Appartement Huize Manos

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Huize Manos

• 9Willem Punt20-07-2007

Mooi uitzicht over baai waar je in 3 minuten bent om een duik te nemen. Het strand is een prachtig kiezelstrand. Groot balkon met fijne stoelen. Rustige ligging. 3 restaurants in 4 minuten te lopen. Het afwasmiddel stond er nog voor ons, net als likeur en koffie... Zie vorige beoordeling.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Hanneke Bosveld-Openty20-07-2007

Chios op zich is al ons favoriete eiland en huize Manos is een perfecte accomodatie met overal uitzicht op zee. De ligging is heerlijk rustig en in het appartement is alles aanwezig, zelfs een waterkoker. Het is wel even klimmen, maar dan heb je ook wat. Agira is een heel goed restaurant, maar ook het restaurant naast de kerk in A.Ermioni met uitzicht op de haven, is aan te bevelen. We hebben een perfecte vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2007

• 9Wichers19-07-2007

Uitstekende, ruime appartementen met 100 procent service van de eigenaren. Van nagenoeg alle gemakken voorzien. Ruim terras of balkon. Een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Natalie24-03-2007

Huize Manos was voor ons een prima accommodatie. Groot, fris, rustig en schoon appartement op de heuvel met uitzicht op zee. Zover ik me kan herinneren was alles in het appartement (en keuken) aanwezig. Enige waar ik me afvraag, is, dat je (=iedereen)altijd een hele fles afwasmiddel achterlaat na een week vakantie. Wat zouden die eigenaren daar toch mee doen? Ligging kan voor velen een minpunt zijn. Niets is eigenlijk in de buurt. Op 15 minuten loopafstand (hellende weg) van Megas Limionas - restaurants (Agira/het anker - kaasballetjes, mmm!, barretjes en het strandje. Supermarkt langs de doorgangsweg naar Meg.Lim. na de bocht (haventje) aan de linkerkant (10 min.). Naar het zandstrand van Karfas ongeveer 10 minuutjes op de scooter. Eten bij Taste (pita kipsouvlaki/saganaki)is heerlijk! Ach, ik ben bevooroordeeld, Chios is heerlijk!

Gereisd in maart 2007

Appartement Huize Manos info