Aparthotel Gelina Village

Tonen op kaart

264 reviews over Aparthotel Gelina Village

• 2018
    9Hans05-10-2018

Gewoon grandioos hotel leuke vriendelijke mensen

Alles was gewoon perfect in orde

Gereisd met vrienden in september 2018

• 5Jack17-05-2018

Oud en vervallen 3 sterren

Geloof de rating bij de aanbieders niet. Het is hooguit 2 a 3 sterren. Zeer veel achterstallig onderhoud en heel harde bedden. De kamers en sanitair voorzieningen hebben allen behoorlijke mankementen. Het eten is gevarieerd maar lauw. Het personeel is vriendelijk en. Behulpzaam maar niet altijd vakbekwaam. Het aquapark was gesloten maar tevens zo oud en vervallen dat ik er geen gebruik van zou durven maken.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Roy Albersen30-01-2018

Echt genoten hier, alles op loop afstand en geweld

Zwemwater in de zwembaden iets aan de koude kant, de rest van onze vakantie was echt geweldig hier, wij gaan hier zeker dit jaar weer naar toe.

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

8Ruben25-06-2016

Prima hotel! Kamer was ruim en schoon, eten prima!

Ruim opgezet hotel met meerdere zwembaden. Er zit een waterpark bij met een aantal glijbanen, echter sluiten de naden niet heel goed op elkaar aan van de elementen. Aan een kiezel/zandstrand gelegen (zee). Eten was prima en afwisselend (heb gelezen dat anderen hier anders over denken, maar denk dat dit te maken heeft met het drukke zomerseizoen. In mei iig prima!) en cocktails lekker! Kamers zijn schoon. Denk er wel aan dat er op zondag geen nieuwe handdoeken komen, dus van te voren aan schoonmaakster of receptie vragen. Douchewand sloot (van anderen in hotel ook gehoord) niet goed aan op bad, waardoor je nog wel eens een waterballet had, zeker omdat bij mij de douchekop niet vastgemaakt kon worden aan de wand. Hotel is wel 1 uur en 15 minuten rijden met auto naar hoofdstad, waar (na onze verbazing) alle winkels op zaterdag om 19 uur dichtgingen. Vriendelijke en behulpzame receptie en overig personeel. Tip voor een rustig zwembad op het complex; bij de ingang van het hotel. Hier zijn ook wc's en douches en bar met automaten.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 5ludo08-10-2015

nooit meer

Het is zeker niet zoveel sterren waard; Wij zijn geen kritische mensen, uw vakantie moet je tenslotte zelf maken. Wij hebben al vele reizen gemaakt maar zo slecht hebben we nog nergens eten gekregen. Elke dag het zelfde en koud!!! De rioleringen waren niet goed, je trok de stop van het bad uit en en heel de badkamer liep onder water, het kwam gewoon langs het putje naar boven. Met als gevolg dat heel de kamer stonk, als je het toilet doortrok begon het ook te borrelen. In het gastenboek ginder stonden dezelfde commentaren. 1 pluspunt het was er wel zeer rustig.

Gereisd met partner in september 2015

• 5Martine en Brit01-10-2015

nooit meer

Opkuis kamers slecht, eten smaakloos, eentonig, geen all-inn waard.

Gereisd in september 2015

• 6Silvia24-08-2015

Overboeking!

Na een onvriendelijke ontvangst kregen wij 's avonds laat een zeer kleine kamer waar 4 bedden op stonden, terwijl wij een 2 kamerappartement geboekt hadden. De volgende dag hebben we uiteindelijk de juiste kamer gekregen. Iedereen die wij gesproken hebben, heeft hetzelfde of nog vele malen erger meegemaakt. De hostess vertelde ons dat in het hoogseizoen wel 60 kamers per dag overboekt zijn (niet te geloven). De kamer werd goed gepoetst. Je kunt op diverse plaatsen eten en dat is inderdaad vaak hetzelfde en niet volgens de normen van Rob de Geus. Verder hoofdzakelijk zeer onbeschofte oostblokkers, die voordringen en veel te veel opscheppen en daarna laten staan etc. Diverse zwembaden met life-guards. Ook het waterpark is leuk en daar kun je 5 dagen per week terecht. Handdoekenservice € 20,00 borg per handdoek! 's Avonds zeer lange wachtrij bij de hoofdbar. Ondanks alles een fijne vakantie gehad, misschien beter in het voor- of naseizoen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8efje31-05-2015

Heerlijk genieten

Heerlijke ligging, diverse gebouwen verspreid over heel ruime tuin. Aan het strand gelegen, bedden en parasols overal inclusief. Eten afwisselend, in het strandrestaurant niet altijd heel warm, maar dat was voor ons geen probleem. Eten voor ieder wat wils, altijd diverse soorten vlees en vis, diverse groenten en volop slasoorten. Cocktail, bier, wijn en diverse soorten fris, sap en thee koffie inclusief. Personeel vriendelijk, met name compliment voor de receptie. Ruime kamers met heerlijk bed en altijd warme douche. Wij hebben volop genoten en kunnen dit hotel van harte aanbevelen

Gereisd met partner in mei 2015

• 1oosterom22-08-2014

Hoe durven reisbureaus dit aan te bieden!

