Villa Korina

Villa

1 review over Villa Korina in het Nederlands

2006

Een fantastisch huis op een fantastische plek! Als je van

Erna Wigman en Frits Heemstra
16-9-2006

Een fantastisch huis op een fantastische plek!

Als je van rust en natuurschoon houdt is deze plek zeker een aanrader. Het strand ligt op 700 m. van het huis. Een heerlijk strand met helderblauw water. Je kunt er lopend heen. Als je aankomt wordt je opgewacht door het echtpaar waar het huis van is. Zeer vriendelijke mensen. Wij hebben er 2 heerlijke weken doorgebracht.

Gereisd met partner in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Korina in Volissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Korina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.