Appartement Kyveli

Kleine hotelsWeer vandaag16°12°
Appartement Kyveli

7 tips over Appartement Kyveli

Corina, 29-7-2014
In de omgeving weinig taverna's met een beperkte keuze uit het menu. Eten was wel goed.
B.W. Knook, 31-12-2013

Kamers zijn gehorig dus neem indien mogelijk bovenliggende kamers.

Informeer bij de receptie naar avonden volksdansen erg leuk.

Info en excursies geboekt bij reisorganisaties veel te duur en makkelijk op een brommertje zelf te doen (goede wegen en goedkope benzine)..

Fam. Zorko, 9-9-2013
Huur een auto, het eiland is prachtig!

We hebben een aantal aanbieders voor Kyveli voor je op een rij gezet:

katja maes, 2-7-2013
In Daskalopetra is zelf niet veel te beleven, de steen van Homerus kun je bekijken en langs de vissershaven op het bankje zitten, om Chios te ontdekken moet je echt met een huurauto huren, Pirgi het zwart witte dorp Mesta het doolhof stadje met smalle straatjes/steegjes zijn echt de moeite waard, de grotten van Olympi vielen tegen 5 euro betalen en met 5 min weer buiten staan. In het dorpje Lagada was erg gezellig bij de haven en zeker de moeite waard om er naar toe te rijden.
Nicoline, 7-6-2013
een auto huren is echt aan te bevelen, wij hadden deze in Ned. al geboekt in voor seizoen € 22,00 per dag (2wkn) incl. eigen risico afkoop
Ria en Paulien, 4-9-2012
De lokale busverbindingen zijn prima. Zeer frequent naar Chios-stad maar ook de overige delen van het eiland zijn goed per OV te bereiken. Op enkele dagen per week zijn speciale tickets te verkrijgen (€ 15) waarmee je stops maakt bij alle bezienswaardigheden op de route

Ari, 21-7-2012
Zeiltochten incl. lunch mogelijk vanaf Chios. Aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Kyveli voor je op een rij gezet: