Appartement Kyveli

6 reviews over Appartement Kyveli in het Nederlands

ruim, maar sober ingericht

Corina
29-7-2014

Het appartement is voor Griekse begrippen zeer ruim. Alleen het hoognodige is aanwezig. Er is geen koffiezetapparaat of fohn aanwezig. Receptie sluit om 22.30 uur. De deur gaat dan op slot. De gasten krijgen een eigen sleutel om binnen te komen. Het is mogelijk om een ontbijt (buffet) te gebruiken. Zag er niet aantrekkelijk uit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Rustig eiland, perfecte lokatie.

Fam. Zorko
9-9-2013

Perfecte ligging tegenover haventje en strand. Klein plaatsje maar alles wat je nodig hebt is er, 4 tavernes, 1 bakker en een minimarkt. Bus stopt voor de deur, 15 min naar Chios stad waar grotere/goedkopere supermarkten zijn en volop restaurants. Strand gezellig, met veel Griekse families, vooral in het weekend veel bedrijvigheid. De driekamer appartementen zijn basic maar wel zeer ruim, zelden zoveel ruimte gehad in de Griekse appartementen. Wifi bij de receptie en het zwembad, erg fijn voor de kids. Al met al een perfecte plek voor de echte Griekenland liefhebber die niet veel behoefte heeft aan luxe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Redelijk tot goed

Ari
21-7-2012

Wij verbleven in een driekamer app. Groot en met prachtig zeezicht. De app zijn gedateerd en de inrichting van de keuken is zeer beperkt. Wij zaten in het oude gedeelte. Het nieuwe gedeelte (bij het zwembad) zou beter en mooier zijn. Strand dichtbij en niet te druk. Met eigen auto veel dingen te zien op het eiland. De Minimarkt stelt niets voor. Om boodschappen te doen moet je echt naar Chios-stad met de bus.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

onbedorven

Fam Mol
3-9-2010

Kyveli is een heerlijke plek om naar toe te gaan wanneer je een rustige plek wilt, niet toeristisch en je een netjes, maar eenvoudig ingericht appartement prima vindt. Wij verbleven met onze 3 kinderen (14, 12, 10 jaar) drie weken in Kyveli en hebben genoten. Het personeel was niet opdringerig, maar erg behulpzaam wanneer je iets vroeg. De kinderen mochten ook 's avonds in het zwembad, als ze maar rustig waren. De airco in het appartement (in alle drie de kamers) werkte goed (en dat was fijn bij ruim 40 graden...).

Handdoeken werden elke dag (op zondag na) verwisseld, lakens eens per week, de schoonmaak op zich was heel sumier. We hebben erg goed gegeten in het restaurantje Peirasmos. Chios is een prachtig eiland. Het viel ons op dat het er zo schoon is en er is veel te zien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Heerlijke plek

Rob Bronsema
20-8-2010

Appartement is voortreffelijk. Rustige omgeving. Vriendelijk personeel.Gelukkig niet toeristisch. Net terug met onze kinderen 15 en 19. een minpuntje, de schoonmaak had beter gemogen. Prachtig eiland, prachtige mensen. Laten we hopen dat dit zo blijft, niet zoals Kreta of Rhodos.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Voor herhaling vatbaar

J.L.
27-7-2010

Voor de eerst keer op Chios, 10 dagen in een 3-kamerappartement in Kyveli gezeten.

De airco in alle kamers van het appartement is heerlijk bij temperaturen buiten van 35 graden! De kamers zijn ruim en netjes. TV in de kamer met 1 nederlandstalige zender (BVN). Kamers wel vrij gehorig, vooral als buren met hakken op de plavuizen lopen of meubels verschuiven.

Ook vonden wij dat de schoonmaakster (ook met hakken!) nogal vroeg aan de gang ging. Zij schuift al vroeg met meubels en ze stond een keer om 9:15 in onze slaapkamer.

De ligging is best goed, een mooi strand met ligbedden op 400 meter (richting Chios stad). De busverbindingen zijn goed (overal 1,50 euro per rit).

Er zijn diverse restaurants in de omgeving. Aanrader is "Peirasmos", tegenover de minimarkt; goed en goedkoop. De drie naast elkaar gelegen restaurants aan de andere kant van Kyveli vielen tegen, ook al heb je uitzicht op zee.

Voor ons is Kyveli voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kyveli in Vrondados, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kyveli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.