Appartement Sun Village

Meer appartement info

227 reviews over Appartement Sun Village

• 9margriet_bakker04-10-2015

Heel fijn appartement

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Ruime appartementen. Goed onderhouden en dagelijks schoongemaakt. Het zwembad was wat klein, maar zeker voldoende. In het dorpje kun je lekker eten en de maaltijden die door de eigenaars zelf werden gemaakt waren overheerlijk. Twee keer per week was het dus feest. De eigenaars en hun dochters zijn heel vriendelijk. Pluspunt is ook dat je vers brood in het appartementencomplex zelf kunt kopen. Eigenlijk maar een klein minpuntje en dat is dat we wat schaduw misten op het balkon en bij het zwembad. Verder een superplek op een mooi niet al te toeristisch eiland.

• 10D.C Kalkman28-09-2015

Uiterst verzorgd!

Een modern, goed verzorgd complex. Gerund door de familie Tsoulis: Panagiotis en Despina en hun dochters. We hebben mede dankzij hun en hun medewerkers een heerlijk ontspannende vakantie gehad. Veelal Nederlanders en Noren als bezoekers. Het is een topaccomodatie. De eenvoudige studio's zijn comfortabel en netjes. We hebben de laatste vier dagen kosteloos mogen verblijven in een moderne, luxe maisonette en die was werkelijk super de luxe. Voor alle accomodaties is er een airco en 5/6 x p.w schoonmaak. Je loopt met 5 minuutjes naar beneden het dorp in. Hier vind je een drietal prima restaurants: Agyra, Delicious en even verderop Roussiko. Chios biedt een voor ons ideale mix van toerisme en authenticiteit, genoeg te ontdekken en met Sun Village een van de beste accomodaties van het hele land!

• 9Tine en Ger22-09-2015

Geweldig!

Wij zijn net terug van een heerlijke week in Sun Village. Wat een mooie accommodatie. Wij hadden een mooi appartement met een schitterend uitzicht. Een positieve opmerking: een koffiezet apparaat zou fijn geweest zijn en de douchecabine was krap. Terwijl de badkamer heel ruim is. Wij hebben ook gegeten s avonds en dat was lekker en heel sfeervol!. Chios is ook een schitterend eiland, dus kortom:Wij hebben een geweldige week gehad!!

• 10ANNA VAN BEURDEN19-09-2015

Zeer mooi complex!

Mooie appartementen met zeer goede bedden, prima zwembad mogelijkheden om te zonnen/relaxen.Het complex is gelegen in een rustige omgeving met mooi uitzicht op zee. De familie en het personeel zorgen ervoor dat je niks te kort komt en staan altijd voor je klaar. De Griekse avonden incl diner op het complex zijn een aanrader, zeker vanwege het eten dat door Despoina zelf wordt klaar gemaakt.Als we ooit terug gaan naar Chios, gaan we zeker weer bij Despoina en Panagiotis overnachten. Anna en Marco

• 10Mia & Henk Rietman13-09-2015

Helemaal geweldig

Na 18 jaar zijn we weer teruggegaan naar dit appartement. Omdat we buitengewoon goede herinneringen hadden aan de familie Tsouri. Toen waren we met 2 kleine kinderen en dan zie je niet zoveel van dit mooie eiland. We gingen met bepaalde verwachtingen naar Sun Village. Deze werden ruimschoots overtroffen. Wat een mooi complex en wat een warme familie! Samen met hun staf is hen niets te veel om het de gast naar de zin te maken. De barbecues op dinsdag en vrijdag, zijn absoluut een aanrader en als je een auto wilt huren kun je dat prima via Panagioti doen. Appartementen verkeren in zeer goede staat en hebben vaak, niet allemaal, een mooi uitzicht. Het ontbijt is goed, voldoende keuze met altijd vers fruit. Het duurt zeker geen 18 jaar meer voor wij terugkomen.

• 10Co en Marijke07-09-2015

Geweldig

wij zijn begin september naar Sun Village geweest. Verbleven daar in de nieuwe appartementen die geweldig zijn!!! De accommodatie wordt door super vriendelijke eigenaars gerund en het is heel erg schoon en netjes

• 9J_van_Olst04-09-2015

Echte aanrader

Sun Village is een mooi complex, waar vooral de rust en de warmte van de familie die het complex leidt werkelijk hartverwarmend is. Wij zijn niet zo snel onder de indruk en bij het lezen van de eerdere beoordelingen dachten we "beetje overdreven", maar nee, ze zijn echt heel aardig. Ze doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, zonder dat je er naar vraagt worden zaken geregeld. Wel waren wij wat teleurgesteld over de kamers die we kregen, qua uitstraling. We hadden gehoopt in een nieuw appartement te komen, maar kregen wat oudere kamers. Overigens wel ruim, goede schoonmaak, goede bedden en fijne airco. Wat ook leuk is om mee te maken is een keertje mee-eten bij het appartement. Goed Grieks eten, met muziek en soms zelfs dans. Absoluut leuk!

• 9Sharron19-08-2015

Een ontspannen vakantie

iedere dag werd het appartement schoongemaakt en de badhanddoeken indien nodig verwisselt. De studio's waren ruim opgezet en ook de appartementen in het nieuwe gedeelte waren erg luxe. Vanuit het appartement kon je met een trapje naar het strand. Helaas was het restaurant wat daar ooit gezeten heeft weg wat een verpauperde indruk gaf, helaas zag je dat wel meer op het eiland. De eigenaar van het complex organiseerde 3x een diner wat goed verzorgd was en erg smakelijk, een echte aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Dino17-08-2015

Heerlijk!

15 dagen vermaakt op dit prachtige complex met zeer gastvrije familie! Wij waren met 7 personen waaronder de kinderen (3 en 6 jaar) en een baby. Ze doen er werkelijk alles aan om je naar het zin te maken. Nette kamers, erg schoon. Prima bedden (is wel eens anders in Griekenland) Zoals reeds vaker beschreven de BBQ's van de familie: doen! Prima strandje op loopafstand. Auto is aanrader om Chios te ontdekken. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Familie Reijman12-08-2015

Drie weken verbleven in dit prachtige appartementen complex. De familie die het complex runt en al het personeel stellen alles in het werk om er een fantastische vakantie van te maken. En dat is ze gelukt bij ons! De kamers zijn netjes ingericht, elke dag worden deze schoongemaakt (behalve op zondag). Twee keer per week is er een bbq en kookt de eigenaresse allerlei heerlijke hapjes erbij. Dit is echt een aanrader! Het beste eten wat we de hele vakantie gehad hebben. Het zwembad is niet groot, dat is wel jammer. Maar groot genoeg voor wat verkoeling in de zon. Het strand is gelukkig erg dichtbij, slechts één trap af en je ligt op een strandbedje (welke gratis zijn). Wij gaan niet snel 2x naar eenzelfde lokatie, maar voor dit fantastische appartement maken we misschien in de toekomst wel een uitzondering!

Appartement Sun Village info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats