Appartement Sun Village

• Kinderopvang
Meer appartement info

227 reviews over Appartement Sun Village

• 9bjorn zijlstra15-07-2016

Zeer vriendelijk en gezellig.

Goed onderhouden en schoon complex. Zwembad wat klein maar een dag strand nog even een verkoelende duik,is heerlijk!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9CenM30-06-2016

Mooi Complex, goede service, fijn personeel

mooie groot appartement, schoon, met 2 balkons, bescheiden keuken, voor de rest wat je nodig hebt aanwezig. goed werkende airco. alleen het douche gordijn een beetje uit tijd, en plakt aan je lichaam. echt vervangen !! aardig en attent personeel zeker weten. als er iets is dan wordt dat snel verholpen. in t dorp zelf is het rustig en weinig vertier. winkel is aan de prijs in het hotel, als je 300 meter loopt uit het hotel naar recht heb je Mike s winkel toffe peer die samen met zijn moeder een winkeltje runt en een stuk goedkoper is. tegenover Mike een restaurant waar je heerlijke giros kunt eten voor een habbekrats het interieur stelt niet veel voor maar het eten is prima en goedkoop. stukje verder heb je het Anker ook goed van eten en betaalbaar. nog een klein stukje verder zit Antoria of zoiets die hebben op strand stoelen en parasols drankje verplicht maar spullen zijn gratis en ze verkopen erg lekker ijs. het restaurant in het hotel is erg mooi maar ook erg duur voor t zelfde eet je ergens anders 2x Chios mooi afwisselend eiland met de mystiek bomen, verlaten stranden, en hoge bergen zeker een bezoek waard. van de vluchtelingen heb je geen last die zitten in 3 kampen en wachten op hun asiel aanvraag uitslag, wij hebben er in die 2 weken niet 1 gezien. U kunt dus gewoon naar Chios. Wij hebben t erg naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Frank en Ellen14-06-2016

Geweldig en goed onderhouden complex.

Last minute naar Griekenland geboekt ,het werd Sun Village op Chios. Chios is een leuk eiland waar we veel hebben gewandeld. Het complex Sun Village is perfect qua ligging en verblijf. Alles is zeer goed onderhouden en heeft een zeer mooie en luxe uitstraling. De familie Tsouris en personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het dorpje Megas Limionas zelf is erg rustig ,maar je kan hier alle kanten uit. We hebben hier een leuke 8 daagse vakantie gehad en het viel ons achteraf erg mee, ondanks dat het dorpje zelf zo erg rustig is. We vonden het wel jammer dat de kluisjes niet op de kamer waren ,maar bij de bar om de hoek en moesten we steeds de familie lastig vallen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Henk & Mia Rietman04-06-2016

Helemaal Geweldig!

Nadat we vorig jaar september weer terug zijn geweest in Chios in Sun Village was dit zo goed bevallen dat we besloten in Mei weer te gaan. Nu met vrienden en in het voorjaar. En wat is het weer een heerlijke vakantie geweest. De familie Tsouri blijft jaar na jaar zorgen voor een geweldig goede sfeer. Gastvrijheid met een hele grote G. Het complex is perfect onderhouden en men blijft ondernemen. 10 juni opent men het nieuwe restaurant en bar . Dit ziet er super uit op een plek ongeveer boven de zee. Mooier krijg je het niet op Chios. Dit eiland verdient echt meer reizigers, zo jammer dat mensen zich laten beïnvloeden. De problematiek rond de vluchtelingen is absoluut niet merkbaar. Het heeft onze vakantie op geen enkele wijze beïnvloed. Dus....heb je nog geen plannen en wil je een relaxte, ontspannen vakantie op een nog behoorlijk authentiek Grieks eiland...... Chios, Megas Lemionas, Sun Village, Doen!

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Jan22-05-2016

Grandioos! Een aanrader!

Voor mijn werk heb ik 7 weken op het prachtige eiland Chios verbleven. Gedurende de hele periode heb ik in Sun Village verbleven, het appartementencomplex van de familie Tsouri. Hier ontbreekt het je aan werkelijk helemaal niets. De familie staat altijd voor je klaar, het zijn hele aardige en lieve mensen. 's Morgens vroeg werd het ontbijt geregeld, mijn was werd gedaan en moeke (Despina) kan verschrikkelijk lekker koken. Mijn appartement was schoon, netjes en voldeed aan alle eisen. Het voelde voor die weken dat ik hier verbleef echt als een thuis. Kortom: een echte aanrader!! Evenals het eiland Chios, wat is dit een prachtig eiland. Ik heb zowat het hele eiland gezien, mooie natuur, zeker in het zuiden en Chios-stad is, vooral in het weekend, gezellig druk. De Griekse keuken is ook een echte aanrader en er zijn veel restaurants waar je heerlijk kan eten, zowel in de stad als bv in Karfas aan het strand. De op het eiland aanwezige migranten verblijven uit de buurt van plaatsen waar toeristen komen en daar heb je absoluut geen hinder van. Dit is zeker geen reden om van Chios weg te blijven.

