Appartement Kyveli

VAKANTIE VAN ONS LEVEN

Nico.Anneke & Jarno
17-10-2008

Geweldige vakantie gehad.

Mooi ruime appartement, goede bedden, airco en goed sanitair.

Schoonmaak iedere dag, schone lakens iedere dag en door super aardig personeel.

Geweldig (en rustig) strand en restaurant peirasmos was voor ons het echte griekse leven.

Vriendelijke en gastvrije bevolking, kortom een mooie plek.

Minpunt(je): weinig winkels en een pinautomaat die niet echt dichtbij was.

Voor de rest, als je echt tussen de grieken (en griekse mentaliteit wil zitten) zit je hier goed.

De beruchte drukke weg valt reuze mee (zie filmpjes op youtube).

Mastiektour is een aanrader. Een mooie gelegenheid Chios te leren kennen.

Gereisd familie in juli 2008

Viel wel tegen

Ronald
10-10-2008

Appartement zat aan erg drukke weg.

Brommers, scooter en auto's waren zeer luidruchtig en tot laat in de avond/nacht te horen.

Inrichting kamers oudbollig en toe aan onderhoud.

Zo ook het zwembad, alle verlichting hing in het water.

Viel tegen. Eiland ook erg saai, waterpark al dicht.

Gereisd familie in september 2008

Aandachtspuntje....

Ans Portengen
28-9-2008

De ligging op enkele passen van zee is geweldig. Ware het niet dat er een nare weg vlak langs loopt wat nog niet zo erg is. De Griekse jeugd houdt daar aan het einde van de weg hun hangplek en rijden de hele avond met scooters zonder uitlaat of met kapotte uitlaat heen en weer. En dat is jammer van die mooie plek. Verder was de inrichting qua bestek zeer minimaal. Verder hebben wij een heerlijke tijd gehad! Ik ben nog op zoek naar Angelien en Ymme uit Bergen op Zoom, wie kan mij hun (email)adres doen toekomen? Zij waren gelijk met ons op deze plek.

Gereisd familie in september 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Kyveli voor je op een rij gezet:

Ons zoontje van 7jaar heeft zijn schouder lelijk opengesneden aan een kapotte tegel in het zwembad (onder de waterlijn). Hiervoor was bezoek aan de EHBO nodig. Tijdens ons verblijf was ook de onderwater-verlichting los gelaten uit de behuizing waardoor er "scherpe" randen in het zwembad ontstonden. Hieraan heb ik meerdere keren mijn voeten bijna verwond. Ook na het incident met ons zoontje werden de problemen in het zwembad niet verholpen. Ook op de bodem van het zwembad lagen tegels los. Er waren meerdere badgasten die beaamden dat de bruine rand langs het zwembad naar oude kaas rook.

Gereisd familie in augustus 2008

prima 3kmr appartement!

Philipsen- vdr Wal
20-8-2008

1e indruk: waar zijn we terecht gekomen, in daskolapetra is niets (handvol noorse en ned en griekse toeristen)...5 tavernes, die waren puur grieks, aardige gezellige mensen heerlijk eten, dus meer hadden we niet nodig. Heerlijk en ruim 3kmr appt, 2 balkons, badkmr met douchegordijn. En Airco!!! heerlijk. daardoor weinig geluidslast van de drukke doorgaande weg.Jammer dat er geen stoep is dat maakt wandelen niet aantrekkelijk! Vriendelijk personeel, lekker diep zwembad, bar om 18 uur dicht. We hebben scooter gehuurd (minimarkt was echt heel klein) voor boodschapjes en de omgeving bezoeken. Met bus naar Chios(chaos) stad, wat een drukte tot 14 uur al die smalle straatjes, winkeltjes en koffietentjes vol mensen en overal auto's en scooters. Dat was even omschakelen maar het went snel, heerlijk aan de cafe frappé. Met auto de rest van het eiland bekeken. We vonden het prachtig! natuur, strandjes, geschiedenis

Wij (2x 40+) en onze meiden van 11 en 13 vonden het top en gaan graag terug.

Gereisd familie in augustus 2008

mooi rustig erg Grieks

Visser
17-7-2008

erg goed, rustig, nieuwe deel, korte transfer, goede ligging

Gereisd familie in juli 2008

fantastische week gehad eind april 2008, volop zon en een vol en schoon zwembad.

Appartement was uiterst schoon, met ligbad! en de bedden prima. De keuken kon je met gemak in rolschaatsen en er onbrak alleen nog maar een magnetron voor een 4e ster..

Uitzicht op haven leuk, alleen dat verkeer..

De haven zelf is klein, maar wel bedrijvig, er is altijd wat te zien.

Er is helaas weinig te doen in het dorp, ook eetgelegenheden zijn er nauwelijks.

Maar de mensen maken het weer helemaal goed!

Eten deden we bij Nicos (papouse)tegenover de minimarkt en dat is een aanrader!

Eiland is prachtig, rustig en niet toeristisch, shoppen moet je doen in chios- stad.

Mastiektour is een must, je leert een hoop over Chios.

Chios is een eiland voor rustzoekers, ouderen en gezinnen met kleine kinderen, voor de oudere jeugd is er niets.

Maar we komen zeker een keer terug!!!

Gereisd familie in april 2008

Goed apartement, wij gaan er dit jaar voor de tweede keer heen. Het enige minpunt is dat het aan een relatief drukke weg is, en er weinig te beleven is in het dorp zelf. Gelukkig is het een prachtig eiland, en het hotel is echt super! En kindvriendelijk een ware aanrader!

Gereisd familie in januari 2008
2007

Ons gezin heeft zich uitstekend vermaakt in en rond Kyveli. De ligging van dit goed verzorgde complex tegenover het pitoreske haventje van Daskalopetra en het keienstrand met palmbomen is ons prima bevallen. Enige minpuntjes zijn hier wel: de geluidsoverlast van enerzijds de drukke verkeersweg die voor langs gaat en anderzijds van de griekse muziek wanneer er in de weekends bruiloften in de paviljoens zijn (heel vaak). Dit gaat tot diep in de nacht door. De omgeving is overigens zeer fraai.

Gereisd familie in juli 2007

Erg mooi 2-kamerappartement voor ons vieren

Grace Hicks
27-8-2007

Erg mooi 2-kamerappartement voor ons vieren. De nummers 65 en 66 hebben uitzicht op zee, de tuin en de bergen. Het was schoon, sanitair heel fris en zelfs een douchegordijn (uniek voor Griekenland!). Kortom een aanrader!

Gereisd familie in augustus 2007

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kyveli in Vrondados, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kyveli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.