Appartement Huize Anais

Meer appartement info

20 reviews over Appartement Huize Anais

• 10Alice oostenbrug24-07-2016

Een dikke 10

Fantastisch appartement! Aardige eigenaresse! Superschoon. Prachtige ligging.

Gereisd met partner in september 2015

• 6Nynke06-12-2015

Slecht onderhouden appartement

Het complex is ooit prachtig geweest maar helaas is het nauwelijks onderhouden. Werkelijk alles was kapot in ons appartement en van de diverse buren hoorden we hetzelfde.Wel een mooi zwembad met genoeg schaduw. Schoonmaak was ook slecht. Wij gaan al 12 jaar elk voorjaar naar een Grieks eiland om te wandelen maar zoiets slechts hebben we nog nooit mee gemaakt.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Ron en Corry Haen14-08-2015

Heerlijk!

Huize Anais staat op een geweldige locatie, je geniet van het prachtige uitzicht over zee. De appartementen zijn eenvoudig maar prima! Er is ook een prachtig zwembad. Vanuit Megas Limnióas kan je het eiland goed verkennen per auto, scooter of met de bus. De eigenaresse, Anna, is vriendelijk en behulpzaam. We hebben genoten!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 6Gerrit en Corrie13-10-2013

Viel tegen

Wij verbleven eind september een week in Huize Anais welke is gelegen op een prachtige locatie met een fantastisch uitzicht. Echter de inrichting en service viel erg tegen. we hadden twee stoelen op het balkon waarvan bij één de armleuning was geplakt met pleisters. Bij de andere stoel bezweek ook de armleuning. Bij het zwembad heb ik een stoel weggehaald en op het balkon gezet. Van de twee regiseurstoelen stond er bij aankomst al een kapot buiten. De andere durfden we niet meer in te zitten omdat die kraakte bij elke beweging. Of het nu kwam omdat Anna haar man begin dit jaar is overleden weet ik niet maar we hebben haar maar 2x gezien die week, bij aankomst en een dag voor vertrek. Handdoeken zijn maar een keer verschoond en die roken niet fris dus heb ik ze zelf even uitgespoeld. De douche was erg smerig, haren in putje en onder de wasbak was weken niet gedweild. De bedden waren erg goed .Na 11 jaar Griekenland is dit de eerste keer dat we kritiek hebben op de accommodatie.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Martino10-03-2013

Prima appartement met een geweldig uitzicht!

Eigenaar Kosta was een week voor onze vakantie op het complex overleden. Dit drukte, zeer begrijpelijk, aardig de stemming. Appartementen zijn hoog gelegen en hebben een geweldig uitzicht. Je moet wel aardig goed tebeen zijn om er te komen. Ligt redelijk hoog(vandaar het uitzicht) en om dit te bereiken, vanaf het dorpje Megas Limnionas, moet je een steile weg oplopen. Keukeninvertaris is redelijk aanwezig. Twee kookpitten, waterkoker en koffiezetapparaat waren aanwezig. Matrassen waren voorzien van een plastic hoes wat het extreem warm en zweterig maakte.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 6Loekie19-09-2011

Eigenaresse is met familie hoorbaar aanwezig!

Goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Leuk klein dorp met weinig Nederlanders.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Taco11-06-2011

Rustig maar niet echt stil

Was beoordeling vergeten! Daarom nogmaals ingevuld. Prettige lokatie, prachtig uitzicht over zee met veel langsvarende schepen. Goede kijker meenemen! Ga lekker eten bij Aigura, zulke moussaka vind je zelden!

• 8Taco van Borgele03-06-2011

Geweldig uitzicht over zee, heerlijk!

Uitermate prettig appartement, ruim bemeten, gelegen aan rustig zwembad met voldoende ruimte. Redelijk schoongehouden, prima bedden en ruime badkamer met zelfs een ligbad! Wel hooggelegen, als je naar het dorp wilt wandelen moet je goed ter been zijn. Eén goedvoorziene supermarkt, één uitstekend restaurant, Aigura genaamd, met de beste moussaka van Griekenland! Restaurant (Karanikolas) aan de haven beter mijden (onvriendelijke bediening, vuil terras)! Scooter kun je t best huren bij Nikos in Karfas. Gemoedelijk Grieks dorp waar het heerlijk toeven was. Eén minpunt: teveel langdurig blaffende honden in de buurt.

• 8Tilja02-06-2011

Een heerlijke plek om te onthaasten

Ligging van het appartement is prachtig. Mooi uitzicht op zee en de heuvels. Hellende weg maar je kunt in 10 minuten lopend naar het dorp. Appartement minimalistisch ingericht. Slaapkamer bevindt boven welke via een krappe wenteltrap is te bereiken. Voorzichtig omhoog en omlaag dus. Lastig was wel dat de buren in het huis vlakbij, een heuse waakhond hadden, deze heeft ons wel geregeld uit de slaap gehouden. Heerlijke vakantie gehad.

• 9Simon04-09-2010

Voor herhaling vatbaar. Om tot rust te komen

Met bijna 40 graden was het goed vertoeven in dit prachtig gelegen appartement, vooral vanwege het heerlijke zwembad. Met huurauto is alles prima te bereiken (luchthaven 10 minuten rijden, 5 min naar Karfas). Je zit in echt in de rust. In Megas bijna alleen grieken.

Het zwembad is 12 meter en heerlijk. Meestal heb je het rijk voor je alleen omdat iedereen weg is.

Met de hoge temperaturen is airco een must (6 euro per dag voor boven)... de wind is net een warme fohn.

Wij zijn 2 weken in augustust geweest. Chios is in het hoogseizoen nog steeds heerlijk rustig. In 2 weken is het eiland prima op je gemak te ontdekken.

Wij hebben een huurauto gehuurd via 12rent. Dat bleek behoorlijk veel goedkoper dan alle andere aanbieders. Is een bemiddelaar. Alles was goed geregeld. Klasse B auto voor 205 euro per week

De eigenaar van het Anais woont onder en is zeer behulpzaam. Hij is erg trots op zijn zwembad en verzorgd dit goed.

Enige wat ik minder vond is de plastic molton in de bedden.

Gereisd met partner in augustus 2010

Appartement Huize Anais info