Appartement Ta Petrina

Appartement

1 review over Appartement Ta Petrina in het Nederlands

Eigenlijk willen we het aan niemand vertellen: een klein geheimpje. Maar omdat we wegens klein kind even uit moeten wijken naar andere accomodaties gunnen we patrick en maria een hele hoop nieuwe enthousiaste bezoekers. Wat een fijne appartementen in een van de leukste plaatsen van Chios. Auto is wel noodzakelijk maar dan heb je ook een geweldig uitzicht! Maar eh ... ssst niet verder vertellen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ta Petrina in Volissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ta Petrina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ta Petrina scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.