Rustig eiland, perfecte lokatie.

Appartement Kyveli ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam. Zorko

Rustig eiland, perfecte lokatie.

Fam. Zorko,
9-9-2013

Perfecte ligging tegenover haventje en strand. Klein plaatsje maar alles wat je nodig hebt is er, 4 tavernes, 1 bakker en een minimarkt. Bus stopt voor de deur, 15 min naar Chios stad waar grotere/goedkopere supermarkten zijn en volop restaurants. Strand gezellig, met veel Griekse families, vooral in het weekend veel bedrijvigheid. De driekamer appartementen zijn basic maar wel zeer ruim, zelden zoveel ruimte gehad in de Griekse appartementen. Wifi bij de receptie en het zwembad, erg fijn voor de kids. Al met al een perfecte plek voor de echte Griekenland liefhebber die niet veel behoefte heeft aan luxe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013
Vorige reviewVorige