7,8

25 reviews over Hotel Almyros Natura in het Nederlands

Heerlijk Hotel om even te genieten.

HenricusJvV
24-5-2019

Rekening houden met de wat afgelegen locatie van dit hotel, loopafstand naar het dorp is zeker 30 minuten. Hotel zelf is heel prettig, mooie aangelegde tuin met “woongebouwen” Prachtig ingerichte kamer met mooie materialen. Badkamer wat klein en erg gladde vloer in douche. All inclusieve concept is prima en veel keuze in het buffet restaurant, goede kwaliteit.

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zéér afgelegen!

Krista
26-9-2016

Het hotel ligt zeer afgelegen, supermarkt meer dan 15 minuten lopen, en dorpje, cafeetjes, uitgaansgelegenheid op meer dan half uur loopafstand....viel zeer tegen. Eigenlijk een Gat waar je terecht komt. Niets leuks dus om in de avond even heen te gaan. Op strand deze maand gratis strandbedjes, maar véél te weinig en de helft is kapot Mooie ligging, armoedige hotelkamers, bij regen stroomde het naar binnen, kon zo mee doen in dat tv programma Red mn vakantie, kregen wel een andere kamer. Schimmelgeur kwam je tegemoet, in nieuwe kamer stuk minder gelukkig. Slecht onderhoud, gevaarlijke situaties. Het eten is er wel heel goed, personeel alleraardigst.

Met Quad of auto is het heel leuk om de omgeving te verkennen.....je kan zowat niet verdwalen!

Gereisd Met partner in september 2016

echt leuk

Familie Bossche
30-8-2015

Mag het dan misschien geen 4 sterren meer zijn, maar het eten is totaal niet slecht en het zwembad werd iedere dag schoongemaakt plus dat de mensen er echt heel aardig zijn. Vaak willen de toeristen voor weinig geld een super de luxe hotel en dat is daar niet. Wij hadden geen problemen met schoonmaak, handdoeken ect. maar er kan inderdaad binnen wat vervangen worden vooral in de toilet het zijn van die simpele dingen zoals zeepbakje en toilethouder echt verroest en dat is niet nodig. Wij hebben in ieder geval een heerlijke vakantie gehad en dat drie weken lang voor weinig geld. En misschien volgend jaar weer.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen vier sterren waard

Paul
12-7-2015

11 dagen vakantie in dit hotel, geboekt met een touroperator. Dit hotel is mijn inziens niet gecheckt op zijn sterren en is het dan ook zeker niet waard. Twee sterren is een beter oordeel. Het zwembad heeft zo te zien geen zuiverings systeem en het water ziet er ook niet helder uit. De stoelen in het restaurant vallen bijna uit elkaar. Verder zijn de stoelen in het hele hotel ronduit slecht, loungebanken zou beter zijn. Light frisdrank niet aanwezig in dit hotel. Frisdranken zijn slecht; als je iets uit het frisdranken apparaat haalt heb je geen zekerheid wat je krijgt. De etiketten boven de drankenautomaat zijn niet betrouwbaar. De kamers zijn sinds de bouw niet meer onderhouden of verbouwd en zien er vervallen uit. Jaren 70-80 hotel. Zee is dichtbij. De plaats Achavari is op ca 2 km. Mooie tuin.

nooit meer

Nooit meer
3-7-2015

zogezegd een 4 sterren hotel? Het was niet eens een echt Hotel meer een bungalowpark zoals sunparks maar veel vuiler en wat moest dat van animatie voorstellen????Kids animatie (niet dat wij dit nu nodig hadden ,maar altijd leuk om is te gaan kijken dacht wij, daar één van onze dochters zelf ooit animatrices was in het buitenland voor Vlaamse kinderen ) Vergelijk dan eens met hotel messonghi beach die ook 4 sterren heeft en die deze wel verdienen zelfs 5 van mij krijgen

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2015

Blijf daar weg

Filip
1-7-2015

Daar geweest van 12 tot 26 juni 2015. Eerste indruk, mooi hotel. Kamers uitgeleefd en 1ste week niet gepoetst, geen nieuwe lakens en handdoeken.ijn 4 sterren zeker niet waard. Eten en drinken zeker niet goed. Ik heb zelfs metaal in mijn bord eten gevonden. Af en toe geen warm waten en/of elektriciteit. Acharavi ligt op 30-35 min. goed doorstappen en daar is ook niks te beleven. Vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in juni 2015

Mooie accomodatie

Will van Eekelen
27-10-2013

Hotel Almyros Natura is gelegen op ± 20 minuten lopen van Acharavi. Het is een rustige accomodatie met alles aanwezig wat in de reisgids (touroperator) aangegeven was. Een mooi zwembad en direct aan het strand (waterschoenen aanbevolen, niet overal zand ook kiezelstenen) De kamers zijn ondergebracht in huisjes welke in de tuin van het hotel staan. Het personeel (receptie, bar etc.) was vriendelijk en behulpzaam. In het hotel is een klein winkeltje gevestigd. Het schoonmaakpersoneel werkte volgens schema (zondag alleen huisvuil ophalen). De badkamer was verouderd. Badhanddoeken en linnengoed werden conform opgave reisgids verwisseld. Het eten was gevarieerd en uitgebreid. De prijs/kwaliteitverhouding was prima (we kregen waar voor ons geld).

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Direct aan het strand maar een verouderd complex

Agnes
29-9-2013

Almyros natura heeft een mooie ligging voor een strandvakantie. Waarschijnlijk in de beginjaren 4 gekregen maar nu waarschijnlijk 3.

De plussen: -mooie ligging aan strand, wel anderhalf uur met bus van Corfu stad verwijderd. Acharavi met taxi te bereiken voor 6 euro. -Groot zwembad met voldoende ligbedden. -Ligbedden ah strand tegen betaling van 5 euro per 2, per dag. -meeste personeel erg aardig.

De minnen. -Buffetten, ala all inclusive, veelal dezelfde smaak.Niet heel veel keuze. -Een dag beide erg ziek geweest na avondbuffet. De hele nacht braken en buikloop. Na dit de volgende dag gemeld te hebben werd hier totaal niet op gereageerd. Daarna alleen nog alleen gegeten wat duidelijk goed doorbakken was. -Uit de douche kwam roest gruis, waarschijnlijk door oude leidingen. -Maar 4 x kamer gepoetst en schone handdaoeken in 10 dagen. Andere dagen alleen prullebak geleegd.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Daar gaan we zeker weer heen!

G. Lubben
20-8-2013

Hotel Almyros Natura ligt gelijk aan het strand. Huisjes zijn prima. Vervanging handdoeken om de dag en bedden worden elke dag opgemaakt. Eten is dikke prima. 3x per dag heerlijk eten. Ook afwisselend. Animatie is zeer goed. Zowel voor volwassenen als de kinderen.

Zwembad is groot en er zijn genoeg ligbedden.

Acharavi dorp is ongeveer 20 min lopen via het strand. Dus het is handig dat je een auto of quad huurt. Dat kan de receptie allemaal voor je regelen, zeer behulpzaam.

Wij gaan er zeker nog een keer heen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Geen aanrader

Nancy Vancaeneghem
4-8-2013

Je betaalt voor een 4 hotel, terwijl je eigenlijk maar een acommodatie krijgt van 2. Kamers zijn niet proper en de accomodatie is heel basic. Ik zou er op zich geen probleem mee hebben moest dit hotel gekwalificeerd worden als een 2 hotel, maar het is een 4 en je betaalt uiteindelijk ook wel voor 4*. Het eten is eetbaar, maar hier stopt het bij. Het is all inclusive, maar ze laten je betalen voor stoelen aan het strand (10 euro per dag voor 4 stoelen + parasol), of een fles water (2 euro). Het personeel is wel super vriendelijk en behulpzaam. Ook het animatieteam doet zijn uiterste best; helaas moeten die mensen het ook doen en waarmaken met een minimum aan middelen. Heb het gevoel dat de Manager hier groot geld wil uithalen met een minimum aan middelen en ten koste van de klant. Dit hotel is voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Almyros Natura in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Almyros Natura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.