Appartement Kyveli

66 reviews over Appartement Kyveli in het Nederlands

Authentiek Daskalopetra

j.janssen895
2-11-2015

Erg goed verzorgd met prima ontbijt, (buffet) ruim appartement met Griekse mankementen. (niet storend) Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Complex ligt in een schitterende omgeving van Daskalopetra met uitzicht op haventje. (geweldig mooi)

Gereisd met partner in september 2015

Aardig appartement

wilma fennema
13-8-2014

Zeer ruim drie kamer appartement. Voldoende ingericht voor een vakantie. Twee balkons en zelfs een tweede toilet. Wel aan een zeer drukke weg. Niet geschikt voor kleine kinderen. Voor je het weet wordt je aangereden. Goed oppassen dus! Geluidsoverlast van blaffende honden, en voorbijrijdende motoren. Het zwembad is niet echt schoon. Wel heerlijk rustig. Zeer vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Gereisd met vrienden in juli 2014

ruim, maar sober ingericht

Corina
29-7-2014

Het appartement is voor Griekse begrippen zeer ruim. Alleen het hoognodige is aanwezig. Er is geen koffiezetapparaat of fohn aanwezig. Receptie sluit om 22.30 uur. De deur gaat dan op slot. De gasten krijgen een eigen sleutel om binnen te komen. Het is mogelijk om een ontbijt (buffet) te gebruiken. Zag er niet aantrekkelijk uit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Kyveli voor je op een rij gezet:

Leuke plaats om te slapen

B.W. Knook
31-12-2013

Een mooi opgezet appartementencomplex met voor de liefhebbers veel rode poezen. Het is gelegen in een klein dorpje waar niet zo gek veel te beleven valt. Leuk en behulpzaam personeel. Standaard schoonmaak (beddenopmaak en veeg schoon) heel veel overlast door blaffende honden van buren (bewakingshonden) dan wel loslopend.

Gereisd met partner in januari 2013

Rustig eiland, perfecte lokatie.

Fam. Zorko
9-9-2013

Perfecte ligging tegenover haventje en strand. Klein plaatsje maar alles wat je nodig hebt is er, 4 tavernes, 1 bakker en een minimarkt. Bus stopt voor de deur, 15 min naar Chios stad waar grotere/goedkopere supermarkten zijn en volop restaurants. Strand gezellig, met veel Griekse families, vooral in het weekend veel bedrijvigheid. De driekamer appartementen zijn basic maar wel zeer ruim, zelden zoveel ruimte gehad in de Griekse appartementen. Wifi bij de receptie en het zwembad, erg fijn voor de kids. Al met al een perfecte plek voor de echte Griekenland liefhebber die niet veel behoefte heeft aan luxe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

schoonmaak miniem

mevrouw van den Brink-Sangers
30-7-2013

Zie opmerking eerder in enquete. Het leek een beetje vergane glorie.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Kyveli ligt aan een erg drukke weg tot avonds laat hoor je brommers voorbij rijden, de mini markt is zeker erg mini, ook erg duur, naast Kyveli wel een bakker op 250 meter lopen. De 3 kamer appartementen waren voor Griekse begrippen ruim. ,Personeel was vriendelijk en behulpzaam, als je om een koffie apparaat vroeg stond hij dezelfde dag in huis, waterkokers hebben ze niet. Toen wij in Daskalopetra kwamen 17juni waren er maar 2 tavernes open 29 juni ging er nog een taverne open. Aantal gasten in Kyveli was erg weinig nieuwe gedeelte stond zowat leeg. Het schoonmaken bestond uit emmertjes legen en huiskamer vegen, wisseling van handdoeken 3 x in de 15 dagen. Ik moest zelf het zwembad met visnet schoon vissen om een verfrissende duik te kunnen nemen.

Gereisd anders in juni 2013

heel erg rustig

Nicoline
7-6-2013

ik ben er met mijn moeder van 83 geweest en hadden een beneden app (67) aan de binnentuin. Grote badkamer (met inloopdouche....) en zitkamer. slaapkamer ook goed. In de kast hangen hangers die losschieten en als je klein bent dan kan je er niet eens bij. inrichting is zelfs voor griekse begrippen summier. er was geen droogrek of waslijn dus hebben die zelf gecreeerd.en een lijntje met knijpers gekocht, zo ook een scherp mesje. 6 dagen per week '"schoonmaak" maar niet grondig. wastafel is in de 2 weken niet gedaan. personeel is erg vriendelijk. Wifi alleen bij de receptie en voor op het terras. Bar bij zwembad was niet open. het is een groot complex maar er waren niet veel mensen, dus was het super stil. strand in de buurt had (nog) geen bedjes. geen (shop)winkeltjes en in de buurt 1 restaurant die open was. Wij hadden 2 weken een auto en dat is een must, Vrondados is te klein.Prachtig eiland en vele mooie tochten gemaakt. Hele eiland is perfect voor de natuurliefhebber en voor de rust.

Gereisd met partner in mei 2013

Echt Griekenland.

Ria en Paulien
4-9-2012

Kyveli ligt tegenover het kleine visershaventje en vlakbij het Daskalopetra-strand aan een vrij smalle drukke kustweg zonder een goed trottoir. Ons 2k-appartement (53) was ruim, prima bedden, goede badkamer en mooi balkon met zicht op de binnentuin. Regelmatig verschoonde bedden en schone handdoeken. Dagelijks werden de afvalemmertjes geleegd. Het strand bestaat uit grote kiezels/keitjes en er zijn geen bedjes of parasols te huur. Wel is er op loopafstand het gemeentestrand (zand/kiezel) met gratis bedjes en parasols en een (snack)bar. Dit strand is goed afgescheiden van de drukke kustweg. In Daskalopetra zijn 3 restaurantjes, waarvan wij Peirasmos absoluut de beste vonden, verder is er een terras aan het strand, een kleine, maar vrij goed gesorteerde supermarkt en een bakkerijtje. De toeristen in Daskalopetra zijn overwegend Grieken en een handjevol Nederlanders.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Redelijk tot goed

Ari
21-7-2012

Wij verbleven in een driekamer app. Groot en met prachtig zeezicht. De app zijn gedateerd en de inrichting van de keuken is zeer beperkt. Wij zaten in het oude gedeelte. Het nieuwe gedeelte (bij het zwembad) zou beter en mooier zijn. Strand dichtbij en niet te druk. Met eigen auto veel dingen te zien op het eiland. De Minimarkt stelt niets voor. Om boodschappen te doen moet je echt naar Chios-stad met de bus.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Kyveli voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kyveli in Vrondados, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kyveli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.