Appartement Sun Village

Meer appartement info

227 reviews over Appartement Sun Village

• 2019
    10Familie J. Moulakis22-08-2019

Zeker weten tot volgend jaar!!

Een super verblijf! Zeer mooi en goed onderhouden complex, waar je welkom wordt geheten in de familie. Geen gedoe bij een incheckbalie o.i.d. Maar na aankomst gelijk een thuisgevoel. Binnen 5 minuten stonden wij in onze SUPER schone kamer, airco al aan en we konden gelijk aan onze vakantie beginnen! Er werd elke dag schoongemaakt behalve op zondag, wat dan netjes werd aangegeven, mocht je toch iets nodig hebben. Geen enkele dag last gehad van het “handdoekje op een bedje leggen” fenomeen , maar uitslapen en dan eerst heerlijk ontbijten. Wilde je dan naar het zwembad, geen probleem, wil je naar het strand aan de voet van het complex geen probleem. Aan dit strand is elke dag service van het restaurant van de dochters van de familie , wat ook op het complex ligt en alle horeca verzorgd. Hier kun je heerlijk relaxed eten en drinken en er is een animatie gedeelte met toezicht voor de kinderen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Henk & Mia Rietman13-09-2018

Heerlijk verblijf,mooi eiland, mooie appartementen

Het was onze 4e keer Chios en wederom verbleven we in het fantastische Sun Village. Wat is het ontzettend jammer dat er op dit moment geen charters naar toe gaan, heeft wel één klein voordeeltje voor als je daar van houd: het is heerlijk rustig, geen grote toeristenstromen. Maar voor het eiland en de toeristen ondernemers een kleine ramp. Je kan er vrij goed komen hoor, moet alleen even de tijd nemen. Via Athene een binnenlandse vlucht en je bent met een half uur op Chios. Kien je het een beetje uit kan je goedkoop naar dit mooie eiland toe. Over Sun Village kunnen we kort zijn, het was,het is en volgens ons blijft het een fantastische accommodatie. Nu was het restaurant VEGGERA ook open en wat hebben we daar lekker gegeten. Service was weer dik in orde. Fam. Tsouris: heel hartelijk dank voor 10 heerlijke dagen!

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9Marcel06-09-2017

Zeer mooie appartementen op een prachtige locatie

De appartementen van Sun Village zijn verdeeld over meerdere gedeeltes op het complex. De appartementen zijn ook verschillend. Wij zaten in het hoofdgebouw aan de achterzijde. Het was een zeer ruim, voor Griekse begrippen luxe, 2 kamer appartement met ruim balkon.De airco en wifi zijn gratis! Bestek, glaswerk en borden ruim aanwezig, niet eerder in een Grieks appartement meegemaakt. Het zwembad is niet heel groot maar wel redelijk goed verzorgd. Rondom ligbedden en wat parasols aanwezig. Binnen is een kleine mini market aanwezig voor de eerste boodschapjes, drinken e.d. De familie is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een paar minuten lopen naar het zeer kleine centrum, met op het hoekje een kleine rommelige supermarkt. Er is een 2e grotere supermarkt aanwezig, maar dit is buiten het dorp. (ruim 10 min. lopen) Verder zijn er in het dorp zo'n 4 restaurantjes en een bar, geen winkeltjes.Het dorp is dus niet echt toeristisch. Bushalte is aanwezig. (naar o.a. Karfas en Chios stad)

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Joanne20-06-2017

fantastisch verblijf op Chios!

We kwamen hier voor het eerst, maar het voelde alsof je thuis komt. Alles ziet er modern, schoon, en goed onderhouden uit. We hebben echter wel een upgrade genomen tegen bijbetaling naar de nieuwere appartementen.Deze zijn luxe en hebben een grote badkamer, en 2 etages.In hun restaurant Veggera meerdere keren fantastisch gegeten! een aanrader! Een niveau hoger dan de gemiddelde taverne.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Jacqueline30-01-2017

Geweldig

Gedurende 6 weken heb ik in verband met werk, intrek genomen in Sun Village. Niets is fijner dan dat je verblijf een beetje thuis wordt en dat was het geval in Sun Village. De familie en het personeel zorgden ruimschoots voor een aangenaam thuis gevoel, waar het aan niets ontbrak. Waarvoor hartelijk dank!

