Vrondados

We hebben een aantal aanbieders voor Vrondados voor je op een rij gezet:

Reviews over Vrondados

P.Bierings,
    14-11-2018

Mensen die hier naar toe gaan moeten houden van het echte Griekse leven. Hier heerst rust. Wij gaan al 19 jaar naar Daskalopetra (Vrondados). Eerst naar Kyveli en nu voor het eerst naar Pearl Bay. Wij zijn altijd met een reisorganisatie gegaan en dan kom je in Kyveli. Dit jaar alles zelf geboekt, vlucht en Pearl Bay. In een woord fantastische appartement, geweldig ontbijt, en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ondergrondse parkeergarage. Prachtig zwembad en zelfs toezicht om kleine kinderen in de gaten te houden als de ouders liggen te zonnen en hun kinderen vergeten. Hierbij vergeleken is andere accommodatie compleet achterhaald.

Gereisd met partner in september 2018

Authentiek Daskalopetra

j.janssen895,
    2-11-2015

Erg goed verzorgd met prima ontbijt, (buffet) ruim appartement met Griekse mankementen. (niet storend) Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Complex ligt in een schitterende omgeving van Daskalopetra met uitzicht op haventje. (geweldig mooi)

Gereisd met partner in september 2015

Aardig appartement

wilma fennema,
    13-8-2014

Zeer ruim drie kamer appartement. Voldoende ingericht voor een vakantie. Twee balkons en zelfs een tweede toilet. Wel aan een zeer drukke weg. Niet geschikt voor kleine kinderen. Voor je het weet wordt je aangereden. Goed oppassen dus! Geluidsoverlast van blaffende honden, en voorbijrijdende motoren. Het zwembad is niet echt schoon. Wel heerlijk rustig. Zeer vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Gereisd met vrienden in juli 2014

ruim, maar sober ingericht

Corina,
    29-7-2014

Het appartement is voor Griekse begrippen zeer ruim. Alleen het hoognodige is aanwezig. Er is geen koffiezetapparaat of fohn aanwezig. Receptie sluit om 22.30 uur. De deur gaat dan op slot. De gasten krijgen een eigen sleutel om binnen te komen. Het is mogelijk om een ontbijt (buffet) te gebruiken. Zag er niet aantrekkelijk uit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Leuke plaats om te slapen

B.W. Knook,
    31-12-2013

Een mooi opgezet appartementencomplex met voor de liefhebbers veel rode poezen. Het is gelegen in een klein dorpje waar niet zo gek veel te beleven valt. Leuk en behulpzaam personeel. Standaard schoonmaak (beddenopmaak en veeg schoon) heel veel overlast door blaffende honden van buren (bewakingshonden) dan wel loslopend.

Gereisd met partner in januari 2013
Vrondados scoort een 6,7 uit 10, op basis van 18 reviews