Appartement Hellen's Village

86 reviews over Appartement Hellen's Village

• 2019
    9Alex Terpstra25-08-2019

Heerlijk

Relaxte huiselijke sfeer. Mooi zwembad met heerlijke ligbedden die als een Auping bed liggen. Gratis WiFi. Leuke eigenaars die hun best doen om het iedereen naar het zin maken. Tip. Gewoon vragen en het wordt geregeld.

• 5J25-08-2019

Minimaal

Het Complex is heel rustig eigenlijk te rustig , niemand aan het zwembad niemand die er s avonds gaat eten Dat komt omdat de bar overdag gewoon dicht is en het is niet sfeervol om er alleen te gaan eten , ook zijn de kamers heel minimaal , Klein en verouderd. Het complex zit Op loopafstand bij het strand . Maar het stadje zelf is lopend net iets te ver , naast het zwembad is er ook niks te doen voor de kinderen .

• 6John20-08-2019

Nee nee nee nooit meer

We Waren vroeg. Ga maar zitten zei de eugenaar/kok/barman.. de verblijvers kwamen aan tafel en kregen ontbijt. Tafeltje na tafeltje werd langzaam iets op neergezet. Na een uur vroegen we of we misschien ook iets konden krijgen omdat we dit incl hadden geboekt. Waarom zeg je dat niet eerder zei de chef. Savonds ging er bijna niemand eten en of drinken..!wat n sfeer.. Volgende dag ontbijt.. langzaam aan word het tafeltje gevuld.. 15x loop hij heen en weer met welke keer 1 bordje. Daarna gaat hij een ander tafeltje voorzien. Als alles staat is je koffie koud. Wat hij in zijn gedachte heeft komt op tafel te staan. Als je vraagt of je iets anders kan krijgen dan komt de bekende zin: why didnt you tell me before. Oké graag geen yoghurt zoals gisteren maar iets meer brood , You have to wait first other tables. nog 1 vraag en hij ontploft. dreigd: YOU COMPLAIN, 1MORE TIME !!Fantastisch:waar was je dan met diner/borrel? Acuut vertrokken!

• 10Ilona Quaak20-08-2019

Als je van rust en gezelligheid houdt is the place to be! 3de x dat we hier geweest zijn, het voelt als thuiskomen ! Súper lieve mensen, niks is teveel . Gewoon relaxen zoals vakantie bedoeld is! Gevarieerd ontbijt, voor ieder wat wils bij de lunch of t diner. Rust en ruimte , groot en schoon zwembad en t strand om de hoek!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Gosse19-08-2019

Helemaal goed

Rustig gelegen, 2 minuten vanaf strand, geweldig zwembad. Kamers zouden misschien opgeknapt kunnen worden maar als je er alleen maar slaapt let je daar niet zo op. Hele vriendelijke eigenaar die als je hem normaal behandelt alles voor je wil doen. Auto geregeld via hem en niet via reisorganisatie (scheelde aardig wat). Eten zeer goed. Als je een rustig appartementencompkex zoekt is dit precies wat je hebben wil.

• 8Silvia Bregman18-08-2019

Super vakantie gehad!

Het complex is heerlijk kleinschalig. Het zwembad is super mooi en groot. Met duikplank . De ligbedden zijn super de luxe.. Er is ook altijd plek. Het complex ligt dichtbij het strand. Het dorpje is wel te ver voor een wandeling. Een auto is zeer gewenst en ook handig om de rest van de mooie omgeving te ontdekken.. Je kan er prima eten en de eigenaar doet echt zn best om het je naar de zin te maken. Tips voor uitjes en hulp bij autohuur ed. Mochten we weer naar Corfu afreizen dan gaan we zeker terug naar Hellen Village.

• 8Henriette18-08-2019

Prima!! Mooi zwembad en dichtbij stand!!

Prima appartementen complex met mooi zwembad. Heerlijk rustig gelegen en op loopafstand van het strand.

• 4Family complain18-08-2019

Never “ One more time!”

Prima accommodatie, goed appartement en ruim zwembad.Rustig en strand dichtbij. Gezellige plekjes op loopafstand. Eigenaar met vader in een woord verschrikkelijk. Het begint al met chagrijnig ontvangst. Boek vooral geen ontbijt of iets anders bij. Buiten het geroggel en gerook in de keuken om..Als je van tafel verandert ivm de zon of je kind wil melk i.p.v. jus dan wordt de eigenaar boos. Als je daar tegenin gaat wordt hij agressief. Onze kinderen hebben doodsangsten uitgestaan. Van schrik viel ons zoontje van de trap af. Onze kinderen kregen ook de melk niet meer. De touroperator heeft ons verhuist naar een nadere accommodatie waar we al eens eerder geweest zijn.

• 8Esther Buntsma16-08-2019

Heerlijke vakantie gehad. Gastvrij.

Het zwembad was heerlijk. De eigenaar geeft je wat je vraagt. Als je wensen hebt voor het ontbijt, regelt hij dat. Het avondeten smaakt heel goed. Het is een klein complex. Als je rust zoekt, moet je hier zijn. Strand is echt op loopafstand en als je naar het plaatselijke stadje wilt, kost een taxi slechts 6 euro. De eigenaar neemt deze voor jou en regelt het ook als je een huurauto wilt. Deze wordt bij het hotel afgeleverd. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad.

• 5Marianne15-08-2019

Nooit meer

Zwembad is mooi groot en ligbedden inclusief kussens zijn heerlijk. Niet druk dus altijd plek. Eigenaren zijn chagerijnig en lui. Sfeer is er daarom niet. Appartement is erg oud en niet bijgehouden. Koelkast handvat afgebroken en scherp, wc blijft soms hangen waardoor de eerste avond het totale appartement blank stond. Tot 5cm water in de slaapkamer. Airco lekt op de gallerij en trappen waardoor de trappen spekglad zijn. Bedden en matrassen zijn verschrikkelijk. Je voelt alle veren. Als je vervolgens op de dekens gaat liggen worden deze afgepakt en krijg je ze niet meer terug. Zwembad werd nauwelijks schoongemaakt. Na 10 dagen zag de helft van het water groen. Maar het aller grootste nadeel heeft niets met het complex te maken: de muggen!! Wat een verschrikking! Iedereen zat onder de grote bulten. 4 x insmeren op een dag, app inspuiten, citronellakaarsen en muggenstekkers helpen helaas niet of niet veel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Appartement Hellen's Village info