Appartement Hellen's Village

Appartement
Appartement Hellen's Village
7,7

69 reviews over Appartement Hellen's Village in het Nederlands

Zeer gastvrije en vriendelijke familie 😊 . Prima schoon🔎 en ruim zwembad. 🏊 Prijs kawaliteit goed👍 , de beschrijving is zo als het is .😉

Geweldig.

Everlien.
10-9-2018

Ondanks dat we door een flinke vertraging snachts pas aankwamen en we de eigenaar uit bed moesten bellen werden we hartelijk ontvangen. De kamers waren netjes en schoon met fijne bedden. We hadden geboekt met ontbijt en deze was goed elke dag afgewisseld met gekookt , gebakken of met spek eitje. Als je niet genoeg had kon je gewoon bij vragen. Het zwembad was ook geweldig de foto's op internet laten precies zien zoals het in werkelijkheid is. We hebben een heerlijke week gehad kan het iedereen aanraden. Zeer vriendelijke en gastvrije familie.

Jaco Quaak
12-7-2018

Alles is prima, de eigenaar en zijn vader en zn zus zijn allemaal lieve mensen! En dan het eten! Simpele menukaart maar alles is vers bereid en HEERLIJK!

D-reizen

Op een mooie locatie eenvoudige nette app

Wilma Blomsma
1-10-2017

Eenvoudige nette appartementen .

Mooie locatie, prachtige tuin en dicht bij zee. Geweldig zwembad.

Auto noodzakelijk , als je rond wilt . Maar de eigenaar van Hellen Village helpt je bij een goede huurauto uit te zoeken,

eveneens bij meerdere vragen kun je altijd bij hun terecht.

Kleine maaltijden worden prima verzorgd.

Een heerlijke vakantie gehad deze zomer .

Dit jaar geen last van muggen, hier moet men wel altijd rekening mee houden .

Ga vooral de kleine dorpjes bezoeken , eveneens prachtige vergezichten op Corfu. En niet te vergeten Corfu stad.

nooit meer

a kroon
25-9-2017

het zag er in eerst instantie erg leuk uit. de kamers waren gedateerd maar zeker schoon . de bedden waren erg hard. Bij aan komst werden we niet echt hartelijk ontvangen. De eigenaar was een zeer onaardige man. Zeker tegen zijn personeel nog nooit heb ik zo te keer zien gaan tegen hele lieve mensen. want het personeel was zeer vriendelijk. Het eten wat de eigenaar klaar maakte was echt vies. Het ontbijt was echt een afgang. heel de week kersen jam. en als er een eitje bij zat dat was dat in de olie gebakken en droop het van je bord af. Met het mes waar hij brood mee snee hielp hij zich ook van zijn jeuk af. dus u snap erg vies. Ook heb ik muizen gezien en de man er op gewezen. de verf van het zwembad gaf blauw af. dat was nog lastig te verwijderen ook. al met al was de accommodatie wel schoon dat hield het personeel keurig bij. s ,nachts was er ook veel overlast van geblaf van de hond. waar door andere honden ook aansloegen. voor mij geen tweede keer naar daar

Heerlijk kindvriendelijk en rustig verblijf!

Liesbeth de Weerd
17-8-2017

Leuk, gezellig kleinschalig hotel met heel vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad met leuk kindergedeelte. De rust en kleinschaligheid vonden wij erg leuk. Het eten is het restaurant was lekker. De kamer eenvoudig, maar prima. Niet veel restaurants in de omgeving, maar voor ons voldoende om 11 dagen afwisselend te eten.

Goed appartement en fijn zwembad

anoniem
16-8-2017

We zijn net terug van een heerlijke vakantie op Corfu. We verbleven acht dagen in Hellen's village. We kregen een grotere kamer dan we aanvankelijk gedacht hadden. We waren met vier pers en kregen een app met twee slaapkamers, eetkamer, keuken en twee terrassen. De schoonmaak is erg goed, elke dag werden de kamers schoongemaakt. De bedden lagen erg hard, je lag op de veren. en de wasbak in de keuken kan je niet gebruiken, want dan stroomt er water uit het putje in douche naar boven en dat stinkt erg. Bij het appartementencomplex zit een fijn zwembad met (genoeg) ligbedjes. Het eten bij het appartement was niet bepaald goed hamburgers waren nog niet gaar en er zat weinig smaak aan. De zoon van de eigenaar was ook niet bepaald vriendelijk en was boos dat wij de hamburger niet hadden opgegeten.

Op 10 min loopafstand zit een heel goed restaurant genaamd Avra met uitzicht op zee en met een uitgebreide menukaart. Acharavi is nog wel een stuk lopen vanaf Hellen's village. Je kan via het strand of via de weg, maar de weg is niet veilig om te lopen, auto's rijden hier erg hard. Via het strand loop je 30 min tot je het eerste restaurant tegen komt. Vlakbij het appartement is er ook een supermarkt met daarvoor een bushalte. Het is wel aan te raden als je iets wilt zien van Corfu om een auto te huren. In de buurt is verder niet veel te doen.

Een topper!!

Annemieke
14-7-2017

Leuk kleinschalige complex. Met een mooi en onderhouden zwembad en groene tuin met nieuwe ligbedden en parasols. De eigenaars vader en zoon erg vriendelijk en altijd in voor een praatje. Via de eigenaar een auto gehuurd dit was goedkoper dan via Reisorganisatie. De auto was compleet verzekerd en met maar 500 kilometer op de teller (nu niet meer haha). De eigenaar heeft op een kaart aangeven wat de leuke plekjes waren om te bekijken. De kamer was klein maar ach we sliepen er alleen. Schoonmaak en schone handdoeken was goed geregeld.

Wauw vakantie

Vladimir
5-7-2017

Het is een zeer mooie hotel met een zeer grote en verzorgde zwembad!

Heel dichtbij het strand en altijd mooi weer.

!Zeer mooi!

Dirk Janssens
4-7-2017

Het is een zeer verzorgd en mooi gelegen hotel waar je maar 4 minuten nodig hebt om naar het rustige en kristalheldere zee te gaan.

Het eten is zeker aan te raden en de bediening is zeer vriendelijk en beleefd.

Het zwembad is 10keer beter dan je verwacht en een mooie groene verzorgde tuin met grote palmbomen!

Voor stress te vergeten en tot rust te komen raad ik deze vakantie zeker aan!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hellen's Village in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hellen's Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.