Hollanders klagen dus dachten wij, de reviews laten we voor wat ze zijn. Maar na ruim een uur naar accomodatie en spugende kids in de bus door haarspeldbocht in/uit, kwamen we aan. Ons gezin bestaande uit man vrouw en kids (2,7,9) had een 3kmr app. geboekt. Bestond niet op Gelina Village volgens receptie! Met 5pers 4 dgn in 2kmr app gebivakkeerd waarvan de kids in de woonkamer! stapelbed en bed. Drama wij dus geklaagd en bleek 4dgn later opeens een 3kmr app beschikbaar. alles verhuisd en weer uitgepakt. Toen kapotte airco, urine op/om wc, oude tandpasta in wasbak en broodkorsten onder bed. Douchekop zonder ophang dus vasthouden verplicht. 6000 euro is voor ons veel geld en het viel zo ontzettend tegen. Het huilen stond ons nader dan het lachen. als klap op de vuurpijl zonder uitzondering ALLEEN maar Russen. Onze monden vielen open rond etenstijd en wat respectloos gaan ze om met personeel daar!! Wij hadden zelden plek om te eten door plaatsgebrek en voor kinderen is er weinig helaas.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 3Doranne04-08-2014

Never nooit meer!

Ons reisgezelschap bestond uit twee volwassenen en twee kinderen (10 en 1 jaar). Het hotel is zwaar overboekt in het hoogseizoen. Wij hebben onze 8-daagse reis niet in het door ons geboekte appartement kunnen doorbrengen en het voelt alsof we de grote reissom voor niets hebben uitgegeven. Het hotel is absoluut niet kindvriendelijk ondanks dat er 8 zwembaden zijn. Overal trapjes en enorm veel achterstallig onderhoud (denk ook aan lift e.d. die kapot zijn en ook gewoon niet gemaakt worden). Het zwembad en eten is oké en je grijpt niet snel mis maar daar is ook direct alles mee gezegd.

De lift van ons appartement was kapot, dat meldt je netjes en dan lacht het hotelpersoneel je gewoon in je gezicht uit! Echt SCHANDALIG!

Tip: boek dit hotel niet, ga naar iets anders op zoek! Dit is werkelijk zonde van elke euro die je hieraan uitgeeft!

Voor ons: NOOIT MEER GELINA VILLAGE!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

7 tips over Aparthotel Gelina Village

• Ralph, 02-08-2012

De zwembaden waren mooi, maar zorg ervoor dat je max. 6:00uur je handdoek neerlegt op een van de bedjes anders helaas... Het aqua park heeft leuke glijbanen, maar de lazy-river was wel echt lazy. De animatie was erg goed en voor de kinderen werd goed gezorgd. 14 dagen geweest begin juli, waarvan de eerste 3 dagen geen koffer uitgepakt, 4 dagen een auto gehuurd om het eiland te zien. (erg mooie dingen gezien) 6 dagen heerlijk buiten het hotel gegeten.

Dit resort niet boeken of snel annuleren!

• Van Durme, 17-08-2012

Zeker meenemen: muggenspray + zalf tegen jeukende beten en strandhanddoeken want die hebben wij nooit ontvangen. Of gewoon ergens anders je vakantie boeken.

• an, 23-07-2012

Neem voldoende muggenspray mee, en iets tegen de mieren en je vakantie zal geweldig zijn!

14 vragen over Aparthotel Gelina Village

• Eline, 02-08-2013

Rijden

Weet er iemand hoeveel kilometer het rijden is van het vliegveld tot het hotel

Doranne, 04-08-2014

Je moet uitgaan van zeker 1,5 uur door de bergen. Als je een buschauffeur/ transfer naar het hotel hebt trappen ze behoorlijk op het gas en daar moet je wel tegen kunnen. Met kleine kinderen eigenlijk haast niet te doen!

• elinemermans, 02-08-2013

Glijbanen

Hoeveel glijbanen hebben jullie

Doranne, 04-08-2014

In Hydropolis zijn er een tiental glijbanen en wij hebben bij het zwembad aan het strand op het park zelf één glijbaan gezien (voor de wat kleinere kinderen)

• Diepeveen, 15-08-2012

Babyartikelen

Zijn er babyartikelen, bijv. buggy of box te gebruiken/huren? Zijn er leuke excursies om met kinderen te doen? Wij gaan de eerste 2 weken van september.

DS, 21-12-2012

Ik heb ze niet gezien. Excursie voor kinderen is de piraten tocht, maar dit een boottrip die ik niet heel interessant vind voor kinderen. Het stempel kinderen was het smincken van een oog. Zou het niet doen!

Aparthotel Gelina Village info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel