9 vragen over Appartement Sun Village

• Naat, 08-05-2016 Rapporteren

Is het strand dat op loopafstand ligt een zandstrand?

• Coadja, 31-05-2015 Rapporteren

Badlakens

Moet je badlakens zelf meenemen?

Coadja, 01-06-2015

Bedankt voor je reactie!

P.Wessel, 01-06-2015

Ja, is wel de bedoeling. Al kan ik me voorstellen dat er wel iets in het appartement te regelen valt.

• annemie1, 29-04-2015 Rapporteren

Welk accomodatietype met kleine kinderen

Hallo, Wij reizen met onze 2 kleine kinderen van 1 en 3 jaar oud. Welk appartement zou het meest geschikt voor ons zijn? Het 2-kamertype in de 'oudbouw' of de 'nieuwbouw'? Zou een gemiddelde babyfoon nog bereik hebben op het terras vanuit de 'nieuwbouw'mochten we s'avonds nog een drankje op het terras bij het apartement willen doen. En lopen de kleintjes vanuit de 'oudbouw' gevaarlijk snel naar het zwembad?

Toine Lippes, 03-05-2015

Het nieuwe gedeelte zijn maisonnettes met een open stenen trap, dus geen kinderhekje. Tussen de maisonnettes en het zwembad ligt een weg die je moet oversteken, is smal en stil maar er rijdt weleens een auto langs. Rond het zwembad zijn een aantal appartementjes, die bevinden zich op dezelfde vloer dus kun je zo naar het zwembad lopen. Of je babyfoon nog werkt hangt van het type af denk ik, maar de afstanden van nieuwbouw tot zwembad zijn allemaal kort dus dat zou wel moeten werken. Succes!

• irene verkerk, 07-07-2014 Rapporteren

waterkoker

Nog een vraagje weet iemand of er een waterkoker is en koffiezetapparaat?

irene verkerk, 12-07-2014

Als je dezelfde Henk bent dan heb ik al gereageerd, dus wordt het oploskoffie . grt Irene

Henk, 11-07-2014

in onze kamer geen waterkoker

• irene verkerk, 06-07-2014 Rapporteren

broodrooster

Had nog een vraag:is er een broodrooster aanwezig en hoe is de pannen voorraad?

irene verkerk, 07-07-2014

Bedankt voor je reactie, zaten jullie ook in een 1kamerappartement in de laagbouw? Grt Irene

Ron en Carla , 06-07-2014

Geen broodrooster gezien

• irene verkerk, 06-07-2014 Rapporteren

koffiezet app

Wie weet of er in de 1kamer appartementen een koffie zet appparaat aanwezig is. Anders moeten we oploskoffie meebrengen. We hebben niet geboekt voor de nieuwe luxe accomodatie.Graag evt reactie

Henk, 11-07-2014

in onze kamer geen koffiezetapparaat, maar wel een filterhouder

irene verkerk, 12-07-2014

Bedankt voor je reactie Henk, met een filterhoiuder alleen is het moeilijk koffie zetten dus ik denk dat het oploskoffie wordt. grtjes Irene

• Ellen, 25-05-2013 Rapporteren

muggen

zijn er veel muggen, en hebben de appartementen horren voor raam en/of deur. en hoe zijn de bedden ??

Koos en Saskia, 09-06-2013

Er zijn wel muggen, de meeste appartement hebben een hor. De bedden zijn goed, wel hard maar je kan eventueel een topic hier voor vragen en ook extra kussens

• pieter, 30-03-2013 Rapporteren

handoeken

Krijg je tijdens je verblijf handoeken of moet je zelf handoeken meenemen?

h van der veen, 20-04-2013

ja elke dag schone handdoeken

Pieter, 21-04-2013

Bedankt,scheelt weer kilo's bagage.

• A. van Beek, 17-06-2010 Rapporteren

Wifi aansluiting

Wie weet of er in Sun village een Wifi verbinding is

Jetze en Geesje Vos, 20-05-2012

Ja.