Ruim maar aan drukke weg gelegen appartementen

Appartement Kyveli ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door katja maes

Ruim maar aan drukke weg gelegen appartementen

katja maes,
2-7-2013

Kyveli ligt aan een erg drukke weg tot avonds laat hoor je brommers voorbij rijden, de mini markt is zeker erg mini, ook erg duur, naast Kyveli wel een bakker op 250 meter lopen. De 3 kamer appartementen waren voor Griekse begrippen ruim. ,Personeel was vriendelijk en behulpzaam, als je om een koffie apparaat vroeg stond hij dezelfde dag in huis, waterkokers hebben ze niet. Toen wij in Daskalopetra kwamen 17juni waren er maar 2 tavernes open 29 juni ging er nog een taverne open. Aantal gasten in Kyveli was erg weinig nieuwe gedeelte stond zowat leeg. Het schoonmaken bestond uit emmertjes legen en huiskamer vegen, wisseling van handdoeken 3 x in de 15 dagen. Ik moest zelf het zwembad met visnet schoon vissen om een verfrissende duik te kunnen nemen.

Gereisd anders in juni 2013
Volgende reviewVolgende