Hotel Pearl Bay

8,6

5 reviews over Hotel Pearl Bay in het Nederlands

P.Bierings,
14-11-2018

Mensen die hier naar toe gaan moeten houden van het echte Griekse leven. Hier heerst rust. Wij gaan al 19 jaar naar Daskalopetra (Vrondados). Eerst naar Kyveli en nu voor het eerst naar Pearl Bay. Wij zijn altijd met een reisorganisatie gegaan en dan kom je in Kyveli. Dit jaar alles zelf geboekt, vlucht en Pearl Bay. In een woord fantastische appartement, geweldig ontbijt, en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ondergrondse parkeergarage. Prachtig zwembad en zelfs toezicht om kleine kinderen in de gaten te houden als de ouders liggen te zonnen en hun kinderen vergeten. Hierbij vergeleken is andere accommodatie compleet achterhaald.

Gereisd met partner in september 2018

Complex met uiterlijke schoonheden

Stefan
16-9-2013

We kregen appartement 208 en die had een klein bad maar wel met een massage/stortdouche. Dagelijks schone handdoeken. Het bed werd voldoende verschoond. Het bad had een verschuifbare douchewand. Het balkon lag aan de noordzijde dus bijna de gehele dag schaduw. Dat is lekker bij 30 graden. Zwembad en tuin zijn voorzien van genoeg ligbedden, loungesets, parasols etc. Drankjes kun je halen bij de poolbar, de minibar op de kamer of in de bar bij de receptie. Het complex heeft een parkeerkelder, dus je auto staat koel. De kamer en douchecel hebben een noodknop. De bediening, receptie, poolbar enz., werd verzorgd door vriendelijke dames die er allemaal goed uitzagen. Goed geholpen, neen. Omdat er geen waterboiler was kreeg ik het advies om het theewater maar in de koffiekan warm te maken. Ooit wel eens thee uit een koffiekan gedronken… Er was maar 1 broodmes dus ik mocht die van het ontbijtbuffet gebruiken… Niet alleen in de muren begonnen zich scheuren te vertonen maar ook in de service.

Gereisd met partner in september 2013

We waren gevallen voor de luxe kamers, met lekkere 2-persoons boxspring, luxe badkamer met bad en massage/stortdouche ( met verschuifbaar douchewand, dus geen natte vloer!), en prive-jacuzzi in de tuin. Het is wel mijn duurste vakantie ooit in Griekenland, maar je krijgt wel waar voor je geld. Wij hadden het geboekt als appartement, met eigen keukenblokje, maar we gebruikten het als hotelkamer. Je kon immers voor 7 euro p.p.p.d gebruik maken van een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.Het zwembad en tuin is mooi aangelegd, met genoeg ligbedden en loungesets, parasols etc. Het zwembad is wel in gebruik als poolbar, dus vooral 's middags komen er ook lokale grieken. Dan lagen wij meestal op een van de mooie stranden van Chios. ' s avonds ging de poolbar bij weinig/geen gasten dicht, dus geen nachtelijke feestjes meegemaakt.Drankje kun je dan halen uit minibar of in de bar bij de receptie. De vriendelijke dames zijn multi-inzetbaar. Overal goede open wifi ontvangst, computer, tv en airco.

Gereisd met partner in augustus 2013

Viel erg tegen

peterbeej
6-8-2013

Dit hotel kozen we vanwege ze extreem goede reviews. Wij zijn Griekenland liefhebbers en vonden dit hotel erg tegenvallen. Geen hartelijke ontvangst, maar een bijna Amerikaanse aanpak met meisjes bij de receptie die heel goed Engels spreken, maar verder erg onpersoonlijk zijn. Wij hebben de hele week de vloer in de badkamer moeten aandweilen doordat er geen douchegordijn was. Zelf een trekker gekocht, personeel deed er niets aan. Of er ook een ontbijt werd aangeboden is ons niet verteld. Op het terras ontbreekt een parasol en bij het zwembad zijn er veel te weinig. Kamers met zeezicht laten een paar centimeter zee zien tussen de huizen door. Kamers met zicht op zwembad moeten rekening houden met wekelijke poolparty op woensdag. Mensen met honden werden toegelaten in de hotelkamers. Postitief: uitstekende bedden, uitstekend wifi netwerk, goede schoonmaak, veel privacy op eigen terras.

Gereisd met partner in juli 2013

Geweldig appartement

Trees Postma
19-8-2012

Het appartement is nieuw en bij de bouw zijn er goede materialen gebruikt waardoor alles er perfect uit zag. Ruime kamer, zeer luxe douche,kleine prive jacuzzi op eigen terras en tevens gratis wifi eigen pc en flatscreen op de kamer.

Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam!

De ligging is direct aan een klein haventje en het strand.

Het dorpje stelt niet veel voor maar er is 1 taverna waar je heerlijk kunt eten. Bushalte is voor de deur en ook een taxi is goed te doen naar Chios stad.

Gereisd met partner in juni 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Pearl Bay voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pearl Bay in Vrondados, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pearl Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.