Appartement

2008

Redelijke vakantie

Simon en Gerda Ruskauff
4-11-2008

Het appartement wordt aangeboden als een 2 kamer maar is niet meer dan een veredelde studio. Geen fatsoenlijke stoel om te zitten en het minimale aan servies. Zelf maar wat glazen en een scherp mes gekocht. Zeer aardige eigenares alleen spreekt ze geen woord engels. Lege batterij van de rookmelder en kapotte lamp op balkon konden niet gemaakt worden. Je zit er goed als je van rust houdt en niet van veel toeristen maar je hebt wel vervoer (auto) nodig want je zit echt in een uithoek. Er is daar echt niets te doen, zelfs geen internet. Zou met auto aangeboden moeten worden. Na 15 september gaan er restaurants sluiten en is niet alles meer te verkrijgen wat op het menu staat. Het eten viel ook heel erg tegen, in Griekenland nog nooit zo slecht gegeten. In juli en augustus stroomt het over van de buitenlandse Grieken die naar hun vaderland terugkeren voor hun vakantie. Strandjes zijn heel rustig en de bedden en parasol gratis, wel wordt er verwacht dat je een consumptie neemt.

Gereisd met partner in september 2008

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Porto Limnia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Porto Limnia in Volissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Porto Limnia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.