Appartement Ionian Blue

Appartement
Appartement Ionian Blue
8,8

33 reviews over Appartement Ionian Blue in het Nederlands

Enorm gastvrije eigenaars, heerlijke keuken, prima appartementjes, zwembad is top met fijne ligbedden.

Prima plek, aardige mensen.

Andrea,
5-11-2018

Prima plekje. Aardige mensen, prachtig zwembad, goed restaurant en bar. Met uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Keuken in appartement was erg sober ingericht en verlichting was matig. Dus zelf koken is wel een uitdaging. Slaapkamer was ruim en het bed was heerlijk. Het terras bij het appartement is aan de schaduwkant, in het hoogseizoen ongetwijfeld heerlijk, maar in het naseizoen is dat wel jammer.

De locatie is heerlijk rustig en een goede uitvalsbasis voor wandelingen, als je een auto hebt.

Geweldig

André Veltman,
24-10-2018

11 dagen vakantie heerlijk weer , heerlijk elke dag gegeten bij de allervriendelijkste mensen die je je maar kunt bedenken.

Ana, Maria en Nikos efcharisto.😎

Super

Petra Veltman,
21-10-2018

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Het kleine complex met groot zwembad ligt op een rustige plek net buiten het dorp maar wel vlakbij het strand. Maria,Nikos en Ana zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren , leuke en interessante gesprekken mee gehad. En met Ana ook veel lol gehad. We hopen dat ze er volgend jaar weer is. In de bar kun je heerlijk ontbijten, lunchen, dineren of gewoon ontspannen een heerlijk drankje drinken .

Maria, Niclas, Anna en David,

Bedankt voor weer een fijne zorgeloze vakantie. Voor het 2e jaar op rij weer terug geweest gewoon omdat je hier van deze 4 mensen een echt vakantie gevoel krijgt omdat niks hun te veel is

Ze zorgen voor lekker ontbijtje, en 's avonds kan je ook heerlijke verse maaltijden krijgen.

Lekker kleinschalig appartement, rustig en schoon.

Verwacht zeker geen drukte aan de bar 's avonds, dan moet je echt ergens anders heen.

Gewoon knus en gezellig, familiaire sfeer en gewoon een borreltje tot middernacht ongeveer.

Heerlijk zwembad.

Als je iets wil zien van het eiland huur dan vooral een auto via Niclas en ga erop uit

Echt een prachtig eiland!!!

En ja, op dit moment hebben ze op het eiland problemen met het afval, maar op de mooie plekken en mooie stranden zie je daar niks van

Wíj komen zeker weer terug

Heel lange bustransfer (>2uur) werd beloond met vriendelijk onthaal evenwel zonder welkomstdrankje. Kamers ruim en heel netjes. Zwembad geweldig. De ligbedden hebben zalige dikke stoffen kussens die er mogelijk op het eind van het seizoen minder proper uitzien. Bijna niemand heeft handdoeken die groot genoeg zijn om ze volledig te bedekken en het hotel heeft geen strandlakenservice. De poolbar/restaurant worden niet heel druk bezocht. Het eten is steeds vers en goede kwaliteit maar het aanbod is onvoldoende gevarieerd om er iedere avond te kunnen blijven, zeker niet als je er ook luncht. Het zou leuk zijn indien een mezze- of bbq-avond of iets dergelijks zou georganiseerd worden, kwestie van wat meer sfeer te brengen.

De vriendelijkheid van de eigenaars varieert naargelang je verbruik ter plaatse en dat is jammer. Wel supervriendelijke en grappige barman David die heerlijke cocktails kan maken.

Prachtige locatie,rustig gelegen

Lidy en Hennie van der Most,
15-7-2018

Zeer mooi rustig gelegen complex,prachtig groot zwembad,ligbedden met dikke kussens,goed schoon en verzorgd.Vriendelijk personeel,zeer behulpzaam.Tegen de avond wel overlast van muggen,extreem.Scooter gehuurd,veel prachtige natuur en stranden gezien maar momenteel wordt het eiland overspoeld met afval,elk dorpje en stadje creeerd zijn eigen vuilnisbelt,veel stank overlast,jammer.

Een heerlijke vakantie gehad

Mark Verhulst,
2-7-2018

We hebben genoten van onze vakantie. Prima accomodatie met goed eten, mooi zwembad en aardige, behulpzame mensen.

Wij hadden inclusief ontbijt geboekt en dat is erg goed bevallen. Ook kan je bij Ionian Blue goed lunchen en heerlijk avondeten. Mocht je een auto, quad of iets dergelijks willen huren dan hebben ze daar een adresje voor. Dat is wel handig als je wat meer op eigen gelegenheid het eiland zou willen verkennen.

Wat wij erg fijn vonden is de kleinschaligheid, persoonlijke benadering en niet te veel drukte.

Paradijsje!

Richard Bosma,
15-6-2018

2 weken vakantie voorbij gevlogen in hotel Ionian Blue. Goede service, niets is te veel en altijd met een glimlach. Elke dag beginnen met een heerlijk ontbijt, verzorgt door Anna die er voor zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Lunchen en dineren kun je er ook heel goed. Voortreffelijk eten, met uitgebreide kaart. Buiten de kaart ook regelmatig een vers gemaakt gerecht van de dag. Aan het einde van de dag nog even lekker borrelen aan de bar. Gewoon gezellig! Het hotel ligt net buiten Acharavi, rustig gelegen. 10 tot 15 minuten lopen naar Acharavi. Hotel heeft een super mooi zwembad met geweldige ligbedden. Omdat het een kleinschalig hotel is zijn er altijd ligbedjes vrij en worden er dus geen handdoekjes gelegd. Wel zo fijn! We zaten in een studio wat prima te doen was. Nette badkamer en keuken, ruim balkon. Nog een tip: boek je ontbijt ter plaatse. Is goedkoper en je betaald per gebruikt ontbijt ipv per reisduur.

Geweldig personeel en Prachtige omgeveving.

Ron de Ridder,
14-6-2018

Wat een geweldige vakantie was dit. Wil je tot rust komen en genieten van wat Corfu te bieden heeft is dit zeker een aanrader.

Het personeel is zeer vriendelijk en wil ook echt alles voor je doen en regelen. Ze zijn zeer begaan met de gasten. Het ontbijt is super goed geregeld door de lieve gastvrouw en niks is te veel.

Het is een rustig gelegen appartementencomplex met een prachtige tuin je kan hier heel goed tot rust komen.

Met een kleine 10 ben je lopend in het stadje om evt. uit eten te gaan niet heel groot , maar je hebt er alles wat je nodig hebt.

Het is ideaal om een auto of evt. Quad te huren om het noorden van Corfu te ontdekken met een prachtige natuur.

Na terugkomst kun je nog even een lekker drankje doen bij de bar van dit appartementen complex erg gezellig de barman is altijd in voor een geintje en een praatje, had speciaal voor ons zelf Jägermeister in huis gehaald. TOP geregeld.

Deze mensen weten wat echte service is.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ionian Blue in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ionian Blue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.