14 vragen over Aparthotel Gelina Village

• Eline, 02-08-2013

Rijden

Weet er iemand hoeveel kilometer het rijden is van het vliegveld tot het hotel

Doranne, 04-08-2014

Je moet uitgaan van zeker 1,5 uur door de bergen. Als je een buschauffeur/ transfer naar het hotel hebt trappen ze behoorlijk op het gas en daar moet je wel tegen kunnen. Met kleine kinderen eigenlijk haast niet te doen!

• elinemermans, 02-08-2013

Glijbanen

Hoeveel glijbanen hebben jullie

Doranne, 04-08-2014

In Hydropolis zijn er een tiental glijbanen en wij hebben bij het zwembad aan het strand op het park zelf één glijbaan gezien (voor de wat kleinere kinderen)

• Diepeveen, 15-08-2012

Babyartikelen

Zijn er babyartikelen, bijv. buggy of box te gebruiken/huren? Zijn er leuke excursies om met kinderen te doen? Wij gaan de eerste 2 weken van september.

DS, 21-12-2012

Ik heb ze niet gezien. Excursie voor kinderen is de piraten tocht, maar dit een boottrip die ik niet heel interessant vind voor kinderen. Het stempel kinderen was het smincken van een oog. Zou het niet doen!

• m & m, 07-07-2012

wasserette

Weet iemand of er een wasserette op het resort is. Of in het dorp?

oosterom, 23-08-2014

geen wasserette, in dorp wel ergens meer voor lokale mensen

We hebben een aantal aanbieders voor Gelina Village voor je op een rij gezet:

• thijs en janny lamers, 13-05-2012

info over appatement cq inhoud keuken

gaan volgende week een weekje naar Gelina village in 2 kamerappartement, vraag is er een waterkoker aanwezig in apartement voor thee koffie te maken ?

thijs-janny-huub en tòn, 06-06-2012

In keuken is niet veel paar kopjes- glazen en een pan waarmee je water kunt koken + koelkast

• Annemie, 09-03-2012

Appartementen/badkamers

Hallo Wie kan mij vertellen in welke staat de appartementen, slaapkamers en vooral de badkamer is hiervan? Vaak zijn de badkamers zeer slecht, schimmel en dergelijke, ouderwetse inrichting vind ik niet erg, maar het moet wel degellijk en schoon zijn, alvast bedankt!

thijs-janny-huub en tòn, 06-06-2012

Annemie, badkamers zijn super schoon, worden elke dag schoongemaakt, zijn niet nieuw maar wel schoon.

• Mirjam, 19-02-2012

miniclub

hallo,

ik wil eventueel rond 17 juni hierna toe gaan samen met mijn 2 kinderen van 1 en 3,5 jaar, nou lees ik wel dat er een miniclub is, maar weet iemand of dat vanaf 3 jaar is? Vaak is het nl vanaf 4 jaar...

Martine, 01-03-2012

Wij zijn vorig jaar in die periode geweest. Er was toen geen Nederlandse animatie aanwezig. De andere animatie-teams die er wel waren, konden / wilden mijn dochter van 4 niet meenemen, omdat ze haar niet konden verstaan. Ze mocht eventueel wel tekenen enzo in de ruimte van de animatie, maar dan moesten wij er bij blijven en begeleiden. Omdat er geen interactie was tussen mijn dochtertje en het animatieteam, hebben we er dus weinig mee gehad.

• henk, 01-08-2011

kleding bij avondeten

Hallo, In de folder staat dat bij het avondeten gepaste kleding gewenst/vereist is. Ik vind een korte broek tijdens mijn vakantie gepast. Hoe is het bij Gelina Village? Moet het een lange broek zijn of is een nette korte broek ook toegestaan?

henk, 23-08-2011

antwoord op mijn eigen vraag: gepaste kleding is korte broek en met t-shirt. lange broek mag uiteraard, maar in de periode dat wij we waren was dit geen vereiste. (en ja sommige mensen doen gewoon een korte broek en t-shirt over hun natte zwemkleding====> en dus zijn de stoelen alsnog nat in het restaurant.)

• Henk, 21-07-2011

badlakens

Hoe is het met leggen van de badlakens bij het zwembad? Moet je 's morgensvroeg reeds zorgen dat je een stoel hebt of is het (gelukkig) bij Gelina Village zo dat je 's morgens niet vroeg je "bedje" hoeft te reserveren?

henk, 23-08-2011

ik zal maar even reageren op mijn vraag: helaas is het dus zo dat je erg vroeg zou moeten opstaan om een bedje bij het strand/zwembad te bemachtigen. Veel mensen leggen dus hun handdoek reeds neer en verdwijnen weer. Som zijn ze de hele dag niet bij het zwembad en komen pas tegen een uur of vier bij het strand/zwembad om dan nog even te genieten. Mensen doe dit toch niet en gun mensen ook een bedje.

• Henk, 12-07-2011

wifi

Is er in het hotel ook wifi? als er wifi is, heb je dan ook bereik in de kamers? Dank voor de reactie(s)

martine, 14-07-2011

Er is wifi in de lobby, maar niet op de kamers. Je kan bij de receptie en kaartje kopen 5 euro, 90 minuten of 10 euro voor 200 minuten.

Eline, 02-08-2013

Danku deze vraag wou ik ook stellen