Zakelijk gereisd in december 2016

• 9Kim van Dodeweerd14-12-2016

Sun Village is een heerlijk onderkomen. Het complex wordt gerund door een hele lieve en betrokkene familie, die ervoor zorgen dat het je gedurende je verblijf aan niets ontbreekt. Het complex heeft een prachtige ligging aan zee en biedt mooie kamers. De familie staat altijd open voor aanvullende wensen.

Alleen gereisd in oktober 2016

• 10Familie van Beek17-10-2016

Heerlijk verblijf in Sun village

Als typisch Hollands gezin verbleven wij een week in Sun Village. Fijn appartement met goede bedden en keuken welke ruim voorzien met servies en pannen e.d. Balkon en terras met voldoende goede stoelen en een wasrekje. Mooi schoon zwembad en het strandje met gratis ligbedden en parasols is via een trap te bereiken. Auto of scooter huren kan bij de receptie en is goed geregeld. Gastvrije vriendelijke familie en medewerkers .Het eiland Chios heeft mooie bezienswaardigheden die je met eigen vervoer goed kunt bezoeken. Ontbijt kan ter plekke per dag gereserveerd worden en het winkeltje heeft broodjes, fruit en water enz. Wil je lekker eten ga dan naar het restaurant Vecherra welke halverwege de trap te bereiken is. Een grote keuze aan lekkernijen en een uitzicht over zee. Vriendelijke Engels sprekende vlotte bediening. En als we het over vluchtelingen hebben... Niet gezien! Heb je zin in een zorgeloze ontspannende vakantie ga dan naar Sun Village op het mooie Griekse eiland Chios!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Rob20-08-2016

Geweldige plek van oprecht gastvrije familie

We hadden een fantastische week in Sun Village. We verbleven met 2 volwassenen en een 12-jarige in een van de ruime appartementen: woonkamer/keuken, slaapkamer en badkamer, 2 balkons en zitje voor de deur. Prima bedden, ook voor langere mensen, zoals ik. Prima ontbijt, zeker voor Griekse begrippen. De familie Tsouri en hun personeel zijn geweldige gastheren en -vrouwen. Echt warme mensen die service hoog in het vaandel hebben staan. Het zwembad is niet groot, maar voldoet wel. Ook al omdat het rustige strand van Megas Limnionas op 50 meter ligt.

Tot slot een opmerking over vluchtelingen op Chios: wij hebben ze niet gezien, Dus ga lekker naar het nog niet zo toeristische Chios.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Roel en Liesbeth Koekoek19-07-2016

Super!! Prachtig complex!!!!

Bijzonder gastvrij, de familie en medewerkers doen er echt alles aan om het naar je zin te maken. Ze zijn oprecht geïnteresseerd. Wij zaten in een van de nieuwe appartementen en dat was tip top in orde, schoon,super de luxe, erg ruim,mooie badkamer( bubbelbad), slaapkamer met goede bedden( boxspring) en uitgebreide keuken. 3 balkons waarvan 2 je een leuk uitzicht had op zee en zwembad. Op het complex heeft de familie in juni een restaurant geopend waar je heerlijk kunt eten en je een geweldig uitzicht hebt op zee.( de beroemde bbq is niet meer, maar dit restaurant is super) leuke bediening het was goed vertoeven daar. Het eiland is mooi en zeer divers. Van hoge bergen naar leuke kleine baaitjes en strandjes en vergeet niet de mastiekbomen , zeer interessant ( nieuw mastiek museum is de moeite waard). Dus een auto huren is wel een aanrader. Het is beslist geen toeristisch eiland,maar dat heeft wel zijn charme. Minpuntjes kunnen wij niet noemen. Het is echt een leuk verblijf en dit was ons eerste bezoek van dit eiland en zeker niet het laatste. SUN Village heeft veel indruk op ons gemaakt dus komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Anoniem16-07-2016

Super goed hotel, zeer vriendelijk personeel.

Super vriendelijke mensen, staan dag en nacht klaar voor je. Perfecte ligging als je niet midden in de drukte wilt zitten.

Zakelijk gereisd in juni 2016

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats