Hotel Sunset

+24/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 30 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

33 Reviews over Sunset

• 9A V29-09-2012

Super relaxed en heel schoon!!

Ben net terug van 'n heerlijk weekje in Chios (20/27-9-'12) en heb gelogeerd in hotel Sunset in Karfas. De eigenaren waren naar mij toe heel vriendelijk en gastvrij en hebben mijn verblijf erg aangenaam gemaakt! Het hotel en de kamers werden iedere dag schoongemaakt. Had een hotelkamer a.d. zeezijde en heb daar heel goed geslapen, geen last gehad van andere geluiden. Het hotel ziet er naar mijn mening echt modern genoeg uit en heeft gelukkig nog Griekse kenmerken en een prettige sfeer, waardoor je je er thuis voelt, hopelijk laten ze dat voorlopig ook zo! Ook het ontbijt was naar de Griekse maatstaven erg uitgebreid en heb er heerlijk ontbeten! Eén ding is zeker...ik kom hier zeker weer terug...het was er heel relaxed en Sunset heeft een prima ligging. Hotel Sunset is echt een aanrader, ook het restaurantje schuin tegenover het hotel! So...than.x a lot Owners of Sunset!! I'm coming back!!

• 8Fam. van der Zanden13-09-2011

Heerlijk!

Wij hebben een week doorgebracht in hotel sunset. Het is een simpel hotel, maar netjes en schoon. fijne ligging, nabij strand, bus, pinautomaat, boulevard(tje) met restaurantjes en verschillende mini markets. Lekker zwembad erbij, wij waren als enige die in het zwembad lagen en vonden het heerlijk. Eigenaren waren erg vriendelijk. Voor onze dochter moesten we haar fles en eventuele potje opwarmen op het petrolium stelletje, wij vonden dat geen probleem, we mochten alles zo gebruiken, en konden altijd bij de eigenaren terecht. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zouden zo weer terug gaan naar dit hotel.

• 7Lizet13-08-2011

Schoon hotel, maar niet echt gezellig.

Hotel is gedateert, en ademt weinig sfeer. eten is prima, maar sfeer in de eetzaal is er niet. Jammer dat je niet buiten kan ontbijten. Zwembad zag er heel goed uit, maar er lag niemand aan het zwembad.... Zee/strand is heel dichtbij, dat was wel prettig. Eigenaar is niet echt heel vriendelijk. Prima voor een week, 2 weken is ons te lang.

• 1DE CONINCK GERDA15-06-2011

Nooit meer

Sterren niet waard service. welke? hebben 3 dagen niet kunnen douchen wegens geen water in de kamer prijs: zijn geld niet waard/// eten; geen ontbijt te weing kamer bezet, dus ontbijten in golden sand hotel kamers: vuil ? pas na klacht een beetje beter kindvriendelijk: geen sprake van

• 7Chios-fan08-06-2011

regelmatige klant

Hotel Sunset is al 6 jaar onze vaste plaats om Chios te verkennen. Nu zijn we net terug en we waren maar met 2 koppels in het hotel zodat we zelfs geen ontbijt konden nemen in het hotel zelf. Golden Sand is dan wel een alternatief maar wij zouden liever op een rustige manier ontbijten! Het is in Karfas nog rustiger dan anders dezer dagen qua toeristen. Benieuwd of we volgend jaar nog vanuit België kunnen vertrekken naar onze geliefde bestemming

• 9Aukje Schoenmaker11-05-2011

Helemaal Toppie !

Wij twee zussen gaan al 6 jaar naar Chios wij hebben een hele goede ervaring met dit Hotel,het ontbijt is perfect dat hebben wij weleens heel anders meegemaakt (ruime keus) Kamers iedere dag schoon en 2x in 1 week wordt het beddegoed verwisseld, en de eigenaars staan altijd voor je klaar. Wij zien jaarlijks dezelfde gasten terug komen die ook in dit Hotel waren. Ook dit jaar vertekken we weer op 13 juni en zien er erg naar uit. Kortom "Sunset" een aanrader.

• 3Wim en José van Dongen01-10-2010

Na 2 nachten vertrokken naar ander hotel:

Wij hadden 2 weken geboekt (l.o.), 2 nachten gebleven, toen naar Golden Sand door bemiddeling van de (prima) hostess . Grootste problemen: keiharde matrassen, met ijzeren veren die pijn deden. De bar om de hoek (Aegeo, ca. 50m) veroorzaakte tot 5 uur 's morgens zoveel geluidsoverlast, dat van slapen weinig sprake was. En wat een slechte sfeer: wij voelden ons niet welkom. Al bij aankomst was de toon gezet: de norse man achter de balie kon geen Engels lezen, hij wilde in plaats van de hotel voucher de transfer voucher uit het boekje scheuren. Gelukkig waren wij nog wakker genoeg, hij had evengoed de voucher voor de terugreis uit het boekje gescheurd! Wij hadden kamer 214, 20 treden lopen, (geen lift), geen bezwaar, maar wel met 2 koffers. De man keek toe hoe wij problemen hadden met het sjouwen! Verder: Chios en m.n. Karfas zit stampvol Nederlanders, auto huren is een must, mooie zandstranden Kiomi en Lithi, veel kleine kiezelstrandjes, eten lekker en voordelig.

• 7Faber23-09-2010

Eenvoudig Hotel

Hebben een weekje doorgebracht in dit hotel, behoorlijk gedateerd, moet betaald worden voor het gebruik van koelkastje en airco. Eigenaar is niet erg klantvriendelijk, heeft het te druk met zijn motor en computerspelletjes. Voor een keertje leuk, maar niet voor herhaling vatbaar.

• 7Genie & Margot14-09-2010

Eenvoudig goed

Eenvoudig goed, maar een onbeleefde nurkse eigenaar. Liet je zeker niet welkom voelen. Reden om er niet meer heen te gaan. Ligging vlakbij strand en restaurantjes. Ga zeker een keer naar Alati & Piperi van eigenaar Dimitris Stratakis. Fijn eten, goede bediening. Daarnaast nog andere zaken waar je ook authentiek Grieks kunt eten (einde boulevard linksaf, eerste zaak aan je linkerhand, met de gekleurde blikken op het muurtje). Karfas stelt niet veel voor. Huur een autootje en verken het eiland. Mesta en Pyrgi zijn aanraders. Vissen in het haventje van Megas Limnionas. Weer eens wat anders vangen dan in Nederland.

• 8Marga16-08-2010

goed hotel

Hotel Sunset is gewoon een heel goed hotel. Wij keken uit op de parkeerplaats maar geen last van gehad. Wat ben je nou op je kamer? Ontbijt gewoon goed. Kamers schoon,iedere dag schone handdoeken. Lakens 1xper week.,had wel iets meer gemogen,zeker gezien de hitte. Strand,supermarkt en restaurantjes om de hoek. Voor een strandvakantie perfect,wij hebben genoten. Huur een scooter of auto,Chios is prachtig.

Hotel Sunset info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV