Aparthotel Gelina Village

Aparthotel Gelina Village
7,1

231 reviews over Aparthotel Gelina Village in het Nederlands

Familie

Gewoon grandioos hotel leuke vriendelijke mensen

Hans
5-10-2018

Alles was gewoon perfect in orde

Oud en vervallen 3 sterren

Jack
17-5-2018

Geloof de rating bij de aanbieders niet. Het is hooguit 2 a 3 sterren. Zeer veel achterstallig onderhoud en heel harde bedden. De kamers en sanitair voorzieningen hebben allen behoorlijke mankementen. Het eten is gevarieerd maar lauw. Het personeel is vriendelijk en. Behulpzaam maar niet altijd vakbekwaam. Het aquapark was gesloten maar tevens zo oud en vervallen dat ik er geen gebruik van zou durven maken.

Echt genoten hier, alles op loop afstand en geweld

Roy Albersen
30-1-2018

Zwemwater in de zwembaden iets aan de koude kant, de rest van onze vakantie was echt geweldig hier, wij gaan hier zeker dit jaar weer naar toe.

BeachCheck

Ruim opgezet hotel met meerdere zwembaden. Er zit een waterpark bij met een aantal glijbanen, echter sluiten de naden niet heel goed op elkaar aan van de elementen.

Aan een kiezel/zandstrand gelegen (zee). Eten was prima en afwisselend (heb gelezen dat anderen hier anders over denken, maar denk dat dit te maken heeft met het drukke zomerseizoen. In mei iig prima!) en cocktails lekker!

Kamers zijn schoon. Denk er wel aan dat er op zondag geen nieuwe handdoeken komen, dus van te voren aan schoonmaakster of receptie vragen. Douchewand sloot (van anderen in hotel ook gehoord) niet goed aan op bad, waardoor je nog wel eens een waterballet had, zeker omdat bij mij de douchekop niet vastgemaakt kon worden aan de wand.

Hotel is wel 1 uur en 15 minuten rijden met auto naar hoofdstad, waar (na onze verbazing) alle winkels op zaterdag om 19 uur dichtgingen.

Vriendelijke en behulpzame receptie en overig personeel.

Tip voor een rustig zwembad op het complex; bij de ingang van het hotel. Hier zijn ook wc's en douches en bar met automaten.

nooit meer

ludo
8-10-2015

Het is zeker niet zoveel sterren waard; Wij zijn geen kritische mensen, uw vakantie moet je tenslotte zelf maken. Wij hebben al vele reizen gemaakt maar zo slecht hebben we nog nergens eten gekregen. Elke dag het zelfde en koud!!! De rioleringen waren niet goed, je trok de stop van het bad uit en en heel de badkamer liep onder water, het kwam gewoon langs het putje naar boven. Met als gevolg dat heel de kamer stonk, als je het toilet doortrok begon het ook te borrelen. In het gastenboek ginder stonden dezelfde commentaren. 1 pluspunt het was er wel zeer rustig.

nooit meer

Martine en Brit
1-10-2015

Opkuis kamers slecht, eten smaakloos, eentonig, geen all-inn waard.

Overboeking!

Silvia
24-8-2015

Na een onvriendelijke ontvangst kregen wij 's avonds laat een zeer kleine kamer waar 4 bedden op stonden, terwijl wij een 2 kamerappartement geboekt hadden. De volgende dag hebben we uiteindelijk de juiste kamer gekregen. Iedereen die wij gesproken hebben, heeft hetzelfde of nog vele malen erger meegemaakt. De hostess vertelde ons dat in het hoogseizoen wel 60 kamers per dag overboekt zijn (niet te geloven). De kamer werd goed gepoetst. Je kunt op diverse plaatsen eten en dat is inderdaad vaak hetzelfde en niet volgens de normen van Rob de Geus. Verder hoofdzakelijk zeer onbeschofte oostblokkers, die voordringen en veel te veel opscheppen en daarna laten staan etc. Diverse zwembaden met life-guards. Ook het waterpark is leuk en daar kun je 5 dagen per week terecht. Handdoekenservice € 20,00 borg per handdoek! 's Avonds zeer lange wachtrij bij de hoofdbar. Ondanks alles een fijne vakantie gehad, misschien beter in het voor- of naseizoen.

Heerlijk genieten

efje
31-5-2015

Heerlijke ligging, diverse gebouwen verspreid over heel ruime tuin. Aan het strand gelegen, bedden en parasols overal inclusief. Eten afwisselend, in het strandrestaurant niet altijd heel warm, maar dat was voor ons geen probleem. Eten voor ieder wat wils, altijd diverse soorten vlees en vis, diverse groenten en volop slasoorten. Cocktail, bier, wijn en diverse soorten fris, sap en thee koffie inclusief. Personeel vriendelijk, met name compliment voor de receptie. Ruime kamers met heerlijk bed en altijd warme douche. Wij hebben volop genoten en kunnen dit hotel van harte aanbevelen

Hoe durven reisbureaus dit aan te bieden!

oosterom
22-8-2014

Hollanders klagen dus dachten wij, de reviews laten we voor wat ze zijn. Maar na ruim een uur naar accomodatie en spugende kids in de bus door haarspeldbocht in/uit, kwamen we aan. Ons gezin bestaande uit man vrouw en kids (2,7,9) had een 3kmr app. geboekt. Bestond niet op Gelina Village volgens receptie! Met 5pers 4 dgn in 2kmr app gebivakkeerd waarvan de kids in de woonkamer! stapelbed en bed. Drama wij dus geklaagd en bleek 4dgn later opeens een 3kmr app beschikbaar. alles verhuisd en weer uitgepakt. Toen kapotte airco, urine op/om wc, oude tandpasta in wasbak en broodkorsten onder bed. Douchekop zonder ophang dus vasthouden verplicht. 6000 euro is voor ons veel geld en het viel zo ontzettend tegen. Het huilen stond ons nader dan het lachen. als klap op de vuurpijl zonder uitzondering ALLEEN maar Russen. Onze monden vielen open rond etenstijd en wat respectloos gaan ze om met personeel daar!! Wij hadden zelden plek om te eten door plaatsgebrek en voor kinderen is er weinig helaas.

Never nooit meer!

Doranne
4-8-2014

Ons reisgezelschap bestond uit twee volwassenen en twee kinderen (10 en 1 jaar). Het hotel is zwaar overboekt in het hoogseizoen. Wij hebben onze 8-daagse reis niet in het door ons geboekte appartement kunnen doorbrengen en het voelt alsof we de grote reissom voor niets hebben uitgegeven. Het hotel is absoluut niet kindvriendelijk ondanks dat er 8 zwembaden zijn. Overal trapjes en enorm veel achterstallig onderhoud (denk ook aan lift e.d. die kapot zijn en ook gewoon niet gemaakt worden).

Het zwembad en eten is oké en je grijpt niet snel mis maar daar is ook direct alles mee gezegd.

De lift van ons appartement was kapot, dat meldt je netjes en dan lacht het hotelpersoneel je gewoon in je gezicht uit! Echt SCHANDALIG!

Tip: boek dit hotel niet, ga naar iets anders op zoek! Dit is werkelijk zonde van elke euro die je hieraan uitgeeft!

Voor ons: NOOIT MEER GELINA VILLAGE!!!

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Gelina Village in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Gelina Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.