Appartement Hellen's Village

Appartement
Appartement Hellen's Village
7,5

66 reviews over Appartement Hellen's Village in het Nederlands

Op een mooie locatie eenvoudige nette app

Wilma Blomsma
1-10-2017

Eenvoudige nette appartementen .

Mooie locatie, prachtige tuin en dicht bij zee. Geweldig zwembad.

Auto noodzakelijk , als je rond wilt . Maar de eigenaar van Hellen Village helpt je bij een goede huurauto uit te zoeken,

eveneens bij meerdere vragen kun je altijd bij hun terecht.

Kleine maaltijden worden prima verzorgd.

Een heerlijke vakantie gehad deze zomer .

Dit jaar geen last van muggen, hier moet men wel altijd rekening mee houden .

Ga vooral de kleine dorpjes bezoeken , eveneens prachtige vergezichten op Corfu. En niet te vergeten Corfu stad.

nooit meer

a kroon
25-9-2017

het zag er in eerst instantie erg leuk uit. de kamers waren gedateerd maar zeker schoon . de bedden waren erg hard. Bij aan komst werden we niet echt hartelijk ontvangen. De eigenaar was een zeer onaardige man. Zeker tegen zijn personeel nog nooit heb ik zo te keer zien gaan tegen hele lieve mensen. want het personeel was zeer vriendelijk. Het eten wat de eigenaar klaar maakte was echt vies. Het ontbijt was echt een afgang. heel de week kersen jam. en als er een eitje bij zat dat was dat in de olie gebakken en droop het van je bord af. Met het mes waar hij brood mee snee hielp hij zich ook van zijn jeuk af. dus u snap erg vies. Ook heb ik muizen gezien en de man er op gewezen. de verf van het zwembad gaf blauw af. dat was nog lastig te verwijderen ook. al met al was de accommodatie wel schoon dat hield het personeel keurig bij. s ,nachts was er ook veel overlast van geblaf van de hond. waar door andere honden ook aansloegen. voor mij geen tweede keer naar daar

Heerlijk kindvriendelijk en rustig verblijf!

Liesbeth de Weerd
17-8-2017

Leuk, gezellig kleinschalig hotel met heel vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad met leuk kindergedeelte. De rust en kleinschaligheid vonden wij erg leuk. Het eten is het restaurant was lekker. De kamer eenvoudig, maar prima. Niet veel restaurants in de omgeving, maar voor ons voldoende om 11 dagen afwisselend te eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Hellen's Village voor je op een rij gezet:

Goed appartement en fijn zwembad

anoniem
16-8-2017

We zijn net terug van een heerlijke vakantie op Corfu. We verbleven acht dagen in Hellen's village. We kregen een grotere kamer dan we aanvankelijk gedacht hadden. We waren met vier pers en kregen een app met twee slaapkamers, eetkamer, keuken en twee terrassen. De schoonmaak is erg goed, elke dag werden de kamers schoongemaakt. De bedden lagen erg hard, je lag op de veren. en de wasbak in de keuken kan je niet gebruiken, want dan stroomt er water uit het putje in douche naar boven en dat stinkt erg. Bij het appartementencomplex zit een fijn zwembad met (genoeg) ligbedjes. Het eten bij het appartement was niet bepaald goed hamburgers waren nog niet gaar en er zat weinig smaak aan. De zoon van de eigenaar was ook niet bepaald vriendelijk en was boos dat wij de hamburger niet hadden opgegeten.

Op 10 min loopafstand zit een heel goed restaurant genaamd Avra met uitzicht op zee en met een uitgebreide menukaart. Acharavi is nog wel een stuk lopen vanaf Hellen's village. Je kan via het strand of via de weg, maar de weg is niet veilig om te lopen, auto's rijden hier erg hard. Via het strand loop je 30 min tot je het eerste restaurant tegen komt. Vlakbij het appartement is er ook een supermarkt met daarvoor een bushalte. Het is wel aan te raden als je iets wilt zien van Corfu om een auto te huren. In de buurt is verder niet veel te doen.

Een topper!!

Annemieke
14-7-2017

Leuk kleinschalige complex. Met een mooi en onderhouden zwembad en groene tuin met nieuwe ligbedden en parasols. De eigenaars vader en zoon erg vriendelijk en altijd in voor een praatje. Via de eigenaar een auto gehuurd dit was goedkoper dan via Reisorganisatie. De auto was compleet verzekerd en met maar 500 kilometer op de teller (nu niet meer haha). De eigenaar heeft op een kaart aangeven wat de leuke plekjes waren om te bekijken. De kamer was klein maar ach we sliepen er alleen. Schoonmaak en schone handdoeken was goed geregeld.

Wauw vakantie

Vladimir
5-7-2017

Het is een zeer mooie hotel met een zeer grote en verzorgde zwembad!

Heel dichtbij het strand en altijd mooi weer.

!Zeer mooi!

Dirk Janssens
4-7-2017

Het is een zeer verzorgd en mooi gelegen hotel waar je maar 4 minuten nodig hebt om naar het rustige en kristalheldere zee te gaan.

Het eten is zeker aan te raden en de bediening is zeer vriendelijk en beleefd.

Het zwembad is 10keer beter dan je verwacht en een mooie groene verzorgde tuin met grote palmbomen!

Voor stress te vergeten en tot rust te komen raad ik deze vakantie zeker aan!

