Appartement Kyveli

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag19°8°
Appartement Kyveli

10 reviews over Appartement Kyveli in het Nederlands

Kyveli ligt aan een erg drukke weg tot avonds laat hoor je brommers voorbij rijden, de mini markt is zeker erg mini, ook erg duur, naast Kyveli wel een bakker op 250 meter lopen. De 3 kamer appartementen waren voor Griekse begrippen ruim. ,Personeel was vriendelijk en behulpzaam, als je om een koffie apparaat vroeg stond hij dezelfde dag in huis, waterkokers hebben ze niet. Toen wij in Daskalopetra kwamen 17juni waren er maar 2 tavernes open 29 juni ging er nog een taverne open. Aantal gasten in Kyveli was erg weinig nieuwe gedeelte stond zowat leeg. Het schoonmaken bestond uit emmertjes legen en huiskamer vegen, wisseling van handdoeken 3 x in de 15 dagen. Ik moest zelf het zwembad met visnet schoon vissen om een verfrissende duik te kunnen nemen.

Gereisd anders in juni 2013
2007

Wij zijn net terug van een heerlijke week vakantie op het eiland Chios. We zaten (2 kids + 2 volw.) in een 2 kamerapp. in het nieuwe gedeelte met uitzicht op de mooie tuin + stukje zee. Ook is er een prima zwembad aanwezig. Iedere dag(behalve zondag) werd er schoongemaakt en kregen we schone handdoeken en beddegoed. Vrondados is een mooi havendorpje met zijn goeie rest. Nikh Zannikoy(lage pr.) en Aqua(hoge prijs)en nog 1 aan het strand (gemidd.prijs)

Met de gehuurde auto hebben we het hele eiland bekeken. Wij vonden Chios en Kyvelli en de chioten erg leuk en denken zeker nog eens terug te komen!

Gereisd anders in mei 2007
2006

Appt

B&W
20-10-2006

Appt. Kyveli op Chios ligt op plm. 10 minuten rijden van Chios stad. Mooie, ruime appt, met airco in woon- en slaapkamer zonder extra betaling. Op plm 50 m van het keienstrand. De rest. zijn beperkt, maar de Grieken eten er zelf! Appt waren niet echt schoon. Ri Chios stad licht links een geweldig Italiaans rest. Echte aanrader. Links van Kyveli zijn drie rest, waarvan 1 alleen 's avonds open. De aanrader van het hotel (rechts, schuin t.o. supermarktje) vonden wij niets. Erg rustig.

Gereisd anders in oktober 2006

Rustig appartementen/hotelcomplex

Ed, Hélène & Lars
5-9-2006

Rustig appartementen/hotelcomplex.

Wij waren er eind mei begin juni.

Wij hadden een 3 kamer app. in 't oude gedeelte. Het veel mooiere nieuwe gedeelte heeft alleen 2 kamer appartementen. Zwembad was OK maar mocht wel wat vaker schoongemaakt worden, geldt ook voor kinderbadje.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Omgeving is prachtig. Wel 'n aanrader.

Gereisd anders in september 2006

We hebben erg genoten van zon, zee, appartement en zwembad. Lekker eten bij de diverse taverna's. Alleen jammer dat er weinig winkeltjes in de omgeving waren. Een goed teken is dat hier ook veel grieken vakantie vieren

Gereisd anders in juli 2006
2005

niets aan vorige schrijvers toe te voegen was uitstekende vakantie, maar laat ze toch eens wat aan katten en hondenbeheer doen(steriliseren die hap)

weet iemand, hoe het met die lamme witte kater is afgelopen ik droom nog steeds van hem.

Gereisd anders in oktober 2005

We hebben een weekje genoten van deze prima appartementen. We zaten in het nieuwe deel achterin. Appartementen zijn gloednieuw, ruim en heel schoon. Fraai ingericht en zelfs een ligbad in de grote badkamer. Elke dag schone handdoeken (behalve op zondag). Zeer vriendelijk personeel. Je gaat hier echt heen voor de rust. Als je wat wil zien moet je beslist een auto huren.

Gereisd anders in augustus 2005

Agnes

Mijn dochter en ik hebben een geweldige vakantie gehad in Kyveli, waar wij een heerlijk ruim 2 kamerappartement met ruim balkon hadden. In Daskalopetra geniet je nog van de Griekse sfeer en vriendelijke mensen. De wegen op Chios zijn prima.Het zuidelijke gedeelte kan je goed per scooter verkennen. Het noorden met de auto.De mystiektour met de bus is ook echt een aanrader!

Gereisd anders in juni 2005

Mei 2005: de zeer positieve beoordelingen uit eerdere jaren (2001 t/m 2004) gelden wat ons betreft nog steeds. Daarom slechts wat informatie ter aanvulling. Vroeg in het seizoen (meivakantie 2005) zijn nog niet alle tavernes geopend. De eenvoudige dorpse taverne met de blauwe ramen tegenover de groentewinkel (hotel uit en dan naar rechts) is ons zeer goed bevallen. Voor gezinnen met jonge kinderen: bij het kiezelstrand (hotel uit en dan naar links) is een speeltuintje. In het park in Chios-Stad (goed bereikbaar met de "stadsbus"; ca. 10 min; 1 euro p.p.) is ook een leuke speeltuin.

Gereisd anders in mei 2005
2004

Rustig plaatsje, nog authentiek ( bv

dirk
13-8-2004

Rustig plaatsje, nog authentiek ( bv. geen souvenirwinkels), keienstrand, goed voor rustige vakantie, goed strand op ca. 10 km karfas goed bereikbaar met bus of taxi, hele goeie taverne vlak aan het strand, hele ruime kamers, zwembad werd wel slecht onderhouden

Gereisd anders in augustus 2004

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kyveli in Vrondados, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kyveli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.