Appartement

75 reviews over Appartement Hellen's Village in het Nederlands

Super vakantie gehad!

Silvia Bregman
18-8-2019

Het complex is heerlijk kleinschalig. Het zwembad is super mooi en groot. Met duikplank . De ligbedden zijn super de luxe.. Er is ook altijd plek. Het complex ligt dichtbij het strand. Het dorpje is wel te ver voor een wandeling. Een auto is zeer gewenst en ook handig om de rest van de mooie omgeving te ontdekken.. Je kan er prima eten en de eigenaar doet echt zn best om het je naar de zin te maken. Tips voor uitjes en hulp bij autohuur ed. Mochten we weer naar Corfu afreizen dan gaan we zeker terug naar Hellen Village.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima!! Mooi zwembad en dichtbij stand!!

Henriette
18-8-2019

Prima appartementen complex met mooi zwembad. Heerlijk rustig gelegen en op loopafstand van het strand.

Never “ One more time!”

Family complain
18-8-2019

Prima accommodatie, goed appartement en ruim zwembad.Rustig en strand dichtbij. Gezellige plekjes op loopafstand. Eigenaar met vader in een woord verschrikkelijk. Het begint al met chagrijnig ontvangst. Boek vooral geen ontbijt of iets anders bij. Buiten het geroggel en gerook in de keuken om..Als je van tafel verandert ivm de zon of je kind wil melk i.p.v. jus dan wordt de eigenaar boos. Als je daar tegenin gaat wordt hij agressief. Onze kinderen hebben doodsangsten uitgestaan. Van schrik viel ons zoontje van de trap af. Eigenaar bleef maar door schelden; one more time complain you easehole! Onze kinderen kregen ook de melk niet meer. Alle andere gasten waren getuigen maar zeiden sneu genoeg niets, bang zelf in conflict te komen. De touroperator heeft ons verhuist naar Matharaki Dino’s waar we al eens eerder geweest zijn. Ook schijnt dit volgens de touroperator al minstens de 5e keer te zijn, ze gaan bekijken of ze nog verder willen met deze mensen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Corendon

Heerlijke vakantie gehad. Gastvrij.

Esther Buntsma
16-8-2019

Het zwembad was heerlijk. De eigenaar geeft je wat je vraagt. Als je wensen hebt voor het ontbijt, regelt hij dat. Het avondeten smaakt heel goed. Het is een klein complex. Als je rust zoekt, moet je hier zijn. Strand is echt op loopafstand en als je naar het plaatselijke stadje wilt, kost een taxi slechts 6 euro. De eigenaar neemt deze voor jou en regelt het ook als je een huurauto wilt. Deze wordt bij het hotel afgeleverd. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Marianne
15-8-2019

Zwembad is mooi groot en ligbedden inclusief kussens zijn heerlijk. Niet druk dus altijd plek. Eigenaren zijn chagerijnig en lui. Sfeer is er daarom niet. Appartement is erg oud en niet bijgehouden. Koelkast handvat afgebroken en scherp, wc blijft soms hangen waardoor de eerste avond het totale appartement blank stond. Tot 5cm water in de slaapkamer. Airco lekt op de gallerij en trappen waardoor de trappen spekglad zijn. Bedden en matrassen zijn verschrikkelijk. Je voelt alle veren. Als je vervolgens op de dekens gaat liggen worden deze afgepakt en krijg je ze niet meer terug. Zwembad werd nauwelijks schoongemaakt. Na 10 dagen zag de helft van het water groen. Maar het aller grootste nadeel heeft niets met het complex te maken: de muggen!! Wat een verschrikking! Iedereen zat onder de grote bulten. 4 x insmeren op een dag, app inspuiten, citronellakaarsen en muggenstekkers helpen helaas niet of niet veel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Kees
18-7-2019

Mooie locatie , vlakbij de zee en met een prachtig zwembad. Vriendelijke eigenaar die altijd voor je klaarstaat . Je hebt wel een auto nodig.

Zou het zeker voor een tweede keer boeken 🏖

Erik
10-9-2018

Zeer gastvrije en vriendelijke familie 😊 . Prima schoon🔎 en ruim zwembad. 🏊 Prijs kawaliteit goed👍 , de beschrijving is zo als het is .😉

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig.

Everlien.
10-9-2018

Ondanks dat we door een flinke vertraging snachts pas aankwamen en we de eigenaar uit bed moesten bellen werden we hartelijk ontvangen. De kamers waren netjes en schoon met fijne bedden. We hadden geboekt met ontbijt en deze was goed elke dag afgewisseld met gekookt , gebakken of met spek eitje. Als je niet genoeg had kon je gewoon bij vragen. Het zwembad was ook geweldig de foto's op internet laten precies zien zoals het in werkelijkheid is. We hebben een heerlijke week gehad kan het iedereen aanraden. Zeer vriendelijke en gastvrije familie.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Jaco Quaak
12-7-2018

Alles is prima, de eigenaar en zijn vader en zn zus zijn allemaal lieve mensen! En dan het eten! Simpele menukaart maar alles is vers bereid en HEERLIJK!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Op een mooie locatie eenvoudige nette app

Wilma Blomsma
1-10-2017

Eenvoudige nette appartementen . Mooie locatie, prachtige tuin en dicht bij zee. Geweldig zwembad. Auto noodzakelijk , als je rond wilt . Maar de eigenaar van Hellen Village helpt je bij een goede huurauto uit te zoeken, eveneens bij meerdere vragen kun je altijd bij hun terecht. Kleine maaltijden worden prima verzorgd. Een heerlijke vakantie gehad deze zomer . Dit jaar geen last van muggen, hier moet men wel altijd rekening mee houden . Ga vooral de kleine dorpjes bezoeken , eveneens prachtige vergezichten op Corfu. En niet te vergeten Corfu stad.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hellen's Village in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hellen's Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.