Appartement Huize Manos

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Huize Manos

• 9Daphne de Bruijn 13-07-2012

Ern prachtige plek om nooit te vergeten

Huize Manos ligt op een prachtige plek met uitzicht op de zee, met een paar minuten lopen zit je op het strand of loop je een restaurant binnen. (aanrader is het anker.) Het appartement is schoon als we aankomen, er liggen frisse lakens en schone handdoeken. Het word twee keer per week schoon gemaakt en nog netjes ook! Het enige nadeel is dat wij met airco hebben geboekt (stond op de papieren) maar we daar €6 per dag voor moesten betalend dit bleek pas na 3 dagen. De eigenaar is erg vriendelijk en stond ons bij aankomst op te wachten.

De keuken was goed te gebruiken twee elektrische pitjes en voldoende pannen. De badkamer is simpel maar de douche is heerlijk.

Al met al een geweldige vakantie (en we mogen nog meer dan een week.)

Mesta en pyrgi zijn echte aanraders.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Pika09-06-2011

Prima appartement

Goed verzorgd en schoon appartement met mooi uitzicht over zee. Vriendelijke eigenaar; spreekt nauwelijks Engels dus communicatie is moeizaam.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Ursula25-01-2010

Waanzinnig uitzicht!

Mooie accommodatie gelegen op een helling. Wij hadden de studio op de begane grond. Waanzinnig uitzicht! Er is een BBQ plaats en een tuin bij het complex. Zeer vriendelijke eigenaars die in het hoogseizoen op de bovenste verdieping wonen. Strand is op ongeveer 3 minuten lopen (wel waterschoentjes meenemen). Vanaf het complex kun je een mooie wandeling in de omgeving (Kambos) maken van een aantal uur.

Gereisd met partner in mei 2004

• 8Henny en Marijke09-10-2009

Schitterend complex, maar appt. 4 is erg klein

Ross heeft een goede keuze gemaakt, met uitzondering van appt. 4. Deze staat te boek als studio voor 2-3 personen. Dat is echt onmogelijk! De overige appt. zijn groter. Als het mooi weer is, maakt de ruimte niet uit. Vriendelijke eigenaren. Mooi vetrekpunt voor verkenning. Lekker kleinschalig (als je daar van houdt). Zouden zo terug gaan maar niet meer in appt. 4. 2x per week schone lakens en schoonmaak. Prima hostess.

Gereisd met partner in september 2009

• 9Heleen van Noord27-07-2009

Geweldig, mooi gelegen , uitzicht op zee!

Wij zijn dit jaar voor de vijfde keer op Chios geweest, Huize Manos. Voelt voor ons als thuis komen! Prachtige studio met uitzicht op zee. Eigenaren lief en behulpzaam. Enige nadeel af en toe, de hellende weg er naar toe, maar daar is overheen te komen. 3 weken scooters van Nikos Kovas, zo vrij als een vogel. Mike's Supermarket, hoort er ook helemaal bij, 's morgens vers brood, bij moeder Mike! Voor ons de beste plaats om vakantie te vieren!

Gereisd met partner in juni 2009

• 7Tineke13-07-2008

Huize Manos, wij hadden het heerlijk!

Wij verbleven in Huize Manos en hebben enorm genoten van onze twee weken daar. Een week hebben we een auto gehuurd om veel dorpen van het eiland te bezoeken en de vele mooie baaien te zien. Op veel strandjes waren we (bijna) de enige bezoekers. Veel kiezelstranden maar wanneer je een matje koopt is dat helemaal niet verkeerd, soms nog lekkerder dan al dat opwaaiende zand. Vroulidia heeft een heel mooi strand en er is ook een hele mooie bij de grotten, daar is wel een zandstrandje. Ook het zwarte kiezelstrand bij Emporio is erg mooi,schoon en indrukwekkend. Mooie dorpen om te bezoeken zijn, Pyrgi,Olympi en Mesta. Natuurlijk mag ook Anavatos(het verborgen dorp) niet ontbreken. Goede eetgelegenheden in Megas zijn Ankira (zo spreek je het uit, het Anker) maar probeer ook eens Nepibonoe( spreek je uit Perivolos) het lijkt een dure eetgelegenheid maar is dat niet en om eerlijk te zijn is het daar lekkerder en veel gezelliger om te zitten qua sfeer. (verlichting,muziek,aankleding)

Gereisd met partner in mei 2008

• 8Reina07-09-2007

Heerlijke week gehad in Huize Manos. Vriendelijke mensen. Ruim en schoon appartement. Kiezel/Stenen strand (3 Min lopen) is erg mooi en het water erg helder. Wel waterschoentjes aandoen i.v.m. de aanwezige zeeegels in zee. Als je net zo eet als de Grieken met bijgerechten kun je er prima eten. S'avonds is het heerlijk nagenieten op je rustige Terrasje/Balkon van Huize Manos. Wij hadden 3 dagen een auto en dat vonden wij wel noodzakelijk om wat van het werkelijk prachtige Chios te zien. De bevolking is super vriendelijk. p.s. afwasmiddel stond er nog.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8a. wiegink22-08-2007

Chios is een erg mooi eiland, waar we erg van genoten hebben. Huize Manos is eenvoudig, maar je kunt er heerlijk tot rust komen. Mooi uitzicht over de zee en de accomodatie is vlakbij een strandje, een winkeltje en een aantal restaurants. Voor verdere verkenning van het eiland is een scooter of auto noodzakelijk. Minpunt is dat de bedden in Manos erg hard zijn.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9rianne12-08-2007

Een geweldig appartement op een super mooi eiland. Het is een paar minuutjes lopen naar een keine supermarkt en het (kiezel)strand. Wel was het fijn dat we een auto gehuurd hadden om de rest van het eiland te kunnen verkennen!

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Annemarie11-08-2007

Mooi appartement, wel een klim er naar toe maar met een prachtig uitzicht op zee. Je bent zo bij het strand met kiezelstenen, maar wij liepen meestal door naar Karfas voor het zand (20 minuten). We hebben heerlijk gegeten en naast het strand met een auto de prachtige omgeving verkend.

Gereisd met familie in juli 2007

Appartement Huize Manos info