GriekenlandCorfuAcharaviAparthotels AcharaviAparthotel Corfu Garden Village

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

76 Reviews over Corfu Garden Village

• 8Wil07-04-2019

Kleinschalig en heel vriendelijk personeel

• 9Marjon22-05-2016

fantastisch

Het was erg gezellig met de eigenaars.'sMorgens een heerlijk ontbijt.De kamers werden goed schoon gehouden.De eigenaars stonden altijd klaar met advies voor uitjes,en Sofia bracht ons zelfs een keer met de auto naar het centrum om boodschappen te doen.Voor het strand moet je wel een eindje lopen,daar moet je even rekening mee houden.

• 5hermand eric07-07-2011

PLUS JAMAIS - N'Y ALLEZ SURTOUT PAS

Catastrophe, jamais je n'ai vécu un séjour aussi triste !!! Nous avions réservé un séjour, chambre, balcon, air conditionné et kitchenette. Seul le balcon était effectivement présent. l'airco en panne, et aucun ustensile de cuisine. La position de la kitchenette empéchait d'ouvrir cette armoire, nous avons du garder l'essentiel de nos vêtements dans la valise. Nourriture pas trop mauvaise mais répétitive. Si vous aimez la viande hachée et la sauce tomate, ne vous privez pas. C'est un hotel "Aldi", aucun produit de marque. les seules boissons alcolisées locales disponibles étaient l'ouzo et le metaxa "aldi". Tout le reste est payant Autres points négatifs : pendant +sieurs jours, nous avons du nous laver à l'eau brune. Pour avoir de l'eau chaude, 6 h le matin ou très tard le soir. Une seule animation par semaine : danses folkloriques le mercredi. Qu'est ce qu'il faisait (trop) calme...

• 3Van parijs Sonja - Luyten Nini21-06-2011

nooit meer

Schandalig dat TO dit hotel als "Best Choice" beoordeelde. Het eten was niet lekker (ontbijt ging nog) - geen variatie en lauw. Na klacht aan de receptie vertikte men om de airco centraal op te zetten. Het was volgens hen maar 25 ° - in werkelijkheid was het +/- 34°. Met als gevolg dat we het raam lieten openstaan waardoor er muggen binnenkwamen. Iedereen in het hotel liep er rond met talrijke muggebeten. Ook de mieren kropen rond in het restaurant tot zelfs in de koffiemachine.

• 3LIBERT17-06-2011

Plus jamais

Je reviens de cet h^tel et j'ai peine à le reconnaître dans vos photos. La moitié au moins des commodités et équipements décrits n'existent plus. Aucune animation, ni de jour ni de soir, Un seul point boissons ouvert à la fois. Plus de boutique, WIFI inaccessible, climatisation en panne, restauration pas mauvaise mais choix catastrophique. Hygiène très douteuse (sale partout). Ma plus mauvaise expérience depuis les années où je fréquente les hôtels all in.

• 7Van der Kolk21-10-2009

mooie locatie, maar slechte service

jammer dat het failliet ging toen wij er waren, we moesten wachten totdat we terug gingen, aan het eind nog met ongeveer 20 man in het hotel, service ging toen voor uit evenals het eten. Wel een goede vakantie gehad, maar dit mag je niet verwachten van een all in vakantie. Dit nooit meer, nu boeken we nog alleen minimaal 4 sterren hotels

• 9Mirjam Dijksterhuis10-06-2009

Jammer dat hotel failliet ging....

Het begon als een supergoede vakantie, prachtige omgeving... Tot we terechtkwamen in een verkeerde kamer. We verwachtten een driekamer-appartement, maar kregen een tweekamer-appartement. Dit werd 'opgelost' door ons een All-inclusive-bandje te geven.... Maar het lot wilde dat het hier niet bij bleef. Het eten werd steeds slechter, tot er alleen nog oud brood en vetrandjes waren!!! En opeens werden alle mensen naar andere hotels gebracht! Wat bleek: corfu garden village was failliet, en omdat wij maandags naar huis gingen hadden we pech en moesten we leven van oud brood. (lees; uit eten gaan) Verder deed het licht in ons appartement het niet en duurde het heel lang voor iemand het kwam reapareren. Het duitse animatie-team was wél super! én práchtige omgeving die álles goed maakte!!!"

• 6moniek27-05-2009

leuke vakantie gehad

het was een prima hotel maar niet geweldig. Het eten was voldoende maar ook niet echt super! De omgeving is geweldig helaas geen zandstrand, maar er waren voldoende ligbedden aanwezig!

• 8harm en marga keegstra09-04-2009

geweldig

heerlijk wandelen aan de boulevard en het centrum dichtbij toppie!!!!

• 8Vercauteren Björn26-01-2009

leuke tijd gehad!!!

Het eten is wat minder maar voor de rest is dit hotel super personeel is erg vriendelijk vooral George en Adony achter de poolbar zijn super jongens heb heel veel lol met ze gehad kamers waren ook goed je moet er ook rekening houden dat dit een arm land is dus de luxe die wij kennen hebben zij niet al bij al we hebben een super leuke vakantie gehad!!!

Aparthotel Corfu Garden Village info

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)