Hotel Pearl Bay

9.4Fenomenaal

6 reviews over Hotel Pearl Bay

• 2019
    10paul Bierings14-10-2019

Dit hotel is pure verwennerij

Er is maar een ding dat je moet weten. Je krijgt hier echt waar voor je geld en fantastisch personeel. Alles tot in de puntjes verzorgt en er is zelfs bij het zwembad een toezichthouder die de kinderen in het oog houdt. Heerlijke bedden waar je als een prins op slaapt. Bij aankomst een fles wijn ter verwelkoming en een schaal met fruit.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9P.Bierings14-11-2018

Mensen die hier naar toe gaan moeten houden van het echte Griekse leven. Hier heerst rust. Wij gaan al 19 jaar naar Daskalopetra (Vrondados). Eerst naar Kyveli en nu voor het eerst naar Pearl Bay. Wij zijn altijd met een reisorganisatie gegaan en dan kom je in Kyveli. Dit jaar alles zelf geboekt, vlucht en Pearl Bay. In een woord fantastische appartement, geweldig ontbijt, en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ondergrondse parkeergarage. Prachtig zwembad en zelfs toezicht om kleine kinderen in de gaten te houden als de ouders liggen te zonnen en hun kinderen vergeten. Hierbij vergeleken is andere accommodatie compleet achterhaald.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

6Stefan16-09-2013

Complex met uiterlijke schoonheden

We kregen appartement 208 en die had een klein bad maar wel met een massage/stortdouche. Dagelijks schone handdoeken. Het bed werd voldoende verschoond. Het bad had een verschuifbare douchewand. Het balkon lag aan de noordzijde dus bijna de gehele dag schaduw. Dat is lekker bij 30 graden. Zwembad en tuin zijn voorzien van genoeg ligbedden, loungesets, parasols etc. Drankjes kun je halen bij de poolbar, de minibar op de kamer of in de bar bij de receptie. Het complex heeft een parkeerkelder, dus je auto staat koel. De kamer en douchecel hebben een noodknop. De bediening, receptie, poolbar enz., werd verzorgd door vriendelijke dames die er allemaal goed uitzagen. Goed geholpen, neen. Omdat er geen waterboiler was kreeg ik het advies om het theewater maar in de koffiekan warm te maken. Ooit wel eens thee uit een koffiekan gedronken… Er was maar 1 broodmes dus ik mocht die van het ontbijtbuffet gebruiken… Niet alleen in de muren begonnen zich scheuren te vertonen maar ook in de service.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Paula07-09-2013

luxe kamers, mooi zwembad, vriendelijk personeel

We waren gevallen voor de luxe kamers, met lekkere 2-persoons boxspring, luxe badkamer met bad en massage/stortdouche ( met verschuifbaar douchewand, dus geen natte vloer!), en prive-jacuzzi in de tuin. Het is wel mijn duurste vakantie ooit in Griekenland, maar je krijgt wel waar voor je geld. Wij hadden het geboekt als appartement, met eigen keukenblokje, maar we gebruikten het als hotelkamer. Je kon immers voor 7 euro p.p.p.d gebruik maken van een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.Het zwembad en tuin is mooi aangelegd, met genoeg ligbedden en loungesets, parasols etc. Het zwembad is wel in gebruik als poolbar, dus vooral 's middags komen er ook lokale grieken. Dan lagen wij meestal op een van de mooie stranden van Chios. ' s avonds ging de poolbar bij weinig/geen gasten dicht, dus geen nachtelijke feestjes meegemaakt.Drankje kun je dan halen uit minibar of in de bar bij de receptie. De vriendelijke dames zijn multi-inzetbaar. Overal goede open wifi ontvangst, computer, tv en airco.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 3peterbeej06-08-2013

Viel erg tegen

Dit hotel kozen we vanwege ze extreem goede reviews. Wij zijn Griekenland liefhebbers en vonden dit hotel erg tegenvallen. Geen hartelijke ontvangst, maar een bijna Amerikaanse aanpak met meisjes bij de receptie die heel goed Engels spreken, maar verder erg onpersoonlijk zijn. Wij hebben de hele week de vloer in de badkamer moeten aandweilen doordat er geen douchegordijn was. Zelf een trekker gekocht, personeel deed er niets aan. Of er ook een ontbijt werd aangeboden is ons niet verteld. Op het terras ontbreekt een parasol en bij het zwembad zijn er veel te weinig. Kamers met zeezicht laten een paar centimeter zee zien tussen de huizen door. Kamers met zicht op zwembad moeten rekening houden met wekelijke poolparty op woensdag. Mensen met honden werden toegelaten in de hotelkamers. Postitief: uitstekende bedden, uitstekend wifi netwerk, goede schoonmaak, veel privacy op eigen terras.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Trees Postma19-08-2012

Geweldig appartement

Het appartement is nieuw en bij de bouw zijn er goede materialen gebruikt waardoor alles er perfect uit zag. Ruime kamer, zeer luxe douche,kleine prive jacuzzi op eigen terras en tevens gratis wifi eigen pc en flatscreen op de kamer. Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam! De ligging is direct aan een klein haventje en het strand. Het dorpje stelt niet veel voor maar er is 1 taverna waar je heerlijk kunt eten. Bushalte is voor de deur en ook een taxi is goed te doen naar Chios stad.

Gereisd met partner in juni 2012

Hotel Pearl Bay info