Appartement Ostria

Appartement info

Meer appartement info

77 reviews over Appartement Ostria

• 8aart angenita03-09-2008

gaan er maandag 8sept as weer heen topper dus!

geweldig mooi, rustig, redelijk te zwemmen in zee, zwembad goed,lekker eten in de avond, weinig toeristen, gewldig!

Gereisd met vrienden in september 2008

• 7monique23-08-2008

Een aardige bestemming maar.....

Maar, wanneer je met kinderen bent niet echt handig. Vooral de kleintjes hebben weinig vertier. Er is een zwembad dat erg diep is, geen peuter/kleuterbad dus. Het zwemwater is erg koud, de zee is beter vertoeven. De zee is moeilijk begaanbaar. Een auto is onontbeerlijk. Het dorpje is leuk, echt grieks met toch wat touristisch. De eigenaar inderdaad aardig. De appartementen erg gehorig, vooral als er een baby naats je slaapt of iemand een muziekje aanzet. Vlak bij het appartement ligt een hond aan de ketting, die hebben we elke dag iets te eten gegeven en geaaid, wat hij zeer op prijs stelde. Ik zou de fakkel willen doorgeven en iedereen die in Ostria verblijft willen aansporen de hond wat extra aandacht te geven, een zak voer wordt ook gewaardeerd. Verder voor de dierenliefhebbers. Neem vlooienbanden, druppels enz mee. Het medelijden wordt behoorlijk op de poref gesteld met al die zielige katten waarop je de vlooien ziet lopen. Een leuke actie, toch??

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8jolanda08-08-2008

Prima voor wie geen toeristische omgeving zoekt

Pluspunten: - Gastvrije, zeer behulpzame eigenaren. - Nette accommodatie (vaak schone handdoeken, vers beddengoed en grondige schoonmaak) - Zeezicht! - Rustig gelegen, aan een min of meer doodlopende weg. - Tavernes en minisupermarktjes op loopafstand. - Regelmatig bezoek van een groenteman. - Zwembad voor de deur, waar maar weinig gebruik van werd gemaakt.

Minpunten: - Kiezelstrandje met veel rotsen, het is wat lastig om daar de zee in te gaan (verwacht geen uitgestrekt zandstrand, daarvoor moet je eerst de auto/bus in...). - Weinig privacy: bij sommige appartementen zit je pal naast de buren, met uitgebreid zicht op hun balkonnetje. - In het dorpje is 's avonds niks te beleven, afgezien van uiteten gaan (maar dat kan ook een pluspunt zijn).

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9D&E02-08-2008

Geweldig, ontspannend, ruim zicht en gastvrij

Geweldige vakantie van 14/07 - 28/07 in Katarraktis. De eerste week veel te voet gedaan en de bus naar Chios stad. De tweede week een drietal dagen een auto om heel Zuid Chios te bereizen. Ostria kent prima eigenaren en zeer behulpzaam. Vakantie bij Ross geboekt, prima hostess ter plekke en alles dik voor elkaar.

Foto's altijd op aanvraag. Fijne vakantie wellicht

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9harrie en harma löhr06-07-2008

mooi en rustig vakantie verblijf

nette en goede schone kamers,prachtig uitzicht, op 1e en 2e verdieping, als je op de beganegrond moet verblijven dan liever niet in de kamers 17 en 19, geen uitzicht en minder prive, maar wel koeler dan boven. je kunt goed en lekker eten bij anna ( Meltemakie-restaurant ) bv pork steak patat voor € 6,00 je kunt er ook een schnitsel bestellen voor de volgende dag ook € 6,00. wij zijn er 3 wk. geweest en 20 dgn. een scooter gehuurd, heerlijk toeren, de wegen zijn goed. vaak naar komi zand- strand geweest ( 14 km.) prachtige rit er heen, via flatsia en lilikas. op het komi strand zijn de ligbedden en parasol GRATIS! consumtie is niet verplicht (mag wel) heel mooi eiland voor een rustige vakantie, en altijd ZON, geen lawaai en /of muziek, in appartementen wel meer nederlanders = wel gezellig, zeker een aanrader

Gereisd met partner in juni 2007

• 7J. den Ouden04-07-2008

prettige accomodatie

Ostria is een prachtig, goed verzorgd en toch typisch Grieks complex. Eigenaar is erg aardig en gastvrij. Appartement was goed verzorgd, maar wel erg warm (er was een hittegolf toen wij er waren en airco kon het niet goed aan). Dorpje Kataraktis is fantastisch, het is heerlijk om tussen de Grieken te zitten en het is absoluut niet toeristisch! 's avonds houden de Grieken een Volta en wordt er volop geflaneerd door de Grieken met kinderwagens e.d. Bevolking is erg gastvrij en na een dag hadden wij het gevoel al tot de inwoners te behoren. Enig nadeel is dat er wel zee voor de deur is met een strookje (kiezel)strand maar dat je nauwelijks de zee in komt. Je moet eerst over een lange rij stenen lopen, die spiegelglad zijn door algengroei e.d. Voor het strand moet je echt elders op het eiland gaan en dan heb je echt een auto of scooter nodig. Heb je waterschoenen aan, dan kun je eventueel de zee in bij kataraktis, al is de kans op kneuzingen en vallen over de stenen in het water groot.

Gereisd met partner in juni 2008

• 10Marius en Marijke van Garderen22-05-2008

Een perfecte vakantie gehad in Kataraktis. Het complex Ostria ligt heerlijk rustig. Weet wel dat Kataraktis totaal niet toeristisch is. Je kunt nog geen ansichtkaart kopen en je hebt een auto nodig om naar naar stranden te gaan en uiteraard om het eiland te verkennen. Het ruige noorden is schitterend en het zuiden is prachtig met de mastiekbomen. Heerlijk eten kun je bij Anna en/of Stelios. De eigenaren Nikos en Christina zijn geweldige mensen en we zijn ze dan ook dankbaar, dat zij ons verblijf zo prettig mogelijk hebben gemaakt. Een echte aanrader als je van rust houdt en niet van drukke flaneerboulevards met veel restaurantjes en winkeltjes.

Alleen gereisd in mei 2008

• 8andre19-05-2008

Minpuntjes blijven toch , geen strand.Een auto heb je echt nodig. En als je een studio hebt geboekt moet je de eerste week altijd op de begane grond verblijven met (meestal) 0 % privacy ,de tweede week mag je naar boven.Maar de balcons hebben ook weinig privacy.Voor de rest sluit ik mij bij de andere beoordelingen aan.

Gereisd met familie in mei 2008

• 10Peter25-04-2008

Je voelt je al snel geen toerist, maar een gast in het dorp. Ostria is een aanrader. Nikos, de eigenaar een perfecte en hulpvaardige gastheer. Via hem is van alles te regelen. Van vervoer tot noem maar op. Het complex ligt direct aan zee en alles wordt gedaan voor een plezierig verblijf. Kortom,in een woord: geweldig!!!

Gereisd met partner in april 2008

• 6Leo12-04-2008

Erg afgelegen en er zaten echt alleen maar Hollanders. Als je daarvan houdt, prima, maar wij hebben daar een andere gedachte over. Voor degenen die hier ook nie van houden is dit wel iets om rekening mee te houden. De balkons hebben erg weinig privacy. Voor een goed strand moet je ook altijd een aantal km's rijden, dus eigenlijk kun je niet zonder auto. Tel dus ook je autohuur nog bij de reissom op. Wij hebben in Griekenland al vele malen beter en mooier gezeten voor minder geld.

Gereisd met familie in september 2007

Appartement Ostria info