Zakelijk gereisd in april 2016

• 10Marika20-05-2016

Een super aanrader!

I.v.m. mijn werk op Chios, 6 weken verbleven in het appartementencomplex Sun Village. Het complex wordt gerund door de familie Tsouri. De familie doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Niets is te veel gevraagd en ze staan altijd voor je klaar. Ik had diverse werktijden en dan schiet het eten er wel eens bij in. Op eigen initiatief bood men aan om voor 7 uur het ontbijt al klaar te maken en bij late thuiskomst was er altijd nog iets heerlijks te eten. Mijn was werd verzorgd en ik had er verder geen omkijken naar. De appartementen en het gehele complex worden goed schoon gehouden en zijn zeer verzorgt. Erg jammer dat veel toeristen wegblijven i.v.m. de toestroom van de vele migranten uit Turkije. Dit is absoluut niet nodig. Chios is nog altijd een prachtig eiland en Sun village ligt ver van de centra waar de migranten worden opgevangen. Helaas wordt de zeer gastvrije lokale bevolking de dupe van beslissingen die touroperators hebben gemaakt. Gelukkig heeft vliegmaatschappij zijn charter nog niet geannuleerd en kun je voor relatief weinig geld van een prachtige vakantie genieten, in een zeer gastvrij familie complex op een prachtig eiland met veel bezienswaardigheden en natuurschoon.

Alleen gereisd in april 2016

• 9Katja21-12-2015

Goed bevallen! Ik kom zeker terug!

De prijs kwaliteit verhouding prima! Eten echt heerlijk! Gastvrijheid optimaal. Fijne accommodatie.

Gereisd met vrienden in december 2015

• 9Fam. Brobbel12-11-2015

Echt vakantie!

Het verblijf was super aangenaam. Wij hebben gekozen voor een masionnette. Echt een aanrader! Super ruim en voorzien van alle luxe. zwembad niet al te groot. Maar ideaal voor kinderen. 2x per week een BBQ. Vlees en vis. Heerlijk eten en zeer gezellig met zijn allen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9looyen410-10-2015

Geweldig

Deze accommodatie is bij uitstek geschikt wanneer je op zoek bent naar een rustig complex om van daaruit per auto of scooter het eiland te verkennen. Wij hadden een studio geboekt, erg ruim, heerlijke bedden en superschoon. Iedere dag schoonmaak, schone handdoeken en zelfs om de 2 of 3 dagen schoon beddengoed. We hebben ook de 2 kam app. gezien, nog ruimer én met douchecabine. Net zo brandschoon! Zwembad klein maar perfect onderhouden, goede ligbedden en een douche. Nog mooier zijn de maisonnettes, onvoorstelbaar luxe voor Griekse begrippen. Plaatsje is klein met een paar tavernes en supermarktjes. Ontzettend aardige en gastvrije familie. Absolute aanrader!!!

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Thomas en theodora09-10-2015

Genieten in Sun Village!

Deze locatie blijft op de een of andere manier trekken, dit komt voor een groot deel door de toewijding van de familie Tsouris en het personeel dat bijzonder vriendelijk en behulpzaam is, en ook altijd in zijn voor een gezellig praatje of raad/advies. We hadden ook luxe appartement dat dagelijks goed werd schoongemaakt inclusief elke dag schone handdoeken. Het plaatsje zelf is rustig maar biedt voldoende eetgelegenheden die allemaal kwalitatief goed zijn en je ook het gevoel geven dat ze blij met je aanwezigheid zijn en niet puur uit belang van omzet. Ook zijn er meerdere keren per week speciale avonden in het complex waar Despina haar kookkunsten ten toon spreid, een absolute aanrader! Wij zullen zeker nog een keer terugkomen al was het alleen maar omdat de garantie op een geslaagde vakantie vast staat.

Gereisd met partner in oktober 2015

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats