Hotel Pearl Bay

Hotel Pearl Bay
6,1

3 tips over Hotel Pearl Bay

Stefan, 16-9-2013

Pak het levensritme van de Grieken op en je zult genieten.

In de directe omgeving een aantal restaurants, onder andere bij de haven. Eten op z'n Grieks, heerlijk

Als je wat van het eiland wilt zien zul je een auto moeten huren.

Paula, 7-9-2013

Wij hebben voor de prive-jacuzzi iets meer betaal dan een standaardkamer, maar we hebben er elke avond ingezeten. Heerlijk na een dagje strand/scooterrijden.

Het dorpje zelf is niet groot, maar het heeft 4 uitstekende taverne's. Chios is niet afhankelijk van toerisme, dus erg goedkoop gegeten en gedronken. Helaas was er ' s avonds te weinig vertier, maar als je daar behoefte aan hebt zit je binnen 15 auto/scooterminuten in het hectische Chios-stad.

Trees Postma, 19-8-2012

Dit hotel is voor rustzoekers en als je iets van eiland wilt zien zeker aan te raden om een auto te huren.

Wij hebben zelf via Sunweb een Mastiekttour gemaakt wat erg mooi was.

We hebben een aantal aanbieders voor Pearl Bay voor je op een rij gezet: