Appartement Sun Village

• Kinderopvang
Meer appartement info

227 reviews over Appartement Sun Village

• 9Familie Sindelka11-08-2015

In juli waren wij in Sun Village met onze dochter. We vonden het fantastisch. Alles was dik in orde. Ontbijt was heerlijk. Service bijzonder goed. En het eten was ook heerlijk. Eén klein minpuntje vonden wij de schreeuwende kinderen in het trappenhuis van het appartement. Maar daar konden de eigenaren niks aan doen. Verder ook nog heel goed gegeten bij Restaurant Agyra, waar wij elke keer zeer gastvrij werden ontvangen. De boodschapjes deden wij bij Mike's Market: wat een lieve mensen! Kortom voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader.

• 9Anna11-08-2015

Geweldig!

Net terug van drie weken Sun Village. Fantastisch mooie plek waar een super aardige familie voor je klaar staat. Zij doen alles om het naar je zin te maken. Despina, de eigenaresse, kan fantastisch koken, dit doet zij 2x per week. Zeer de moeite waard. Het appartement is schoon en netjes, met lekkere bedden (wat bijzonder is in Griekenland!) In Megas Limnionas is niet veel te doen. Klein strandje met gratis ligbedjes. Met een gehuurde auto kan je de rest van het eiland bekijken. Ik raad dit appartement bij iedereen aan!

• 9Familie Doroni04-08-2015

Prachtige plek en hele goede service

Wij waren hier 8 dagen met twee jonge kinderen. De eigenaar en zijn vrouw doen echt heel erg hun best om het de klanten naar het zin te maken en dit is zeer zeker gelukt. Niks is hun teveel en dit geldt ook voor de twee dochters, petje af. Iedere dag schone handdoeken, kamer opgeruimd en de barbecue avonden zijn echt grandioos. Al met al hebben wij en onze jongens genoten. Zeer zeker voor ons niet de laatste keer. Familie Doroni

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Fred04-08-2015

Geweldig beter dan ik had kunnen dromen!

Wij hadden een van de nieuwe appartementen 401 een vrijstaand 2 verdiepingen appartement met 3 balkons! Geweldige tijd gehad, er werd regelmatig een speciale avond georganiseerd met heerlijk eten. De Eigenaars Panagiotis en Despina en hun dochter zijn geweldige mensen, doen echt alles om je op je gemaak te voelen, ook Yasmine een van de personeelsleden is een schat, zij werk er al 19 jaar en spreek heel goed Engels zij heeft in Amerika gewoond. Ook in het kleine stadje is het geweldig 1 Minimarkt, Mikes Minimarket maar Mike heeft echt alles, als hij het niet heeft besteld hij het voor je. Als je wil betalen en hij heeft geen voldoende wisselgeld zegt hij betaal morgen maar! Ook zijn er een aantal goede tavernes.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Vanoorschot24-07-2015

Relaxed!!

Heerlijk precies zo, zoals al de andere gasten al omschreven hebben!!! Dus wij voegen hier ook aan toe, gastvrij, netjes en idd ze kunnen heerlijk koken en dus de moeite waard om daar ooit nogmaals terug te gaan. Verder mooi eiland wat mij betreft mogen er iets meer winkeltjes zijn! Maar verder top weekje!! Bedankt familie en personeel voor goede zorgen. Rene en Geertje.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Janine en Harry23-07-2015

Geweldig

Zeer goed appartementencomlex op het prachtige, niet toeristische, gemoedelijke, vriendelijke Chios. Gastvrije eigenaar en familie, die ons een onvergetelijke vakantie bezorgd hebben. Een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Jeannet22-07-2015

Echte aanrader!

Wat een fantastisch complex en wat een lieve schatten die familie!! Normaal gesproken zijn wij altijd wat sceptisch als we horen via Zoover dat de eigenaren zulke schatten zijn maar in dit geval is het echt zo. Geen moeite teveel en schone appartementen. Wij vonden restaurant Deliscous in Mega Limonias het beste restaurant, bij Agyra is het wel druk maar trage bediening en arrogante zak die eigenaar. In Karfas moet je bij Dionyssios (in straatje naar strand toe) gaan eten, wat een lekker eten en wat een aardige mensen!!

• 9Fam. Vander Velde20-07-2015

Heel goed

Een gezellige plek voor mensen die rust opzoeken. Ruime, uiterst propere kamers met zeer goede bedden. Alle dagen verse lakens. Ook zonder airco niet te warm. Zeer gastvrije familie : de eigenaar Panagiotis doet al het mogelijke om zijn gasten een topverblijf te bezorgen en de kookkunsten van zijn echtgenote Despina zijn werkelijk geweldig. Dochter Eftechia is supervriendelijk en een echte taartenkunstenares : voor jarige gasten maakt zij ongelooflijk mooi en lekker gebak ! Speciale vermelding ook voor Yasmine die zeer goed Engels spreekt en een topservice biedt. Misschien klein minpuntje : kluisjes bevinden zich centraal aan de receptie, niet erg handig, en het zwembad is aan de kleine kant bij volledige bezetting.

• 9Familie Broeren 17-07-2015

Fantastisch complex

Lastminute besloten om in plaats van een stedentrip om voor 4 dagen naar Sun Vilage op Chios te gaan. Is natuurlijk te kort. Heerlijk rustige omgeving. Fantastisch complex, iederen superbehulpzaam en vriendelijk. Je komt er niets te kort. Eten heel erg lekker, zeer zeker de vis-BBQ van Sun Village. Eten is betaalbaar, normale prijzen. Wat ons erg opviel was dat alles heel erg schoon was, geen vuiltje te bekennen op het gehele complex. Verbleven in een 2-kamerappartement, netjes ingericht met een heel goed werkende airco. Al met al, waar voor je geld. Recensies op Zoover kloppen.

• 10Nancy15-07-2015

Helemaal leuk!

Twintig jaar geleden gingen we op huwelijksreis naar Sun Village. Nu hebben we het nog een keertje over gedaan, met onze dochter. Sun Village is prachtig gelegen. De familie Tsouris maakt het je naar de zin. Panagiotis heeft goeie informatie over de omgeving en de bezienswaardigheden. Despina is een fantastische kok en kookt twee keer per week voor de gasten. Het is een aanrader om mee te eten. Ook het barbecuebuffet moet je niet missen. De dochters Eftechia en Maria zijn communicatief en helpen je graag. Ook Yasmin doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Wij hadden een luxe maisonnette met twee verdiepingen en twee terassen, voorzien van alle gemakken. We hebben ter plaatse ontbijt erbij genomen. Dat is erg goed bevallen.

Panagiotis, Despina, Eftechia, Maria, Yasmin, friendly pool/BBQ man and other staff. Thank you verry much for our perfect holiday and see you in the future! Miquel, Nancy & Claire and also from our son Neill

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats