Appartement Kyveli

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag16°12°
Appartement Kyveli

6 reviews over Appartement Kyveli in het Nederlands

heerlijk genieten van een autentiek Griekenland

fam. Rozestraten
13-8-2011

Net terug van 2 weken weken Kyvelli. Appartement was prima, lekker ruim en rustig. Inrichting van appartement wat sober, maar dat zijn we wel gewend in Griekenland. Prima zwembad. Zee aan de overkant van de straat, met prachtig helder water. Toeristen in Chios waren voornamelijk de Grieken zelf. Heerlijk, relaxte vakantie gehad, zeker een aanrader voor Griekenlandliefhebbers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

prachtig, voor griekse begrippen luxe appartement

fam. van der Mark
12-8-2011

Net terug van een weekje Kyvelli in Daskalopetra.

Appartementencomplex ligt tegenover prachtig vissershaventje

Er is een smal 'boulevardje' waar je heerlijk en sfeervol kunt eten aan de zee

(3 restaurants).

Er is een kiezelstrand dus het is handig om zwemschoentjes mee te nemen.

Er zijn namelijk maar een aantal zandstranden, die bij Karfas vonden wij leuk.

niet te druk, wel ligbedjes en aantal eettentjes.

Met de auto is het eiland prima te verkennen, je komt overal wel mooie baaitjes of een authentiek Grieks plaatsje tegen.

Zwembad bij appartement is heerlijk en netjes, foto geeft verkeerd beeld.

ligt nnamelijk in mooie tuin met uitzicht op de imposante bergen

Ons appartement (in bijgebouw) was superdeluxe voor griekse begrippen.

Badkamer met bad/douche en een grote wastafel, schoon toilet

Prima bedden en elke dag schoonmaak plus handdoekwissel (behalve op zondag)

Kortom een aanrader voor de Griekenlandliefhebber

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Voor herhaling vatbaar...

Van Dijk
1-8-2011

Kyveli is een prima hotel/app. complex aan het kleine haventje in het dorpje Daskolapetra. Het complex is ietwat gedateerd en dan met name de entree en de kmr. app.-en in het hoofdgebouw. De medewerkers zijn verder vriendelijk en behulpzaam als je hen wat vraagt. In de directe omgeving kan je prima uiteten voor een redelijke prijs. Vanuit Kyveli kan je met een auto (noodzakelijk) of scooter prima de omgeving verkennen. Chios is niet toeristisch en heeft nog veel authentieke plekken. Aanraders: Strand van Lithi, kloosterroute door de bergen, mastiekdorpen, verschillende baaien in het westen en zuiden en het prachtige dorpje La(n)gada (ten noorden van Daskolapetra). Een prima bestemming dus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Weer heerlijk!

Annemieke
23-7-2010

Weer een heerlijke vakantie in Kyveli.

De parasols en stoelen zijn inmiddels vervangen door nieuwe!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Paradijs

Annemieke
13-1-2010

Wij gaan dit jaar voor de 3e keer naar Hotel Kyveli. (met 2 kinderen van 4 en 6 jaar)

Het is daar echt een paradijs. Voor kinderen ook erg leuk want ze hebben daar een leuk kinderbad (wat op fotos in de reisgidsen helaas niet te zien is). Zal binnenkort wat fotos op zoover zetten. Aan de overkant een heerlijk strandje. Om de hoek een supermarkt(je), groente/fruitwinkel/bakkertje!!

In ieder geval 3 goede tavernes dichtbij waarvan Giannis SUPERRRR!!!!!

Inderdaad de parasols en lamp moeten gemaakt worden en heb dat de eigenaar via mail laten weten (als niemand dat doet..!!) Wil je een echte griekse vakantie tussen de grieken is dit echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Kan veel beter

Van Ravestyn
5-9-2009

Wij ( 2 volw. en 3 kinderen ) zaten in het oude gedeelte, badkamer was aan renovatie toe . Dampkap met plakband aan elkaar en kookplaat nodigde niet uit om te koken, verschrikkelijk veel lawaai van zwembadpomp 24/24U en van naastliggend bouwwerk vanaf 7 u. Zwembad niet onderhouden, lamp nog steeds niet hersteld en een veeeeeel te hoog chloorgehalte.Parasols en ligbedden zijn allemaal stuk en versleten.15 Jaar geleden waren wij er ook , toen was alles dik in orde het is duidelijk dat hier de motivatie zoek is , of is het hier ook criesis

Chios is een mooi eiland met veel rust en heerlijk water

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kyveli in Vrondados, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kyveli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.