Géén boekingskosten

GriekenlandCorfuAcharavi

5.5VoldoendeScore uit 37 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

37 Reviews over Ilena

• 5Fam. Fz31-08-2020

Niet voor herhaling vatbaar

De aanzicht van het app. complex, tuin & zwembad is werkelijk een parel. Het gerenoveerde appartement viel tegen. De douche heeft beschimmelde kitranden, zeepresten kwamen via het putje in het midden van de badkamer naar boven i.v.m. verstopping. Het is een vochtige/muffe ruimte. Airconditioning mocht niet aan i.o.v. de regering i.v.m. Covid maatregelen. Klinkt op zich logisch. Echter, dit gold voor centrale airco-units en daarvan was hier geen sprake. Het zal wellicht een kostenbesparing zijn geweest, maar wees dan eerlijk naar je gasten toe. We kregen 1 ventilator, want het was snikheet in de met muggen bezaaide kamers. Een tweede ventilator voor in de andere slaapkamer werd moeilijk over gedaan en hebben wij zelf bij een ander app. complex aan de overkant moeten regelen. De poolbar ziet er gezellig uit, maar er is weinig sfeer/actie. Eigenaren waren vooral met elkaar bezig dan met de gasten. Wij komen dan ook niet meer terug.

• 9Wim Houtman28-09-2019

Geweldige vakantie op prachtige plek!

Kleinschalig, rustig complex met goede appartementen, heerlijk zwembad en vriendelijke en persoonlijke benadering door eigenares Kyana. We hebben een top vakantie gehad met rust, zee vlakbij, dorp met restaurants op loopafstand. Autohuur kun je regelen bij de eigenares. Auto wordt gebracht en gehaald. We komen hier zeker terug!!

• 7Hennie15-09-2019

Complex met meer sterke dan zwakke punten

Kleinschalig complex, gelegen in een mooie tuin met zwembad. Van de poolbar kan wat geluidsoverlast zijn, wij hebben daar echter maar 1 van 7 avonden echt last van gehad. Een oase van rust is Ilena niet want ook s middags zitten er regelmatig gasten aan de bar met muziek. Het zwakke punt van het appartement is de badkamer. De afvoer van de wastafel en douche heeft een muffe geur, water van de douche loopt slecht weg, ruimte blijft te lang vochtig. Het keukengerei is wel erg summier, zelf koken is echt geen optie met 1 pan en 1 koekenpan.
    Bedden zijn prima, op het balkon is het goed vertoeven. Ilena ligt op 5 minuten lopen van het strand (kiezels), winkels en bushalte op loopafstand.

• 6Fam. van der Donck02-08-2019

Mixed feelings

First of all we want to say the place is really beautiful. It is a nice and lovely place to stay. In terms of hospitality we have some mixed feelings. On the one hand the hosts (George and Kyana) are very helpful. We loved the housekeeper, it’s a very friendly hardworking lady. On the other hand, we experienced that the owners have difficulties with handling criticism in a way that is satisfying to the customer. We had some complains about the noisy party nights (until 03.30) and the fact that sometimes the closing times of the pool bar are not clear. We received apologies but only after an unpleasant conversation. It would have been nice if Kyana had also took the effort to talk with us. Overall, we really enjoyed the holiday with our two kids, but we won’t visit Ilena again. This is very sorry, while it is a nice place. With some little improvement in hospitality we are convinced that you can have even more satisfied guests.

• 8Jetty25-04-2019

Voor herhaling vatbaar!

Hotel Ilena is perfect. Kleinschalig en rustig, gelegen in een schitterende tuin met heerlijk rustig zwembad.

• 9Johanna Blok05-07-2018

Fantastisch!

Een eenvoudig maar goed appartement in een prachtige rozen tuin. Een heerlijk bed. Fijn zwembad met ligstoelen en gezellig terras met bar. Hartelijke gastvrouw en partner, niets is hen teveel. Het is er heerlijk rustig met een heel mooi strand met veel lekkere en gezellig restaurantjes. Kortom, een hele mooie en fijne vakantie!

• 8Theresia en Marianne02-06-2018

Prettige vakantie gehad.

Wij, moeder en volwassen dochter, brachten ruim twee weken door in een 3-kamerappartement in Ilena. We hadden o.a. voor deze locatie geboekt, omdat het een oase van rust zou zijn. (Dat staat nog steeds op internet bij touroperator). De tuin was prachtig, het personeel vriendelijk, de schoonmaak redelijk, en het was prettig om er te ontbijten en intussen een praatje met medevakantiegangers te maken. Echter ... de oase van rust was er voor ons niet. Integendeel: van 's morgens vroeg tot 's avonds laat hoorden we muziek van de poolbar, en soms ook het harde gepraat en gelach van medegasten, tot wel bijna 2 uur in de nacht. Klagen hierover leverde niets op: dan hadden we maar niet bij een complex met een poolbar moeten boeken. Maar was er dan niet een 3-kamerapp. dat niet zo lawaaiig gelegen was? Nee, dit was hun enige 3-kamerapp. Lopen langs het kiezelstrand naar Roda is leuk. De busrit vanaf het vliegveld en terug ervoeren wij als vreselijk.

• 9Henny van Beek28-05-2018

Geweldig, rustig, kleinschalig hotel!

Wij waren hier vorig jaar ook al geweest en het is een echte aanrader! Het is echt een locatie voor families maar ook voor mensen die van rust houden. Het appartement was vorig jaar nog basic maar inmiddels zijn er al een aantal gerenoveerd en alles is aanwezig.

Er is een hele mooie groene tuin met veel bloemen en planten met een lekker zwembad en een kinderbad.

Het personeel is uitermate vriendelijk en het is ook goed toeven bij het gezellige barretje aan het zwembad.

Ilena ligt op 3 minuten lopen van de zee waar aan de lange kustlijn vele restaurants en ook de winkels in Acharavi zijn op 10 minuten loopafstand. Kortom een hele fijne locatie en wij komen volgend jaar zeker weer terug voor 1 van onze korte vakanties!!

• 9Henny van Beek26-05-2018

Geweldig!!

Echt een aanrader! Het is een mooie rustige lokatie vlak bij de zee en veel leuke restaurantjes. Ilena heeft een lekker zwembad met veel comfortabele ligbedden en een gezellige bar. Ilena heeft studio's en appartementen en het appartement waar wij in zaten was zeer ruim en ook heerlijk schoon. Er is ook een ruim balkon waar we 's ochtends altijd lekker gingen ontbijten. Voor herhaling vatbaar, echt een aanrader!!!!

• 8Dorien en miranda30-08-2017

Geweldig fijne tijd

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel, de hele familie staat voor je klaar, Grieken over het algemeen zijn vriendelijk, maar deze mensen maken alles waar. Verder een top appartement of studio, het kan je hier aan niets ontbreken. Wij komen zeker terug.

Appartement Ilena info

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)