Appartement Venus

Meer appartement info

15 reviews over Appartement Venus

• 9Constantijn22-08-2015

Zeer fijn

Venus ziet er heel mooi uit en heeft een zeer uitgebreide inrichting met bijv. 2 airconditioning apparaten . Er word vaak schoongemaakt en de eigenaresse doet er alles aan om het naar je zin te maken . Wij hebben het erg naar ons zin gehad .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9niels en elske30-09-2014

superschoon en compleet appartement

leuk dorp op schitterend eiland,appartement ligt op een mooie,rustige plek,eigenaresse is heel geinteresseerd en lief, we kregen koffie of thee met cake bij aankomst.Appartementen zijn heel schoon en compleet ingericht en met horren bij de ramen en openslaande deuren. Horeca is goed op t eiland en de mensen zijn allemaal erg aardig zoals op de meeste plaatsen in griekenland

Gereisd met partner in september 2014

• 9h.duin27-09-2014

fantastische plek.

mooi appartement met een heerlijk ruim balkon

Gereisd met partner in september 2014

• 9Bert en Shirley12-08-2014

beautiful place for a relaxing holiday

A very clean and complete apartment , even with a laptop, mosquito nets for the windows and payable air conditioning rated per what you use. The garden en views are beautiful. Aphrodici is a very dedicated hostess and an excellent cake baker. The apartment is about 2 minutes from the beach and in good range of several other beaches if you have a scooter like us. The scooter is a good way to explore the island with some beautiful places and find lots of cultures and the beaches to suit your own taste: busy and happy with taverns and sunbeds or very quiet. Chios was above our expectations. Thank you Aphrodici for your hospitality.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Anja Jong07-06-2014

Mooie ligging, schoon, gemoedelijk, sfeervol.

Het complex ligt eigenlijk tussen Megas Limnionas en Agias Ermioni en heeft een prachtige ligging. De appartementen zijn volledig uitgerust met keukengerei en apparatuur. De tuin is prachtig en de kamers zijn schoon en ruim genoeg (naar ons idee) want meest van de tijd wil je buiten zijn. De eigenaresse staat altijd klaar voor je en verwent je af en toe met heerlijke zelfgebakte lekkernijen. Wat ons betreft een toplocatie!

Gereisd in mei 2014

• 9fam van keulen04-06-2014

Heel fijn appartement !

App. Venus in Megas Limnionas is een mooi,schoon,goed onderhouden,rustig gelegen app.complex met een prachtige tuin. Veel privacy op je terrasje met zonnescherm. Mooi uitzicht op de Turkse kust en Samos. De app. zijn voorzien van tv (bvn) en laptop. Er is voldoende keukengerei, een prima oven (goede aanvulling op de anderhalve kookpit) en een koelkast met een groot vriesvak. De matrassen zijn zoals gewoonlijk wat aan de harde kant. De badkamer is ruim en je hebt altijd een warme douche. Alle openslaande deuren en ramen hebben horren, vitrage, gordijnen en rolluiken zodat je goed de muggen buiten kunt houden. De eigenaresse, Afroditi, komt regelmatig informeren of alles naar wens is. Het is een aardige, bescheiden vrouw die het belangrijk vindt dat haar gasten het naar de zin hebben. De app werden om de dag schoongemaakt en voorzien van schone lakens en handdoeken.

De prijs/kwaliteitverhouding is o.i. heel goed. Zeker voor de op rust gestelde vakantieganger is Venus een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8huwelijksreis25-05-2012

Ruime 2pers kamer en super schoon

Wij hebben hier een super huwelijksreis gehad! Warm onthaal door de eigenaresse, chocoladetaart en wijn stonden klaar in de koelkast! Appartement was erg schoon!! Daarnaast was het erg groot, ruime woonkamer en keuken. Wij hebben genoten van de traditionele griekse keuken op dit eiland!

• 8Leon07-10-2011

Prima accomodatie op rustige locatie

Mooi gelegen dicht bij een zandstrandje en gezellige restaurantjes. Inrichting is prima. Alles is ruim voldoende aanwezig. Vooral de electrische apparatuur! (toaster, contactgrill, oven, waterkoker, 2-pits kookplaten, koffiezetapparaat, koelkast, ruime vriezer). Wij hadden een 2 kamer appartement. Het was alleen even wennen dat de voordeur direct in de slaapkamer uitkwam. Eén van de eerste keren dat ik in Griekenland een douchegordijn + douchestang tegen ben gekomen ! Aanrader als je lekker rustig wilt zitten zonder direct ver weg van een gezellig dorpje te zijn.

• 9nee28-09-2011

Topappartement op een rustige lokatie.

Topappartement op een rustige lokatie, superschoon en van alle gemakken voorzien. Megas-Limionas stelt niet zo heel veel voor dus het is aan te raden om een scooter erbij te huren. Bij Agia-Fontini is een prachtig strand, waar bedjes verhuurd worden en dit is slechts op 10 minuten rijden. Ook kun je hier heerlijk lunchen bij de Twins.

• 10Tonny20-09-2011

Prachtig appartementencomplex

Verzorgd appartementencomplex (met onder meer laptop met gratis internet en massagedouche). Ons tweekamerappartement (nr. 207) was zeer ruim met een groot balkon aan de achterzijde en een klein zitje aan de voorzijde. Dus altijd zon of schaduw. Parkeerplek voor auto is niet best. Ongeasfalteerd en de onderkant van je auto ligt er zo af. Heerlijk gegeten bij het Ankertje en het restaurant op het heuveltje vlakbij de kleine supermarkt. Prachtig uitizicht over zee. Chios is nog hier vrij van toerisme en heeft vele bezienswaardigheden. In alle opzichten een aanrader. Een auto is overigens geen overbodige luxe.

Appartement Venus info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats