Appartement Kyveli

66 reviews over Appartement Kyveli in het Nederlands

Weer heerlijk!

Annemieke
23-7-2010

Weer een heerlijke vakantie in Kyveli.

De parasols en stoelen zijn inmiddels vervangen door nieuwe!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prima appartement

Paul en Eva
20-6-2010

Appartement en personeel van Kyveli is prima, de ligging echter is niet aantrekkelijk om van daaruit te fietsen of te wandelen: verkeersweg en aaneengesloten bebouwing naar Chiosstad en de weg naar het noorden is behoorlijk steil.

Karfas of Limnionas is dan een betere optie maar wel toeristischer.

Gereisd met partner in juni 2010

Prima appartement en prachtig eiland

Paul en Eva
20-6-2010

Accomodatie en personeel van Kyveli is prima, de ligging echter tussen een verkeersweg en bergrug is niet aantrekkelijk om van daaruit te fietsen of te wandelen: naar Chiosstad aaneengesloten bebouwing en verkeer en de weg naar het noorden behoorlijk steil. Voor wandelaars en fietsers is Karfas of Limnionas een betere keus, maar wel toeristischer.

Gereisd met partner in mei 2010

prachtige accomodatie

Sieta en Kees
11-5-2010

een echte aanrader is appartement 65. Een fantastisch uitzicht op zee en de mooie tuin terwijl je nauwelijks last hebt van de straatgeluiden.

's Avonds kan het wel wat onrustig zijn op het tegenoverliggende parkeerterrein, vooral jongeren op motors maken graag indruk op de toeristen. Beetje vermakelijk wel.....

Gereisd met partner in mei 2010

Heerlijk rustig appartementencomplex, wel aan een wat drukkere weg + haventje aan de overkant gelegen. Schoon & ruim 2 kamerappartement geboekt met ruim balkon. 3 (smakelijke) tavernas in de buurt, supermarkt en bakkertje om de hoek. Met de bus is juist een aanrader, heen en terug kost een prikkie. Bij ons was het zwembad netjes & onderhouden.

Gereisd met partner in augustus 2008

Paradijs

Annemieke
13-1-2010

Wij gaan dit jaar voor de 3e keer naar Hotel Kyveli. (met 2 kinderen van 4 en 6 jaar)

Het is daar echt een paradijs. Voor kinderen ook erg leuk want ze hebben daar een leuk kinderbad (wat op fotos in de reisgidsen helaas niet te zien is). Zal binnenkort wat fotos op zoover zetten. Aan de overkant een heerlijk strandje. Om de hoek een supermarkt(je), groente/fruitwinkel/bakkertje!!

In ieder geval 3 goede tavernes dichtbij waarvan Giannis SUPERRRR!!!!!

Inderdaad de parasols en lamp moeten gemaakt worden en heb dat de eigenaar via mail laten weten (als niemand dat doet..!!) Wil je een echte griekse vakantie tussen de grieken is dit echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Kan veel beter

Van Ravestyn
5-9-2009

Wij ( 2 volw. en 3 kinderen ) zaten in het oude gedeelte, badkamer was aan renovatie toe . Dampkap met plakband aan elkaar en kookplaat nodigde niet uit om te koken, verschrikkelijk veel lawaai van zwembadpomp 24/24U en van naastliggend bouwwerk vanaf 7 u. Zwembad niet onderhouden, lamp nog steeds niet hersteld en een veeeeeel te hoog chloorgehalte.Parasols en ligbedden zijn allemaal stuk en versleten.15 Jaar geleden waren wij er ook , toen was alles dik in orde het is duidelijk dat hier de motivatie zoek is , of is het hier ook criesis

Chios is een mooi eiland met veel rust en heerlijk water

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

lekker om bij tekomen.

johan simonis
20-6-2009

het aprtement was prima.

wij hadden een 2 kamer apt. op de beganegrond (nr.75)

alles was naar wens wat het apartement betreft.

min punt was het zwembad,met name de onderhoud van het bad zelf.

wijzelf waren vaak bezig met het verwijderen van troep uit het zwembad.

de buitenbar was alleen in het hoogseizoen open indien er animo was.........

de plaats daskalopetra is een rustige plek ,als je iets nodig hebt ben je met een scooter binnen 10 min.in chiosstad.

bij de receptie hebben ze de openingstijden van alle winkels etc..dus...wat kan er nog fout gaan.

het is geen uitgaansplaats, maar boven in het dorp heb je een mooie loungebar waar vooral griekenzelf komen.

wij hadden ondanks de "stilte", een top vakantie.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Ideaal als je de rust zoek

Karin Natrop
13-5-2009

Wij (2 vriendinnen met 2 kinderen van 12 en 15 jaar) waren hier eind april, begin mei 2009. Op het appartementencomplex is niets aan te merken. Wij hadden zelfs een ligbad. In het zwembad hing er een lamp los en de tegels waren wel een beetje vies.

Het komplex ligt aan het kleine haventje en stand. Er zijn weinig restaurants en een ienieminimarkt. Een auto is wel aan te raden. Je kunt wel met de bus naar Chios stad maar terug ligt het wat ingewikkelder. Voor 4 personen ben je echter met de taxi net zo veel kwijt (6 euro) als voor de bus. In de stad zijn de winkels tot 14 uur open met uitzondering van 2 dagen dan is het ook nog van 16 uur tot 20 uur open. Een bustrip over het eiland (Noordtoer of de Mastiektoer) is erg leuk. Chios is een mooi eiland maar een tweede keer zouden wij voor een verblijf kiezen voor het plaatsje Karfas. Dat heeft net iets meer. De plaatsjes Pyrgi en Mesta moet je zien!

Gereisd met vrienden in mei 2009
2008

Goede uitvalsplek voor prachtig eiland

Marijke
27-12-2008

App. top, mooi, ruim en schoon met (in ons geval ) fantastische uitzicht.

Gereisd met vrienden in september 2008

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kyveli in Vrondados, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kyveli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.