Aparthotel Corifo Village

Aparthotel Corifo Village

7.9Goed

Griekenland, Corfu, Acharavi

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 208p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

Aparthotel info

Meer aparthotel info

68 reviews over Aparthotel Corifo Village

• 2019
    10Frans18-08-2019

Super !

Je voelt je hier echt welkom, eigenaars en bedienig erg gastvrij en oprecht vriendelijk. Heel mooi zwembad en goede prijzen. Kamers zijn eenvoudig , maar worden super schoon gehouden ! Aanrader is de bbq op woensdag avond.Ga zeker weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Annelie03-08-2019

Zeer eenvoudig

Afgelopen week geweest. Bij aankomst werd verteld dat ons gezin verdeeld zou worden over 2 verschillende kamers. Zo hadden wij niet geboekt en kregen toen wel een gezamenlijke kamer,maar daar zat geen airco in. Er waren kamers waar een hordeur in zat,maar niet in die van ons. Zou wel handig zijn met zoveel muggen. De koelkast in het appartement was half kapot(vriezerdeurtje kapot en lekte water) Verder waren de bedjes bij het zwembad ronduit smerig. Personeel was wel vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Ray en Martina Delft19-06-2019

Prima naar ons zin gehad en komen zeker terug!!

2 weken verbleven op dit fraaie complex. Ligging van het complex is strategisch goed te noemen. Niet ver van het strand, restaurantjes en grote supermarkten in de buurt. Uitvalswegen diverse kanten op. Wil je niet ver weg dan kan je ook lekker blijven hangen bij het zwembad op het complex zelf waar je ook kan eten. Elke woensdag is er een Griekse avond met gegrild vlees en andere lekkernijen. De kamers zijn standaard, niet teveel poets pats en geen super deluxe, maar wat heb je nu echt nodig. Goede grote bedden, een normaal (grote douche) en een groot balkon. Keuken is eenvoudig, maar je zou je eigen potje kunnen koken als je dit echt nodig zou vinden. Schoonmaak is perfect, elke dag word alles grondig gepoetst en gedweild. Beddengoed word ook regelmatig verschoond. Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Kamers hebben per Juni 2019 nu ook airco wat een groot pluspunt is met de warme zwoele avonden. Thanks Susanne en Thannis.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8anoniem28-04-2019

het was fijn. en Corfu is top!!

Een fijn verblijf. was lekker.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8Raat16-04-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding

Fijn apartement, rustig. Mooi zwembad. Vriendelijke eigenaars en personeel. Ong. 5 a 10 minuutjes lopen naar strand. Alleen jammer is dat de keuken/eetkamer echt klein is. Kan je niet met 2 personen en kind zitten. Gelukkig hebben ze wel grote balkonnen dus zaten we daar met eten.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

9Tessa10-04-2017

Top locatie

Prachtige omgeving, super vriendelijk personeel. Doet alles voor je. Eten goed. De kamers zijn wel iets gedateerd, maar dat maakte ons weinig uit.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Frans28-08-2016

Gastvrij, goed betaalbaar, goed schoon gehouden

Een eenvoudig betaalbaar maar net complex. Zeer goede schoonmaak ! Eigenaren en personeel erg gastvrij ( welkomsdrankje voor iedere nieuwe gast ).Eigenaar kookt heerlijk zelf op woensdag met traditonele recepten met BBQ. Goede prijzen bij het zwembad ( goed onderhouden ! ).Airco is niet aanwezig , maar ook niet nodig gehad.Ligging ideaal t.o.v. strand en stadje.Aanraders : Neraida en Maïstro op het strand , Sunset in de bergen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Maureen22-09-2011

Simpel en goedkoop

Eind augustus geweest voor 2 weken. (2 volw. + kind 11 jaar) Wij hebben er alleen geslapen en na het strand het zwembad gebruikt. We hadden een auto en zijn iedere dag naar een ander strand gereden.Dan heb je een goedkope oplossing We hadden studio geboekt en kregen 2 slaapkamer app. 2 pits kooktoestel. Wij hebben er niet gekookt. Te weinig kookgerei en te warm in de kleine keuken. Geen ventilator of AC aanwezig. 2pers. bed is 140 of 160 breed. Het ligt naast Harry's bar. Is voor kleine kinderen niets te doen. Zwembad (filters zit schimmel op) prima. Was er erg rustig. Manager Alex had er niet veel zin meer in. Als je niet teveel eisen hebt is het prima

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 7Tirza22-08-2011

Erg genoten!

Samen met partner voor een week in Corifu Village geweest, en we hebben het erg naar ons zin gehad. Het appartement is simpel, maar prima. Als je graag wilt koken kun je bij de eigenaar om kookgerei vragen. Het is niet allemaal even schoon, dus een afwasborstel is zeker handig om mee te nemen. Eigenaar is vriendelijk, dus als je ergens om vraagt moet dat dan ook geen probleem zijn. Handdoeken worden wel maar een keer in de 3 dagen verwisseld, dus het is handig om van huis extra mee te nemen. Verder is het erg gunstig gelegen: 7 minuutjes lopen naar het strand en naast een drukke straat met veel lekkere restaurants. Met z'n 2-en kun je makkelijk eten voor 20,- euro in totaal. Verder is er ook een mooi zwembad en Wifi rondom receptie. Het ontbijt is simpel, maar lekker. Het is misschien geen 5- sterrenhotel, maar daar betaal je dan ook niet voor. Wij hebben een fijn verblijf gehad in Corifu Village.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Kees Jan22-07-2011

Eenvoudig maar goed

Voor een spotprijsje naar Corifo geweest! Eenvoudig maar goeie accommodatie.

Vriendelijke mensen. Mooie ligging.

Als je voor weinig een leuke vakantie wilt, zeker gaan!

Gereisd met partner in juli 2011

Aparthotel Corifo Village info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan