Volissos

We hebben een aantal aanbieders voor Volissos voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Volissos voor je op een rij gezet:

Reviews over Volissos

Met liefde en zorg ingerichte appartementen

Meeke,
    28-12-2011

Eigenlijk willen we het aan niemand vertellen: een klein geheimpje. Maar omdat we wegens klein kind even uit moeten wijken naar andere accomodaties gunnen we patrick en maria een hele hoop nieuwe enthousiaste bezoekers. Wat een fijne appartementen in een van de leukste plaatsen van Chios. Auto is wel noodzakelijk maar dan heb je ook een geweldig uitzicht! Maar eh ... ssst niet verder vertellen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 1997

Redelijke vakantie

Simon en Gerda Ruskauff,
    4-11-2008

Het appartement wordt aangeboden als een 2 kamer maar is niet meer dan een veredelde studio. Geen fatsoenlijke stoel om te zitten en het minimale aan servies. Zelf maar wat glazen en een scherp mes gekocht. Zeer aardige eigenares alleen spreekt ze geen woord engels. Lege batterij van de rookmelder en kapotte lamp op balkon konden niet gemaakt worden. Je zit er goed als je van rust houdt en niet van veel toeristen maar je hebt wel vervoer (auto) nodig want je zit echt in een uithoek. Er is daar echt niets te doen, zelfs geen internet. Zou met auto aangeboden moeten worden. Na 15 september gaan er restaurants sluiten en is niet alles meer te verkrijgen wat op het menu staat. Het eten viel ook heel erg tegen, in Griekenland nog nooit zo slecht gegeten. In juli en augustus stroomt het over van de buitenlandse Grieken die naar hun vaderland terugkeren voor hun vakantie. Strandjes zijn heel rustig en de bedden en parasol gratis, wel wordt er verwacht dat je een consumptie neemt.

Gereisd met partner in september 2008

Je voelt je hier direct thuis

Lies Nijk,
    23-12-2007

Je voelt je hier direct thuis. In een leuk authentiek Grieks dorpje. Weg van het massa toerisme. Heerlijk! Je komt hier echt tot rust en zeer aardige lokale bevolking. Een aanrader. Je moet wel goed ter been zijn.

Gereisd met partner in juni 2007

Een fantastisch huis op een fantastische plek! Als je van

Erna Wigman en Frits Heemstra,
    16-9-2006

Een fantastisch huis op een fantastische plek!

Als je van rust en natuurschoon houdt is deze plek zeker een aanrader. Het strand ligt op 700 m. van het huis. Een heerlijk strand met helderblauw water. Je kunt er lopend heen. Als je aankomt wordt je opgewacht door het echtpaar waar het huis van is. Zeer vriendelijke mensen. Wij hebben er 2 heerlijke weken doorgebracht.

Gereisd met partner in september 2006

De ligging is erg fraai

W.Hells,
    15-12-2004

De ligging is erg fraai. De appartementen zijn schoon, practisch ingericht, goed onderhouden en schoon, alle voorzien van een ruim balcon met panoramisch uitzicht op zee en kust. Geen winkels binnen een straal van 1,5 km. Leuke tavernes in het haventje 10 minuten gaans. Rijke natuur. Schoon strand en zeewater dichtbij. Weinig touristen.

Gereisd anders in december 2004
Volissos scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews