Hotel Sunset

Griekenland, Chios, Karfas

7.5Goed

33 reviews over Hotel Sunset

• 9A V29-09-2012

Super relaxed en heel schoon!!

Ben net terug van 'n heerlijk weekje in Chios (20/27-9-'12) en heb gelogeerd in hotel Sunset in Karfas. De eigenaren waren naar mij toe heel vriendelijk en gastvrij en hebben mijn verblijf erg aangenaam gemaakt! Het hotel en de kamers werden iedere dag schoongemaakt. Had een hotelkamer a.d. zeezijde en heb daar heel goed geslapen, geen last gehad van andere geluiden. Het hotel ziet er naar mijn mening echt modern genoeg uit en heeft gelukkig nog Griekse kenmerken en een prettige sfeer, waardoor je je er thuis voelt, hopelijk laten ze dat voorlopig ook zo! Ook het ontbijt was naar de Griekse maatstaven erg uitgebreid en heb er heerlijk ontbeten! Eén ding is zeker...ik kom hier zeker weer terug...het was er heel relaxed en Sunset heeft een prima ligging. Hotel Sunset is echt een aanrader, ook het restaurantje schuin tegenover het hotel! So...than.x a lot Owners of Sunset!! I'm coming back!!

Alleen gereisd in september 2012

• 1DE CONINCK GERDA15-06-2011

Nooit meer

Sterren niet waard service. welke? hebben 3 dagen niet kunnen douchen wegens geen water in de kamer prijs: zijn geld niet waard/// eten; geen ontbijt te weing kamer bezet, dus ontbijten in golden sand hotel kamers: vuil ? pas na klacht een beetje beter kindvriendelijk: geen sprake van

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Chios-fan08-06-2011

regelmatige klant

Hotel Sunset is al 6 jaar onze vaste plaats om Chios te verkennen. Nu zijn we net terug en we waren maar met 2 koppels in het hotel zodat we zelfs geen ontbijt konden nemen in het hotel zelf. Golden Sand is dan wel een alternatief maar wij zouden liever op een rustige manier ontbijten! Het is in Karfas nog rustiger dan anders dezer dagen qua toeristen. Benieuwd of we volgend jaar nog vanuit België kunnen vertrekken naar onze geliefde bestemming

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Aukje Schoenmaker11-05-2011

Helemaal Toppie !

Wij twee zussen gaan al 6 jaar naar Chios wij hebben een hele goede ervaring met dit Hotel,het ontbijt is perfect dat hebben wij weleens heel anders meegemaakt (ruime keus) Kamers iedere dag schoon en 2x in 1 week wordt het beddegoed verwisseld, en de eigenaars staan altijd voor je klaar. Wij zien jaarlijks dezelfde gasten terug komen die ook in dit Hotel waren. Ook dit jaar vertekken we weer op 13 juni en zien er erg naar uit. Kortom "Sunset" een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2005

• 3Wim en José van Dongen01-10-2010

Na 2 nachten vertrokken naar ander hotel:

Wij hadden 2 weken geboekt (l.o.), 2 nachten gebleven, toen naar Golden Sand door bemiddeling van de (prima) hostess . Grootste problemen: keiharde matrassen, met ijzeren veren die pijn deden. De bar om de hoek (Aegeo, ca. 50m) veroorzaakte tot 5 uur 's morgens zoveel geluidsoverlast, dat van slapen weinig sprake was. En wat een slechte sfeer: wij voelden ons niet welkom. Al bij aankomst was de toon gezet: de norse man achter de balie kon geen Engels lezen, hij wilde in plaats van de hotel voucher de transfer voucher uit het boekje scheuren. Gelukkig waren wij nog wakker genoeg, hij had evengoed de voucher voor de terugreis uit het boekje gescheurd! Wij hadden kamer 214, 20 treden lopen, (geen lift), geen bezwaar, maar wel met 2 koffers. De man keek toe hoe wij problemen hadden met het sjouwen! Verder: Chios en m.n. Karfas zit stampvol Nederlanders, auto huren is een must, mooie zandstranden Kiomi en Lithi, veel kleine kiezelstrandjes, eten lekker en voordelig.

Gereisd met partner in september 2010

• 7Faber23-09-2010

Eenvoudig Hotel

Hebben een weekje doorgebracht in dit hotel, behoorlijk gedateerd, moet betaald worden voor het gebruik van koelkastje en airco. Eigenaar is niet erg klantvriendelijk, heeft het te druk met zijn motor en computerspelletjes. Voor een keertje leuk, maar niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2010

• 7Genie & Margot14-09-2010

Eenvoudig goed

Eenvoudig goed, maar een onbeleefde nurkse eigenaar. Liet je zeker niet welkom voelen. Reden om er niet meer heen te gaan. Ligging vlakbij strand en restaurantjes. Ga zeker een keer naar Alati & Piperi van eigenaar Dimitris Stratakis. Fijn eten, goede bediening. Daarnaast nog andere zaken waar je ook authentiek Grieks kunt eten (einde boulevard linksaf, eerste zaak aan je linkerhand, met de gekleurde blikken op het muurtje). Karfas stelt niet veel voor. Huur een autootje en verken het eiland. Mesta en Pyrgi zijn aanraders. Vissen in het haventje van Megas Limnionas. Weer eens wat anders vangen dan in Nederland.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Rensen06-08-2010

Ontzettend leuk hotel

Wij zijn net terug van een weekje Hotel Sunset in karfas. Het is ons ontzettend goed bevallen, de hotel kamers zijn schoon, de mensen achter de balie ontzettend vriendelijk, en het eten heerlijk. Al met al een prachtige vakantie gehad, zeker om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8kees03-10-2009

uitstekend hotel

hotel sunset is een uitstekende uitval basis voor alles naar strand 75 meter, met de bus naar karfas, naar de boulevard met bars en eettentjes. hotel is schoon en verzorgd ook de kamers, personeel ok. prijs kwaliteit verhouding prima

Gereisd met partner in september 2009

• 9ronny03-03-2008

rustig en net hotel,zeker meer dan zijn geld waard Petro opent met veel plezier 's avonds de bar Argiro verwelkomt 's morgens met ?a????a 2008 wordt onze 8e maal en zeker niet de laatste maal

Gereisd met vrienden in september 2007

1 tip over Hotel Sunset

• A V, 29-09-2012 Rapporteren

Boek een kamer aan de zeezijde, niet aan de straatkant. Maar achter de glazen schuifdeuren zitten ook nog rolluikdeuren en die houden een hoop warmte, licht en geluid tegen. Perfect!

0 vragen over Hotel Sunset

Hotel Sunset info