heerlijk rustig appartementen complex

Review geschreven door Pieter en Karin

heerlijk rustig appartementen complex

Pieter en Karin,
21-8-2011

Voor de Griekenland liefhebbers die toch rust willen in de zomer is Chios een prima alternatief. De appartementen zijn ruim en schoon en de mensen zijn zeer vriendelijk. Als je meer wilt dan alleen strand (op 100 m van het app), dan is een auto onmisbaar. Het complex zelf ligt direct aan het haventje met 4 restaurants in de directe omgeving: 3 aan het strandje en 1 in het dorp aan de hoofdweg: Peirasmos. Er komen hier ook veel lokale mensen en dat is meestal een goed teken. Dat klopt helemaal, we hebben hier heel erg goed gegeten! Goeie kok en vriendelijke mensen!

Gereisd met partner in augustus 2011