Appartement Kyveli

66 reviews over Appartement Kyveli in het Nederlands

heerlijk rustig appartementen complex

Pieter en Karin
21-8-2011

Voor de Griekenland liefhebbers die toch rust willen in de zomer is Chios een prima alternatief. De appartementen zijn ruim en schoon en de mensen zijn zeer vriendelijk. Als je meer wilt dan alleen strand (op 100 m van het app), dan is een auto onmisbaar. Het complex zelf ligt direct aan het haventje met 4 restaurants in de directe omgeving: 3 aan het strandje en 1 in het dorp aan de hoofdweg: Peirasmos. Er komen hier ook veel lokale mensen en dat is meestal een goed teken. Dat klopt helemaal, we hebben hier heel erg goed gegeten! Goeie kok en vriendelijke mensen!

Gereisd met partner in augustus 2011

heerlijk genieten van een autentiek Griekenland

fam. Rozestraten
13-8-2011

Net terug van 2 weken weken Kyvelli. Appartement was prima, lekker ruim en rustig. Inrichting van appartement wat sober, maar dat zijn we wel gewend in Griekenland. Prima zwembad. Zee aan de overkant van de straat, met prachtig helder water. Toeristen in Chios waren voornamelijk de Grieken zelf. Heerlijk, relaxte vakantie gehad, zeker een aanrader voor Griekenlandliefhebbers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

prachtig, voor griekse begrippen luxe appartement

fam. van der Mark
12-8-2011

Net terug van een weekje Kyvelli in Daskalopetra.

Appartementencomplex ligt tegenover prachtig vissershaventje

Er is een smal 'boulevardje' waar je heerlijk en sfeervol kunt eten aan de zee

(3 restaurants).

Er is een kiezelstrand dus het is handig om zwemschoentjes mee te nemen.

Er zijn namelijk maar een aantal zandstranden, die bij Karfas vonden wij leuk.

niet te druk, wel ligbedjes en aantal eettentjes.

Met de auto is het eiland prima te verkennen, je komt overal wel mooie baaitjes of een authentiek Grieks plaatsje tegen.

Zwembad bij appartement is heerlijk en netjes, foto geeft verkeerd beeld.

ligt nnamelijk in mooie tuin met uitzicht op de imposante bergen

Ons appartement (in bijgebouw) was superdeluxe voor griekse begrippen.

Badkamer met bad/douche en een grote wastafel, schoon toilet

Prima bedden en elke dag schoonmaak plus handdoekwissel (behalve op zondag)

Kortom een aanrader voor de Griekenlandliefhebber

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Voor herhaling vatbaar...

Van Dijk
1-8-2011

Kyveli is een prima hotel/app. complex aan het kleine haventje in het dorpje Daskolapetra. Het complex is ietwat gedateerd en dan met name de entree en de kmr. app.-en in het hoofdgebouw. De medewerkers zijn verder vriendelijk en behulpzaam als je hen wat vraagt. In de directe omgeving kan je prima uiteten voor een redelijke prijs. Vanuit Kyveli kan je met een auto (noodzakelijk) of scooter prima de omgeving verkennen. Chios is niet toeristisch en heeft nog veel authentieke plekken. Aanraders: Strand van Lithi, kloosterroute door de bergen, mastiekdorpen, verschillende baaien in het westen en zuiden en het prachtige dorpje La(n)gada (ten noorden van Daskolapetra). Een prima bestemming dus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Mooi complex

Paul
6-7-2011

Het app complex ligt, gescheiden door een nogal drukke weg naar Chios stad, aan een klein en leuk haventje. In hoofdgeb zijn meerdere app maar dus vlak aan de weg gelegen waar met name de met doodsverachting scheurende motorbest. overlast kunnen bezorgen. Voor rust moet je als voorkeur een van nieuwe gebouwen opgeven gelegen aan de mooi verzorgde tuin. Wij zaten in 63 en 64 en met een prachtig uitzicht, zowel op tuin en zee. Ruime app met eenvoudige maar wat ons betreft volledige inrichting en groot balkon. Het zwembad is vrij groot. Nieuwe niet verstelbare ligstoelen zijn vreselijk. Kyvelli is verder een prima complex voor de rustzoeker op het mooie en niet toeristische Chios. Heerlijk eten bij Gr restaurant Pareimos met de vriendelijk eigenaar Jannis en zijn familie. (rechtsaf na ong 300 m) Bakkertje en mini markt op 200m. Auto of scooter een must. Chios stad vonden wij niks, griekse chaos en herrie. Mooie mastiekdorpjes in zuiden en landschap in Noorden. Kortom prima vakantie.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Rustig gelegen.

nee
9-5-2011

Mooi appartementen complex ongeveer 10km van Chios stad.

In het vroege voorjaar kan het koud en vochtig zijn geen aanrader.

Er is geen verwarming,maar dekens voldoende.

Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in januari 2011

onbedorven

Fam Mol
3-9-2010

Kyveli is een heerlijke plek om naar toe te gaan wanneer je een rustige plek wilt, niet toeristisch en je een netjes, maar eenvoudig ingericht appartement prima vindt. Wij verbleven met onze 3 kinderen (14, 12, 10 jaar) drie weken in Kyveli en hebben genoten. Het personeel was niet opdringerig, maar erg behulpzaam wanneer je iets vroeg. De kinderen mochten ook 's avonds in het zwembad, als ze maar rustig waren. De airco in het appartement (in alle drie de kamers) werkte goed (en dat was fijn bij ruim 40 graden...).

Handdoeken werden elke dag (op zondag na) verwisseld, lakens eens per week, de schoonmaak op zich was heel sumier. We hebben erg goed gegeten in het restaurantje Peirasmos. Chios is een prachtig eiland. Het viel ons op dat het er zo schoon is en er is veel te zien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Prettige en rustge plek

Joost
27-8-2010

Mooie accomodatie. Vriendelijk personeel. Dicht bij 2 stranden en restaurants. Nog niet te toeristisch.

Gereisd met partner in augustus 2010

Heerlijke plek

Rob Bronsema
20-8-2010

Appartement is voortreffelijk. Rustige omgeving. Vriendelijk personeel.Gelukkig niet toeristisch. Net terug met onze kinderen 15 en 19. een minpuntje, de schoonmaak had beter gemogen. Prachtig eiland, prachtige mensen. Laten we hopen dat dit zo blijft, niet zoals Kreta of Rhodos.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Voor herhaling vatbaar

J.L.
27-7-2010

Voor de eerst keer op Chios, 10 dagen in een 3-kamerappartement in Kyveli gezeten.

De airco in alle kamers van het appartement is heerlijk bij temperaturen buiten van 35 graden! De kamers zijn ruim en netjes. TV in de kamer met 1 nederlandstalige zender (BVN). Kamers wel vrij gehorig, vooral als buren met hakken op de plavuizen lopen of meubels verschuiven.

Ook vonden wij dat de schoonmaakster (ook met hakken!) nogal vroeg aan de gang ging. Zij schuift al vroeg met meubels en ze stond een keer om 9:15 in onze slaapkamer.

De ligging is best goed, een mooi strand met ligbedden op 400 meter (richting Chios stad). De busverbindingen zijn goed (overal 1,50 euro per rit).

Er zijn diverse restaurants in de omgeving. Aanrader is "Peirasmos", tegenover de minimarkt; goed en goedkoop. De drie naast elkaar gelegen restaurants aan de andere kant van Kyveli vielen tegen, ook al heb je uitzicht op zee.

Voor ons is Kyveli voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kyveli in Vrondados, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kyveli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.