Appartement
7,3

4 reviews over Appartement Stella's Traditional Houses in het Nederlands

2008

Een heel pitoresk huisje, eenvoudig, doch doeltreffend ingericht, op z'n grieks...

Het is hier erg rustig, de stilte is hoorbaar! Met een fantastisch uitzicht op het dorp en op zee. Vriendelijke mensen op het eiland. Je moet er wel goed ter been zijn, en een auto is absoluut geen overbodige luxe. Er wordt nog flink gerestaureerd op het eiland, maar dat komt het alleen maar ten goede, al geeft het nu soms wat overlast, maar daar moet je maar doorheen kijken.

kortom: Een perfect vakantie eiland

Gereisd met partner in juni 2007
      2007

Je voelt je hier direct thuis

Lies Nijk
      23-12-2007

Je voelt je hier direct thuis. In een leuk authentiek Grieks dorpje. Weg van het massa toerisme. Heerlijk! Je komt hier echt tot rust en zeer aardige lokale bevolking. Een aanrader. Je moet wel goed ter been zijn.

Gereisd met partner in juni 2007
      2004

Juist door de locatie kom je in een echt stuk Griekenland. De Traditionele huizen zijn ontzettend knap gemaakt met veel aandacht voor details. In de omgeving valt er veel te wandelen, lekker te eten en zijn er goede stranden te bezoeken.

Gereisd anders in januari 2004

2003

Om hier te verblijven heb je zeer goede schoenen nodig. Verder (op dit moment begin okt 2003) veel overlast van bouwactiviteiten

Gereisd anders in oktober 2003

Appartement info

• Adres
      • E—mailadres
      • Website
      • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stella's Traditional Houses in Volissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stella's Traditional Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.