WoW vakantie

Elena
4-7-2017

Zeer aangename plek met een zeer verzorgende tuin en een verrassend grote zwembad wat je niet verwacht!

Zeer mooi gelegen en altijd een aangename service voor het eten.

En zekere aanrader en in het echt is het 10keer mooier!

Oude reviews (archief)

Heerlijk zwembad, wel een stuk lopen ong. 3 km naar Acharavi.

wij hadden een 3 kamer appartement onderin, wel veel mieren maar prima te bestrijden met een spuitbus, we spoten de drempel van de deuropening iedere ochtend in en de mieren bleven buiten waar ze horen.

Ook lekker dichtbij het strand.

TIP: wil je heerlijke hamburgers eten (beter dan de bekende adressen in ons land) ga dan naar Central, gelegen in Acharavi, vriendelijke eigenaar die alles vers bereidt.

Wij zijn net terug uit Corfu en zijn 12 dagen in Hellen's Village geweest.

We hebben echt een superfijne vakantie gehad.

Als je van ontdekken houd en niet de hele dag bij het zwembad wil liggen is deze plek echt geweldig.

Wij vinden het huren van een auto een must.

We waren 12 dagen in Corfu en hebben 8 dagen een auto gehuurd we hebben hiervoor ongeveer 425 euro betaald incl het afkopen van het eigen risico.

Ik had vooraf de reviews op zoover gelezen was dus een beetje voorbereid op waar ik terecht zou komen.

Het humeur van de eigenaar is echt onzin.

Deze man werkt zich echt uit de naad en zal alles voor je doen.

Maar vriendelijkheid komt van twee kanten en zo ben ik gelijk op hem afgestapt om een praatje te maken.

Ik had vooraf gebeld dat mijn vriend en ik iets te vieren hadden en of ze een drankje en bloemen op de kamer konden zetten.

Toen we aankwamen stonden ze ons al op te wachten en stonden er prachtige bloemen en kregen we een lekkere ananas sap.

De kamers zijn simpel maar goed, de douche is inderdaad wel echt verouderd en bereid je voor op een natte vloer. (ik zou het gordijn openlaten want die plakt tegen je lijf)

De eigenaar gaat de badkamers verbouwen aankomende winter dus ze gaan hier al iets aan doen.

De keuken is simpel en wij hebben niet gekookt.

Hadden van te voren al besloten dat we alleen zouden ontbijten en dat ging ook gewoon.

Lekker vers fruit halen en op je balkonnetje eten.

Neem afwasmiddel, borstel en een handdoek en theedoek mee want die zijn er niet.

En muggenstift want ja het is een eiland en er zitten veel muggen maar als je je goed insmeert heb je weinig last

Wij hebben wat gegeten en gedronken bij de poolbar, dit is top!

Bestel lekker iets bijzonders zoals lamskoteletten of moussaka en de griekse salade is ook heerlijk!

Deze man moet het van de bar omzet hebben dus wij hebben af en toe bij de poolbar gegeten en haalden ook regelmatig een Mythos biertje.

Kregen een bevroren glas dus was heeeeeerlijk koud.

We vroegen hoe ver het dorpje lopen is en hij zei 15 minuten. Dat klopt ook!

Is inderdaad wel echt een gevaarlijke weg, zeker als het donker is zou ik het niet lopen.

Voor 6 euro heb je ook een taxi. Hij vroeg of hij die voor ons moest bellen maar we vonden het niet erg om te lopen.

Toen zei hij: ‘Wacht even, ik breng jullie wel!’

Samen met zijn dochtertje van 8 heeft hij ons gebracht, superlief!

Acharavi is leuk, niet groot maar wel gezellig.

Wij Kunnen de Lemon Garden zeker aanbevelen.

Het is echt een van de mooiste plekjes die ik ooit heb gezien en het eten is werkelijk heerlijk!!

Van de 12 dagen hebben we 8 avonden hier gegeten.

De toetjes, voorgerechten (Griekse tapas, aubergine rolletjes) en lams koteletten en grill voor 2 zijn echt aanraders!)

We zijn verder vooral gaan rond rijden, door de bergen en stoppen in een dorpje om daar een drankje te drinken of wat te eten zo zijn we leuke plekjes tegen gekomen.

Als we naar het strand gingen reden we vaak naar Kalamaki, ongeveer 10 minuten rijden en ZEKER met kinderen een aanrader!

De eerste 60 meter zijn ondiep en heerlijk om je kinderen te laten spelen of zelf lekker te gaan liggen.

Bedje huren kost 7 euro per dag.

Als je hiernaartoe wil kan je gratis parkeren bij een restaurantje let op staat een bordje aan de linkerkant van de weg en je moet naar beneden rijden.

We zijn ook naar het waterpark (aqualand) geweest en dat is opzich leuk maar wel prijzig, je betaald 26 euro p.p.

TIP: Als je na 15:00 uur gaat betaald je 19 euro en heb je nog tot 18:00 uur om daar te glijden. Dit is voldoende!! Zo gigantisch groot is het niet.

Ook zijn we naar Roda en Sidari geweest maar hier zitten veel Engelsen en hierdoor vinden wij het erg toeristisch.

Vooral Sidari is echt een killer, harde muziek, veel proppers en vervelende verkopers.

We hebben een aantal aanbieders voor Hellen's Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hellen's Village in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hellen's Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hellen's Village scoort een 7.52 uit 10 op basis van 85 reviews.