 2019

0 tips over Appartement Ionian Blue