Appartement Stroubis

Meer appartement info

13 reviews over Appartement Stroubis

• 8Ans en Irene12-08-2017

Fantastische vakantie

Er is op Chios niet héél veel om te gaan doen. Dus als je van rust en weinig toeristen houd, is het een aanrader. Heerlijke stranden met fijne tentjes waar je heerlijk kan eten. Prachtig eiland om een dagje te toeren. Een aanrader van de bovenste plank.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 8Gansje29-06-2016

Geweldig

Dankzij de media loopt het toerisme terug, door het schrijven over vluchtelingen op het eiland . Dit hield wel in dat wij overdag het zwembad voor onszelf hadden. Heerlijk! Het appartement wordt gerund door Georgia een lieve meid wie niets teveel is. Het is schoon, een prachtig uitzicht vanuit elke kamer. De hellende weg valt reuze mee en is heel goed te doen. Het dorpje heeft wat restaurants waar het goed eten is en een kleine supermarkt. Een smal strandje en een plein. Als je van rust houdt en de reuring op wilt zoeken zie je hier ideaal.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Margaretha de Wit30-09-2015

Knus en schoon appartementje met zwembad, in rustig dorp met gezellige restaurants

Gereisd met partner in september 2015

• 9Coen van der Heijden13-09-2015

kleinschalig en rustig!

Ben in de eerste twee weken van juli voor de tweede keer bij Stroubis geweest. Ik werd weer hartelijk ontvangen door de gastvrije familie Stroubis. Het appartement was degelijk en schoon met een fraai uitzicht op zee. Een adres om zeker weer naar terug te keren!

Alleen gereisd in juli 2015

• 6Emma zorgdrager31-08-2015

Prachtige ligging. Appartement sober

Afgelopen week maar stroubis geweest. De ligging is prachtig. Vanaf het balkon een prachtig uitzicht op zee, vissersbootjes, cruiseschepen vrachtboten. En je bent in 5 minten op t ozo gezellige strand waar vootal de grieken komen. Het appartement vond ik tegenvallen, ook voor griekse begrippen. Positief: groot, goede bedden, schoon Negatief: geen receptie (heb de hele week niemand gezien van t hotel), keuken inventaris zeer sober (geen koekenpan bv), wanner ik het afwaswater liet wegstromen kwam het via het doucheputje weer omhoog samen met andere drap.

Alleen gereisd in augustus 2015

• 9Noa Gent17-02-2012

Heerlijk genoten

Vorig jaar hier geweest en dat is mij prima bevallen. Het complex is kleinschalig en netjes ingericht. Het strand is op loopafstand. Hier gelukkig geen massa toerisme maar rust en het echte Griekse leven. Ik heb ook een paar dagen een auto gehuurd zodat ik het eiland een beetje kon verkennen. Chios is klein en overzichtelijk en een echte aanrader voor de Griekenland liefhebber.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Truus en Dora20-09-2010

Prachtig appartement!

App. heel mooi, prachtig zeezicht, goede service, 3x per week schoonmaak, minibar wordt steeds aangevuld, dus geen gesjouw met flessen water.

Gereisd met partner in september 2010

• 6Tineke Gresnigt22-07-2010

Om als uitvalbasis te gebruiken is het oké.

Wij waren hier begin juni en toen was het zo goed als leeg. We zaten in het tweekamer appartement waarvan we in eerste instantie dachten dat het een receptie/kantoor gebouwtje was. Het is namelijk een aanbouwtje op de begane grond, gelukkig wel met zeezicht! De inrichting is op z`n grieks maar dat heeft juist wel wat(uitgezonderd de bedden). Toen wij er waren hoorden we echter wel regelmatig een haan kraaien en een hond blaffen, die in hokken vlakbij het appartement zaten. We hebben hier uiteraard over geklaagd en de eigenaar zou hier wat aan gaan doen(zei hij). We hadden het zwembad meestal voor ons alleen maar de zee is ook dichtbij. Ons viel het strand en Megas Limnionas wel tegen dus zijn we op onze gehuurde scooters naar andere heerlijke strandjes op het eiland geweest. We hebben op die manier veel gezien en genoten van de mooie middeleeuwse stadjes en alle andere dingen die het prachtige eiland te bieden heeft. Chios is echt nog niet zo toeristisch en dat vonden wij heerllijk!

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Loeske05-09-2006

Wij zijn hier deze zomer geweest voor 2 weken vakantie. Het appartement is erg simpel, voor luxe moet je hier niet heen gaan. Wij hebben het hier prima naar ons zin gehad. Eigenaar spreekt geen Engels, maar verder geen problemen mee gehad. De gammelheid van de scooters valt reuze mee. Ze zijn ook goedkoper dan de andere, het is dus wat je wil. Wij hebben een auto gehuurd (van te voren op internet boeken scheelt zo'n 15 € per dag.) Het dorpje zelf is erg leuk, wel klein. Maar met een auto ook vaak lekker ergens anders gegeten. Prima plek om te zitten wanneer je niet op luxe uit bent en op massa toerisme! groetjes

Gereisd met partner in augustus 2006

• 5henkJ en Ferdau20-07-2005

Wij zaten in het appartement die aan eva's studio vastzat (stroumbis). Mooi gelegen en ruim appartement.Paar vervelende incidenten gehad: eigenaar verhuurt oude gammele scooters en neemt het je kwalijk als je ergens anders huurt: scooter mag niet op zijn terrein.Een groep van ca. 60 studenten kwam 4 dagen op bezoek met alle overlast die daarbij kwam. Onterecht beschuligd van vernieling kreeg via de hostess te horen dat we 10 EUR moesten betalen, terwijl we hem 5 minuten daarvoor nog gesproken hadden. Niet gedaan uiteraard! Wij zijn al 5 jaar achtereen in Griekenland op vakantie geweest, maar nooit zo'n slecht service gehad. Mooi appartement maar waardeloze eigenaar wat ons betreft

Gereisd in juli 2005

Appartement Stroubis info