Katarraktis

Reviews over Katarraktis

Mooi rustig dorpje .

Marianne Brama,
    15-8-2017

Weinig toerisme de schoonheidvan het dorpje is niet aangetast door massa schreeuwende toerisme .Enkele zeer leuke tavernes aan zee om te eten en wat te drinken .Heeft een natuurlijke lieve schoonheid nog .Blijf hier zeker naar terug gaan ,huur een auto is nodig want de baaien in Chios zijn wonderbaarlijk mooi.

Wil je wat meer drukte ga naar Chios stad 20 min rijden ,leuke haven en zat winkels en terrasjes .

Gereisd met partner in juni 2017

Schattig en rustig plaatsje

José,
    29-6-2016

Gezellig plaatsje waar het echte Griekse leven nog welig tiert. Het ligt aan de kust en heeft een klein keien strandje waar de lokale bevolking ook te water gaat met speer om verse vis te vangen. Het heeft een klein haventje met vissersbootjes en een lange boulevard (verlicht met lantaarntjes) met verschillende eettentjes en een visrestaurant en vele, rustieke barretjes waar vooral de lokale bevolking gebruik van maakt. Geen disco's of harde muziek, daarvoor moet je in het plaatsje Karvas zijn. Er zijn twee supermarktjes aanwezig. Ondanks dat het dicht bij de Turkse kust ligt, hebben wij geen vluchteling gezien. Mooie omgeving om te wandelen.

Gereisd met partner in juni 2016

Super rustig havenplaatsje

Jouke Osinga,
    27-7-2015

Er is geen toerisme dus heerlijk rustig. Goede taverna's en je kan terecht voor de noodzakelijke boodschappen. Geen pinautomaat maar die is er wel op 3 km afstand dus eventueel goed te lopen. Dus ook zonder huurauto een prima bestemming. Je kan voor een toeristisch strandje een taxi nemen (€ 10 enkele reis) zeker als je met z'n vieren bent.

Gereisd met partner in juli 2015

Leven tussen de grieken.

lbiesbrouck,
    22-9-2013

Voor cultuur een 9. Dit zal op sommigen vreemd overkomen, maar wij hebben dit cijfer gegeven, omdat je in Katarraktis midden tussen de grieken leeft en dus iets van de griekse cultuur meekrijgt. Het uitgaansleven hebben wij beoordeeld met een 8, omdat wij onder uitgaan verstaan lekker een hapje eten en een borrel halen. Iemand die meer zoekt, zal dit onderdeel anders beoordelen. Het strand hier is niet bijzonder, maar mooie strandjes zijn te vinden op korte af stand (scooter/auto). Wij vinden het een lekker rustig, relaxed dorpje.

Gereisd met partner in september 2013

Leuk voor een week.

Taco,
    15-6-2010

Leuk om een keer bezocht te hebben (14 dagen) maar een week was ook genoeg geweest. Chios was nieuw voor me en staat nu met Corfu bovenaan. Prettig publiek, beetje Terschellingvolk. Je ziet zo Oerol voor je tussen de heuvels! Ik om er graag terug, zeker Chios-stad is aardig en bezoek vooral het Archeologisch Museum daar! Eten in Katarraktis? Schuif aan in Meltemaki en Anna kookt verrukkelijk voor je.

Gereisd met partner in juni 2010
Katarraktis scoort een 6,2 uit 10, op basis van 23 reviews