Géén boekingskosten

7.8GoedScore uit 13 reviews
  • 7.3Inrichting
  • 7.9Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Stroubis

• 8Ans en Irene12-08-2017

Fantastische vakantie

Er is op Chios niet héél veel om te gaan doen. Dus als je van rust en weinig toeristen houd, is het een aanrader. Heerlijke stranden met fijne tentjes waar je heerlijk kan eten. Prachtig eiland om een dagje te toeren. Een aanrader van de bovenste plank.

• 8Gansje29-06-2016

Geweldig

Dankzij de media loopt het toerisme terug, door het schrijven over vluchtelingen op het eiland . Dit hield wel in dat wij overdag het zwembad voor onszelf hadden. Heerlijk! Het appartement wordt gerund door Georgia een lieve meid wie niets teveel is. Het is schoon, een prachtig uitzicht vanuit elke kamer. De hellende weg valt reuze mee en is heel goed te doen. Het dorpje heeft wat restaurants waar het goed eten is en een kleine supermarkt. Een smal strandje en een plein. Als je van rust houdt en de reuring op wilt zoeken zie je hier ideaal.

• 10Margaretha de Wit30-09-2015

Knus en schoon appartementje met zwembad, in rustig dorp met gezellige restaurants

• 9Coen van der Heijden13-09-2015

kleinschalig en rustig!

Ben in de eerste twee weken van juli voor de tweede keer bij Stroubis geweest. Ik werd weer hartelijk ontvangen door de gastvrije familie Stroubis. Het appartement was degelijk en schoon met een fraai uitzicht op zee. Een adres om zeker weer naar terug te keren!

• 6Emma zorgdrager31-08-2015

Prachtige ligging. Appartement sober

Afgelopen week maar stroubis geweest. De ligging is prachtig. Vanaf het balkon een prachtig uitzicht op zee, vissersbootjes, cruiseschepen vrachtboten. En je bent in 5 minten op t ozo gezellige strand waar vootal de grieken komen. Het appartement vond ik tegenvallen, ook voor griekse begrippen. Positief: groot, goede bedden, schoon Negatief: geen receptie (heb de hele week niemand gezien van t hotel), keuken inventaris zeer sober (geen koekenpan bv), wanner ik het afwaswater liet wegstromen kwam het via het doucheputje weer omhoog samen met andere drap.

• 9Noa Gent17-02-2012

Heerlijk genoten

Vorig jaar hier geweest en dat is mij prima bevallen. Het complex is kleinschalig en netjes ingericht. Het strand is op loopafstand. Hier gelukkig geen massa toerisme maar rust en het echte Griekse leven. Ik heb ook een paar dagen een auto gehuurd zodat ik het eiland een beetje kon verkennen. Chios is klein en overzichtelijk en een echte aanrader voor de Griekenland liefhebber.

• 8Truus en Dora20-09-2010

Prachtig appartement!

App. heel mooi, prachtig zeezicht, goede service, 3x per week schoonmaak, minibar wordt steeds aangevuld, dus geen gesjouw met flessen water.

• 6Tineke Gresnigt22-07-2010

Om als uitvalbasis te gebruiken is het oké.

Wij waren hier begin juni en toen was het zo goed als leeg. We zaten in het tweekamer appartement waarvan we in eerste instantie dachten dat het een receptie/kantoor gebouwtje was. Het is namelijk een aanbouwtje op de begane grond, gelukkig wel met zeezicht! De inrichting is op z`n grieks maar dat heeft juist wel wat(uitgezonderd de bedden). Toen wij er waren hoorden we echter wel regelmatig een haan kraaien en een hond blaffen, die in hokken vlakbij het appartement zaten. We hebben hier uiteraard over geklaagd en de eigenaar zou hier wat aan gaan doen(zei hij). We hadden het zwembad meestal voor ons alleen maar de zee is ook dichtbij. Ons viel het strand en Megas Limnionas wel tegen dus zijn we op onze gehuurde scooters naar andere heerlijke strandjes op het eiland geweest. We hebben op die manier veel gezien en genoten van de mooie middeleeuwse stadjes en alle andere dingen die het prachtige eiland te bieden heeft. Chios is echt nog niet zo toeristisch en dat vonden wij heerllijk!

• 8Ellen07-06-2010

Prima plekje

Een prima appartement, alle balkons hebben prachtig zeezicht. Natuurlijk is de keuken inrichting zeer grieks, dus minimaal. Maar dat hoort bij Griekenland.

Ik zat er in het voorseizoen, misschien is dat de reden maar in het dorp is NIETS te beleven. Je moet dus van rust houden en een auto of brommer huren zodat je mobiel bent, dan is het echt genieten! Het is sowieso aan te raden om vervoer te huren want het eiland is een eiland om te ontdekken, leuke oude dorpen, mooie natuur. Als je een strandvakantie wil moet je niet naar dit plaatsje gaan. Volgens de gids van TO ligt er nl. een zandstrand op 50 meter, dit is onjuiste info. Er is een klein kiezelstrandje, kiezels mét zeewier.. er zijn geen stoelen of parasollen. Dus voor een lekkere stranddag heb je vervoer nodig! Maar als je rust en ruimte zoekt dan is stroubis een aanrader. ook voor de alleenreiziger (er zaten er meerdere toen ik er, ook alleenreiziger, was.

• 9Walter Kopf22-02-2010

Seit zwölf Jahren meine "Stamm-Unterkunft"

Perfekter Urlaub für Abenteurer, man kann von diesem Quartier aus die wunderschöne Insel toll erkunden, da man ca 30km in den Süden (Emporios, Komi und Vroulidia), ca 50km in den Norden (Nagos, Lagada) und ca 60 km in den Nordwesten ( Volissos, Limnia) fährt! Abgesehen von der tollen Minimarket-(2) und Lokal-Infrastruktur(5) im Ort! Toller, nicht überlaufener Kiesstrand im Ort! Und zuletzt das Supernette Ehepaar Maria und Panagiotis Stroubis, sie sind wie Familie!

Appartement Stroubis info

• Adresgegevens