Appartement Hellen's Village

Appartement Hellen's Village
7,7

11 tips over Appartement Hellen's Village

nicolemooij, 15-7-2015

Huur een auto; Acharavi is lopend zeker 20 min langs een drukke weg. Het plaatsje zelf is niet erg gezellig.

Kassiopi op 15 min rijden is wel erg gezellig.

Strand Roda is een groot zandstrand wat zeer langzaam afloopt.

Goede eettentjes in Acharavi: Lemongarden en Pumphouse (de meze is top!) in het centrum, George (aan het strand richting Kassiopi), Mythos vlakbij het app aan de doorgaande weg.

Neem zelf een keukendoek, theedoek, vaatdoekje en afwasborstel mee. Is niet aanwezig.

Saskia, 20-7-2014
Lopen naar het dorp is prima te doen voor mensen met normale comditie, max 20 minuten. Overhet strand ook een mooie wandeling. Lekker eten kun je ook bij George, ongeveer 10 min. de andere kant op langs het strand.
Deborah, 15-10-2013
Het naastgelegen Island Beach heeft een fijne kleine kaart voor ontbijt of lunch. Naar het strand lopen, rechtsaf stukje doorlopen vind je Avra voor een gevarieerde kaart en Mythos, langs de hoofdweg (kom je richting mini supermarkt langs), heeft een goede traditionele kaart en vonden wij het meest Grieks!

We hebben een aantal aanbieders voor Hellen's Village voor je op een rij gezet:

Ria van Driel, 27-9-2013
Huur een auto voor paar dagen om het eiland beetje te verkennen, de oude baas van Hellen village heeft genoeg tips die de moeite waard zijn om te bekijken. Ook muskietenspray meenemen, wij hebben 1 avond vreselijk last gehad van muskieten, en dat was schijnbaar op het hele eiland zo.
Alieke van Eijkelenborg, 20-8-2013

Een heerlijk broodje eten in Acharavi doe je bij Pita House erg lekker voor een goede prijs.

Op eigen gelegenheid naar Kerkyra met de groene bussen vertrekt vroeg 6.55 vanuit Acharavi maar de rit duurt 1 1/2 uur door smalle straatjes in de bergen helemaal geweldig en de moeite waard, 3,60. Acharavi ong 2 km van appartement Roda is ong. 3-4 km. Niet het hoogste app. kiezen te warm begaande grond of 1e verdieping.

wilma blomsma, 18-8-2013
Met de bus ( bij het supermarkt, 500mt afstand ) voor een paar euro naar Corfu ! Goed te doen

marcel beumer, 18-8-2013
Met enig begrip en tolerantie, maar ook geduld voor de andere cultuur is het een fantastische plek.
Fem Kroezen, 3-7-2013
Mooie kleine strandjes waar je helemaal alleen kunt zijn... je kunt ze vinden op de wandelingen langs de kust.
eric peters, 19-8-2012
het is handig om als je in H.V. verblijft een auto scooter of fiets te huren want je zit wel 20 minuten van het eerste dorpje af. ook het beloofde zandstrand was er niet. supermarkt is redelijk op loopafstand te bereiken. dus met kleine kinderen die aan het strand willen bouwen in het zand is een auto een goede aanrader. ook als je verder wat wilt zien natuurlijk. het nadeel van de fiets of scooter is dat de grieken niet echt de verkeersregels hanteren.
Leander, 12-8-2012

Ga uit eten bij restaurant Mythos voor een heerlijke maaltijd, ook restaurant Avra is erg goed.

Neem wel insectenstpray mee.

We hebben een aantal aanbieders voor Hellen's Village voor je op een rij gezet: